Очікувані результати:
- розрізняє типи текстів;
- удосконалює текст із часто повторюваними словами шляхом заміни їх контекстними си¬нонімами та займенниками ( без вживання термінів);
- співпрацює в парі, в групі, з усіма в колективі;
Українська мова 2 клас Підготувала Сальнікова Л.І.
Номер слайду 2
“Мозкова атака” — Які типи текстів ви знаєте? — Як розпізнати види текстів? — На яке питання відповідає текст-опис? — Розповідь? — Міркування?
Номер слайду 3
поляна «Каліграфічна» Зз зу за зо зе заєць
Номер слайду 4
Тема: “Удосконалення текстів шляхом заміни в них окремих слів, що повторюються, на близькі за значенням”
Номер слайду 5
“Стежка ВСЕЗНАЙОК”
Номер слайду 6
Хто охороняє здоров’я дерев? Це робить дятел. Цілий день проводить дятел медичний огляд дерев. Дятел перелітає з дерева на дерево, заглядає в кожну щілину. Від гострого дзьоба дятла не сховається жодна шкідлива комаха.
Номер слайду 7
Хто охороняє здоров’я дерев? Це робить дятел. Цілий день проводить він медичний огляд дерев. Птах перелітає з дерева на дерево, заглядає в кожну щілину. Від гострого дзьоба лісового лікаря не сховається жодна шкідлива комаха.
Номер слайду 8
Висновок Щоб у текстах уникати повторень слів, потрібно замінювати їх на слова близькі за значенням.
Робота в групах Гра “Відредагуй текст” Прочитати текст, відшукати слова-повтори. Подумати, якими словами їх можна замінити. Записати удосконалений текст.
Номер слайду 14
1 гр. Зайчик зупинився на галявині. Зайчик злякано прислухався до шелесту дерев. Лячно зайчикові самому в лісі. 2 гр. Лисичка живе у лісі. Лисичка справжня красуня. Шубка в лисички руденька, а кінчик хвостика у лисички біленький. 3 гр. Знайшов їжачок собі житло у дуплі поваленої липи. Їжачок наносив туди листя. Спатиме їжачок цілу зиму в теплі і затишку. 4 гр. Білочка живе у дуплі .У сонячні дні білочка любить забави. Білочка весело перестрибує з гілки на гілку.