У гості до Ягідки. Б. Вовк «З днем народження, Ягідко!»

Про матеріал
Розширюємо уявлення про рослинний світ природи, удосконалюємо вміння правильно інтонувати речення, читати в особах. Робота за презентацією та підручником нас.142-143. Домашнє завдання. С.142-143? вміти читати в особах, відповідати на запитання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

У гості до Ягідки. Б. Вовк «З днем народження, Ягідко!»

Номер слайду 2

Підготовча робота до сприйняття змісту твору Б. Вовка «З днем народження, Ягідко!»Розгляньте зображення. Чи відомі вам ці рослини? Де вони ростуть? Яку користь приносять ? Які з них є окрасою ваших дач, присадибних ділянок? Які ягоди є вашими улюбленими? Що можна приготувати з ягід? Які ягоди знаєте ще?Поміркуйте, чи баклажани, помідори, ці городні рослини, можуть називатися ягодами? Які ще городні рослини, які, зазвичай, ми називаємо овочами, також є ягодами?

Номер слайду 3

Розгадування загадок. Круглий, як куля, Зелений, як трава. Червоний, як кров, Солодкий, як мед. (Кавун) Як вогонь, горить червоний. Кущик у маленьких гронах. (Порічки) Ягідки мої висять,Як маленький виноград, На кінці дрібні і не смачні,А чим чорніші, тим смачніші. (Смородина)

Номер слайду 4

Кавунчики дрібненькі, Смугасті та кисленькі, У колючки вбралисяІ кущиком назвалися. (Аґрус) Я немов сестра малини,Тільки в мене колір синій. (Ожина)

Номер слайду 5

Розчитування. Лексико-семантична робота.народилася невдовзі порічкавідзначати завітав брусничкаобурилася при нагоді журавлиназасурмив цимбали лохина

Номер слайду 6

Опрацювання змісту твору Б. Вовка «З днем народження, Ягідко!»1. Читання твору вчителем. Послухайте твір. Запам’ятайте назви ягід, про які йдеться в ньому.2. Перевірка первинного сприйняття змісту твору. Про які ягоди йдеться у творі? Чи сподобався вам твір? Це оповідання чи казка? Які елементи казковості вам запам’яталися? З яким настроєм ви слухали твір Б. Вовка?3. Читання твору учнями вголос. Прочитайте текст і підготуйтеся дати відповідь на запитання, які вміщені наприкінці твору

Номер слайду 7

Опрацювання змісту твору Б. Вовка «З днем народження, Ягідко!»4. Оглядове читання учнями мовчки. Перегляньте твір. Позначте слова Ягідки та інших дійових осіб.5. Читання діалогу за особами з вилучення слів автора та дотриманням компонентів інтонації (тону, гучності, темпу…)6. Постановка «живої» картинки. (Слова автора може читати (переказувати) хтось з учнів).

Номер слайду 8

Опрацювання змісту твору Б. Вовка «З днем народження, Ягідко!»7. Робота в групах. Виконання та перевірка різнорівневих завдань.8. Творча робота. Оберіть собі дійову особу, від імені якої складіть розповідь про день народження Ягідки?

Номер слайду 9

Підсумки уроку. Чи сподобався вам твір Б. Вовка? Чим? Яка частина тексту вам сподобалася найбільше, чому? Хто був учасником оркестру? Як ви думаєте, хто кружляв у хороводі? Яка головна думка твору? Чому, на вашу думку, заголовок і кінцівка твору однакові?

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
26 серпня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку