Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення . Письмо в зошиті без друкованої основи.

Про матеріал
- удосконалювати вміння писати вивчені букви, слова в речення з цими буквами; - Виконувати творчі письмові завдання; - Усно складати речення із запропонованими словами; - Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти. - Виховувати культуру письма , любов до рідної мови; - Розповідати за малюнком; - Формувати компетентність спілкування рідною мовою.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Удосконалення вміння  писати вивчені букви, слова і речення .   

Письмо в зошиті без друкованої основи.

 

 

 

 

                                       Баглай Леся Василівна

                            1 клас

2023

Тема:  Удосконалення вміння  писати вивчені букви, слова і речення .    Письмо в зошиті без друкованої основи.

Цілі уроку:

- удосконалювати вміння писати вивчені букви, лсова в речення з цими буквами;

-         Виконувати творчі письмові завдання;

-         Усно складати речення із запропонованими словами;

-         Розвивати вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти.

-         Виховувати культуру письма , любов до рідної мови;

-         Розповідати за малюнком;

-         Формувати компетентність спілкування рідною мовою.

 

Зміст уроку

І. Організаційний момент

Привітання

Раді вітати вас в нашому класі

Зичимо щастя, здоров’я, добра.

Вчитель

Я всміхаюcь сонечку

Здраствуй золоте,

Я всміхаюсь квіточці

Хай вона росте,

Я всміхаюсь дощику

Лийся мов з відра,

Друзям усміхаюся

Зичу їм добра.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

1.Вступ

Кожен з нас дуже любить весну, оскільки навкруги все починає розквітати,      травичка зеленіє, пташки співають, це все дуже красиво.

 

    1. Мозкова атака

     Які ви знаєте пори року?

     Яка зараз пора року?

     Який місяць?

     Які зміни відбуваються весною?

Тож сьогодні на уроці української мови ми з вами уявно будемо гуляти у весняному березовому лісі. Погляньте будь ласка на цей малюнок і скажіть : на вашу думку чого тут не вистачає? (квітів) Квіти - це окраса кожної домівки, кожного села чи міста.  Кажуть , люди які полюбляють квіти, добрі, чуйні, дбайливі. Тож сьогодні ми з вами маємо можливість прикрасити одну із галявини виконуючи завдання. Готові прикрасити галявину? Першою нашою окрасою буде ось ця квітка це - барвінок. Підходить людям з сильним характером. Сама назва походить від  грецького сдова- переможець . Вважається, що ця квіточка приносить щастя.

ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань.

Завдання 1.

Каліграфічна хвилинка

Де,за,т,л,ка,ша,ук,ла,кві,цві. Квітка зацвіла.

  1. Яке словосполучення ми можемо скласти?
  2. Скласти речення із цим словосполученням.
  3. Графічне зображення речення.

Скажіть будь ласка чи є серед нашого класу така квітка.

Завдання 2

Нам пропонує  наступна квітка це тюльпан.

Гра «Моя улюблена буква»

Тюльпан символ гордості, задоволення і благородства.  А ще побутує думка, що ця квітка приносить удачу.

     Повторення вивчених був.

     Яка ваша найулюбленіша квітка?

     Скажіть будь ласка чи є серед нашого класу така квітка.

Завдання 3

Нам  запропонувала прекрасна квітка яка буває різних кольорів це – фіалка.

Якщо ви збираєтеся подарувати комусь фіалку то маєте знати, що вона означає скромність, гарні спогади. Ця квіточка не не забарилася підготувати для нас своє завдання це диктант.

 

РОЗМИНКА кісті руки

На  сметані, на яйці

Тісто зробимо на млинці.

Напече нам мама їх –

Гаряченьких та смачних.

Диктант

Прийшла весна. Зацвіла верба. Вона стала схожа на золотий букет. Поспішають до верби гості. Серед них і старий джміль.

     Слово джміль поділити на склади.

     Виконати звукобуквенний аналіз слова джміль.

     Визначити кількість був і звуків.

 

ІІІ. Фізхвилинка

Ось іде до нас весна

Все навколо  ожива,

Підсніжники  прокидаються

Проліски посміхаються

Пташки прилітають.

Діти вибігають

На галявині стрибають.

 

Завдання 4

Робота парами

Нам пропонує  наступна квіточка це - підсніжник.

Підсніжник це перша квітка весни.

Підсніжник нам   запропонував пограти  Гру « Хвостики».

Джміль збирав нектар із …..,

Меду наносив в ….,

Працював він ціле……,

Облітав усе на світі,

Щоб маленькі….

Годувати чим було.

( Дуло, квітів, джмеленята, літо,).

 

Чи є серед нас підсніжник.

 

Легндап ро підсніжник

За легендою, коли Адам і Єва було вигнано з раю, йшов сильний сніг. Декілька сніжинок пожаліли Єву і бажаючи зігріти її перетворилося на квіти.  Побачивши їх , Єва повеселішала.  Квіти підсніжника  стали символом надії.

Завдання 5

 

Нам пропонує всім знайома і відома квіточка мати й мачуха.

Мати – це добра, мила, люба.

Мачуха – зла, сердита, сварлива.

І ось саме вона послала у на гай сильного вітру який порозсипав всі наші слова у  реченнях. Наше завдання скласти речення.

 

Весняне сонечко заглянуло у віконечко.

У, заглянуло,Весняне, віконечко,  сонечко.

 

Воно повідомило, що прийшла весна.

Що,  Вона, весна, повідомило, прийшла.

 

Школярі радіють цій порі.

Радіють, порі, цій, Школярі.

Чи є серед нашого класу ця чудова квітка.

 

Завдання 6

Нам запропонувала конвалія. Конвалія – є улюбленою квіткою багатьох людей. Це не дивно адже подарована  конвалія означає ніжність, вірність.

 

     Якби вас призначили головним озеленювачем села. То які дерева і квіти ви б посадили?

     Скажіть будь ласка чи є серед нас конвалія.

 

Інсценізація з  елементами драматизації.

Завдання 7

Нам  запропонувала чудова квітка   пролісок.

Ледь зійде сніг  в лісах і чагарниках  з’являються  блакитні весняні квіти - проліски.

Побудьмо маленькими поетами, добиратимемо рими.

Емо-емо-емо – в україні ми живемо.

Ай-ай-ай – дкже любим ми свій край.

На –на- на надворі уже  весна.

Но-но-но сонце заглядає у вікно.

Гі-гі-і прийшли гості дорогі

Ет- ет-ет – до нас у клас прийшов поет.

 

        Творче завдання.

Презентація малюнка про весну.

Читання власного вірша.  Крісло автора.

 

Завдання 8

Нам запропонував пан нарцис.  Не важко здогадатися, що нарцис свідчить про гордість.

Метод прес

     Як  називається книга до якої занесені рідкісні рослини?

     З яких рослин не можна складати букети і плести вінки?

     У якій порі року починають розквітати квіти?

 

Асоціативний кущ  до слова ВЕСНА

 

IV. Підсумок уроку. Рефлексія.

     Що вам запам’яталось найбільше?

     Якщо вам сподобався урок то усміхніться, а якщо ні то зажуріться.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 березня
Переглядів
276
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку