Календарно-тематичний план З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
за Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О.Я.Савченко
до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу
(автори Большакова І. О., Пристінська М. С.).
ІІ СЕМЕСТ (2 група)
№ |
№ |
Тема 5. Слово - 34 год |
Сторінки |
Дата |
|||
|
|
Слово. Повторення |
с. 6-7 |
|
25.01 |
||
|
|
Розвиток мовлення. Інструкція |
с. 10-11 |
|
26.01 |
||
|
|
Слова — назви предметів |
с. 12-13 |
|
27.01 |
||
|
|
Слова — назви предметів. Хто? Що? |
с. 13-14 |
|
28.01 |
||
|
|
Однина і множина. Діалог. Досліджуємо медіа. |
с. 18-19 |
|
01.02 |
||
|
|
Однина і множина. Діалог. |
с. 20 |
|
03.02 |
||
|
|
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. |
с. 22-23 |
|
04.02 |
||
|
|
Давні імена та прізвища. |
с. 24-25 |
|
08.02 |
||
|
|
Розвиток мовлення. Історія. «Уїкенд» (Григорій Фалькович) |
с .21 |
|
09.02 |
||
|
|
Велика буква у кличках тварин. |
с. 26-27 |
|
10.02 |
||
|
|
Велика буква у кличках тварин. |
с. 28-29 |
|
11.02 |
||
|
|
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок |
с. 31-32 |
|
15.02 |
||
|
|
Велика буква у назвах вулиць. |
с. 33-34 |
|
17.02 |
||
|
|
Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії |
|
|
18.02 |
||
|
|
Велика буква у назвах вулиць. |
с. 35-36 |
|
22.02 |
||
|
|
Розвиток мовлення. Рекламна листівка. |
|
|
23.02 |
||
|
|
Діагностична робота. Списування. |
с. 37 |
|
24.02 |
||
|
|
Слова — назви ознак |
с. 39-40 |
|
25.02 |
||
|
|
Однина і множина. |
с. 42-43 |
|
01.03 |
||
|
|
Уживання слів — назв ознак. |
с. 47 |
|
03.03 |
||
|
|
Слова — назви ознак. |
с.48-49 |
|
04.03 |
||
|
|
Слова — назви ознак. |
|
|
|
||
|
|
Розвиток мовлення. Опис предмета |
с. 45-46 |
|
09.03 |
||
|
|
Діагностична робота. Мовна тема «Слово. Слова – назви предметів та назви ознак» |
|
|
10.03 |
||
|
|
Слова — назви дії. |
с. 50-51 |
|
11.03 |
||
|
|
Слова — назви дій і станів предметів. |
с. 52 |
|
15.03 |
||
|
|
Слова — назви дій. «Однина і множина. |
с. 53-55 |
|
17.03 |
||
|
|
Слова — назви дій. |
с. 60-61 |
|
18.03 |
||
|
|
Уживання слів — назв дій. |
с.62-63 |
|
22.03 |
||
|
|
Розвиток мовлення. Анкета. |
|
|
23.03 |
||
|
|
Уживання слів — назв дій. Самооцінювання з теми. |
с.63-64 |
|
24.03 |
||
|
|
Діагностична робота Диктант. |
|
|
25.03 |
||
|
|
Слова-помічники. |
с. 65-66 |
|
05.04 |
||
|
|
Службові слова, чи слова-помічники. |
с. 67-68 |
|
07.04 |
||
Тема 6. Речення - 16 год |
|||||||
|
|
Поняття про речення. |
с. 70-71 |
|
08.04 |
||
|
|
Види речень. |
|
|
12.04 |
||
|
|
Розвиток мовлення. Запрошення |
с. 69 |
|
13.04 |
||
|
|
Види речень. |
|
|
14.04 |
||
|
|
Розповідні речення. |
с. 72-73 |
|
15.04 |
||
|
|
Розповідні речення. |
|
|
19.04 |
||
|
|
Питальні речення. |
с. 75-76 |
|
21.04 |
||
|
|
Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр). Питальні речення. |
с. 77-78 |
|
22.04 |
||
|
|
Спонукальні речення. Пісні-заклички. |
с. 79 |
|
26.04 |
||
|
|
Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків |
с. 28 |
|
27.04 |
||
|
|
Спонукальні окличні речення. Головні слова в реченні. |
с. 80-82 |
|
28.04 |
||
|
|
Поширення речень. Зв’язок слів у реченні |
с. 83-84 |
|
29.04 |
||
|
|
Зв’язок слів у реченні |
с. 85-86 |
|
05.05 |
||
|
|
Зв’язок слів у реченні. Оповідання. |
с. 89 |
|
06.05 |
||
|
|
Розвиток мовлення. Афіша |
с. 85 |
|
11.05 |
||
|
|
Діагностична робота. Диктант |
|
|
12.05 |
||
Тема 7. Текст - 8 год |
|||||||
|
|
Поняття про текст. |
с. 90 |
|
13.05 |
||
|
|
Типи текстів. |
с. 91 |
|
17.05 |
||
|
|
Будова тексту. |
с. 93-94 |
|
19.05 |
||
|
|
Діагностична робота з теми «Слова назви дій. Речення. Текст.» |
|
|
20.05 |
||
|
|
Звуки і букви. |
|
|
24.05 |
||
|
|
Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення . Мої плани на канікули. Мова і мовлення |
|
|
25.05 |
||
|
|
Слово. Значення слова. Будова слова. |
|
|
26.05 |
||
|
|
Речення. Текст. Підсумковий урок |
|
|
27.05 |
||
Календарно-тематичний план З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
за Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом О.Я.Савченко
до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу
(автори Большакова І. О., Пристінська М. С.).
ІІ СЕМЕСТ (1 група)
№ |
№ |
Тема 5. Слово – 34 год |
|
|
|||||
|
|
Слово. Повторення |
с. 6-7 |
25.01 |
|
||||
|
|
Слова — назви предметів |
с. 12-13 |
26.01 |
|
||||
|
|
Слова — назви предметів. Хто? Що? |
с. 13-14 |
27.01 |
|
||||
|
|
Розвиток мовлення. Інструкція |
с. 10-11 |
28.01 |
|
||||
|
|
Однина і множина. Діалог. Досліджуємо медіа. |
с. 18-19 |
01.02 |
|
||||
|
|
Однина і множина. Діалог. |
с. 20 |
02.02 |
|
||||
|
|
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. |
с. 22-23 |
03.02 |
|
||||
|
|
Давні імена та прізвища. |
с. 24-25 |
08.02 |
|
||||
|
|
Велика буква у кличках тварин. |
с. 26-27 |
09.02 |
|
||||
|
|
Велика буква у кличках тварин. |
с. 28-29 |
10.02 |
|
||||
|
|
Розвиток мовлення. Історія. «Уїкенд» (Григорій Фалькович) |
с .21 |
11.02 |
|
||||
|
|
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок |
с. 31-32 |
15.02 |
|
||||
|
|
Велика буква у назвах вулиць. |
с. 33-34 |
16.02 |
|
||||
|
|
Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії |
|
17.02 |
|
||||
|
|
Велика буква у назвах вулиць. |
с. 35-36 |
22.02 |
|
||||
|
|
Діагностична робота. Списування. |
с. 37 |
23.02 |
|
||||
|
|
Слова — назви ознак |
с. 39-40 |
24.02 |
|
||||
|
|
Розвиток мовлення. Рекламна листівка. |
|
25.02 |
|
||||
|
|
Однина і множина. |
с. 42-43 |
01.03 |
|
||||
|
|
Уживання слів — назв ознак. |
с. 47 |
02.03 |
|
||||
|
|
Слова — назви ознак. |
с.48-49 |
03.03 |
|
||||
|
|
Слова — назви ознак. |
с. 47 |
09.03 |
|
||||
|
|
Діагностична робота. Мовна тема «Слово. Слова – назви предметів та назви ознак» |
|
10.03 |
|
||||
|
|
Розвиток мовлення. Опис предмета |
с. 45-46 |
11.03 |
|
||||
|
|
Слова — назви дії. |
с. 50-51 |
|
|
||||
|
|
Слова — назви дій і станів предметів. |
с. 52 |
15.03 |
|
||||
|
|
Слова — назви дій. «Однина і множина. |
с. 53-55 |
16.03 |
|
||||
|
|
Слова — назви дій. |
с. 60-61 |
17.03 |
|
||||
|
|
Уживання слів — назв дій. |
с.62-63 |
22.03 |
|
||||
|
|
Діагностична робота Диктант. |
|
23.03 |
|
||||
|
|
Розвиток мовлення. Анкета. |
|
24.03 |
|
||||
|
|
Уживання слів — назв дій. Самооцінювання з теми. |
с.63-64 |
25.03 |
|
||||
|
|
Слова-помічники. |
с. 65-66 |
05.04 |
|
||||
|
|
Службові слова, чи слова-помічники. |
с. 67-68 |
06.04 |
|
||||
Тема 6. Речення – 15 год |
|||||||||
|
|
Поняття про речення. |
с. 70-71 |
07.04 |
|
||||
|
|
Види речень. |
|
12.04 |
|
||||
|
|
Види речень. |
с. 69 |
13.04 |
|
||||
|
|
Розвиток мовлення. Запрошення |
|
14.04 |
|
||||
|
|
Розповідні речення. |
с. 72-73 |
15.04 |
|
||||
|
|
Розповідні речення. |
|
19.04 |
|
||||
|
|
Питальні речення. |
с. 75-76 |
20.04 |
|
||||
|
|
Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр). Питальні речення. |
с. 77-78 |
21.04 |
|
||||
|
|
Спонукальні речення. Пісні-заклички. |
с. 79 |
26.04 |
|
||||
|
|
Спонукальні окличні речення. Головні слова в реченні. |
с. 80-82 |
27.04 |
|
||||
|
|
Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків |
с. 28 |
28.04 |
|
||||
|
|
Поширення речень. Зв’язок слів у реченні |
с. 83-84 |
29.04 |
|
||||
|
|
Зв’язок слів у реченні |
с. 85-86 |
05.05 |
|
||||
|
|
Зв’язок слів у реченні. Оповідання. |
с. 89 |
11.05 |
|
||||
|
|
Діагностична робота. Диктант |
|
12.05 |
|
||||
Тема 7. Текст - 9 год |
|||||||||
|
|
Розвиток мовлення. Афіша |
с. 85 |
13.05 |
|
||||
|
|
Поняття про текст. |
с. 90 |
17.05 |
|
||||
|
|
Типи текстів. |
с. 91 |
18.05 |
|
||||
|
|
Будова тексту. |
с. 93-94 |
19.05 |
|
||||
|
|
Діагностична робота з теми «Слова назви дій. Речення. Текст.» |
|
24.05 |
|
||||
|
|
Звуки і букви. Мова і мовлення |
|
25.05 |
|
||||
|
|
Слово. Значення слова. Будова слова. |
|
26.05 |
|
||||
|
|
Речення. Текст |
|
|
|
||||
|
|
Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення |
|
27.05 |
|
||||