Тема : Україна - це МИ!
Мета : викликати інтерес до навчання, мати власну думку, обґрунтовувати її; вчити налагоджувати взаємодію з іншими дітьми, працювати за правилами у команді ; розвивати критичне мислення; вдосконалювати вміння добувати, осмислювати, аналізувати та використовувати інформацію з різних джерел; поглибити знання дітей про Україну; виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю.
Обладнання: ТНЗ, нитки, ножиці, голуби, ватман, символи України.
Хід роботи
Ви почули всі дзвінок ?
Починаємо урок.
Вітаю всіх, прошу сідати за парти.
1.1 Гру “- Не хочу хвалитися, але я…”
Діти по черзі розказують про найбільші досягнення під час зимових канікул.
-Отож, бачу ви відпочили та весело провели канікули..
- Ми готові розпочинати.
2.Розкриття теми :
Послухайте, будь ласка :
НАША ЗЕМЛЯ
Колись давно Бог створив народи і кожного наділив землею. Наші ж предки кинулися пізніше, але землі їм уже не дісталось. От вони й прийшли до Бога, а Він у цей час моливсь, і вони не сміли Йому щось сказати. Стали чекати. По якійсь хвилі Бог обернувся, сказавши, що вони чемні діти, хороші. Дізнавшись, чого прийшли до нього, запропонував їм чорну землю. «Ні, — відповіли наші предки, — там уже живуть німці, французи, іспанці, італійці». «Ну, тоді я вам дам землю ту, що залишив для раю, там є все: річки, озера, ліси, пустелі. Але пам’ятайте, якщо будете її берегти, то вона буде ваша, а ні — то ворога».
Пішли наші предки на ту землю, оселились і живуть донині. А країну свою назвали Україною.
2.1. Богатство українських земель.
На екрані відео, про найгарніші місця на Україні.
(“Україна з висоти пташиного польоту.”) https://www.youtube.com/watch?v=ay88MJgXDQQ&t=173s
Як бачите, наша земля надзвичайна і неперевершена !!!
2.2.Символи України.
У вас на парті є ілюстрації на яких зображено державні і народні символи України. Зворотної сторони є пояснення до них.
Будь ласка, попрацюйте у парі. Прочитайте та розкажіть про значення кожного символу.
- Як ви вважаєте, чому саме ці символи характерні для нашої Батьківщини ?
- Переглянувши відео та опрацювавши символи, який висновок ми можемо зробити ?
2.3. Вправа “Невидима сила українців”
Діти діляться на два варіанта. Перший передає по рядах, клубок із синьою ниткою, а другий жовтрою. Вони мають розказати за що вони люблять Україну, і чим або ким пишаються. (Без чого не може існувати Україна)
Висновок: Наша земля дуже багата, розвинута, неповторна... Нам є за що боротися та відвойовувати !!! Ви об'єдналися синьо-жовтою нитками. Так і об'єдналися, але невидимою ниткою українці в 2013 на Майдані Незалежності.
2.4. Гідність і свобода.
Саме за наші права, свободу, гідність боролися тисячі українців, адже їм не байдужа доля країни.
Давайте переглянемо відеоролик: (“21 листопада - День Гідності та Свободи”)
https://www.youtube.com/watch?v=B5nTHpduNSQ
Не важливо скільки нам років, хто ми за професією, яке наше хобі.. головне що ми любимо Україну і готові за неї боротися.
Саме тому, тисячі людей вийшли на Майдан у Києві, щоб об'єднатися і захистити нашу свободу і гідність. Але, на жаль, відважні герої, стали Небесною Сотнею, віддавши своє життя за майбутнє нашої нації. Сьогодні згадують загиблих протестувальників.
2.5. Голуб як символ Небесної Сотні.
Символом Небесної Сотні є голуб. Давайте в пам'ять героїв виріжемо їх та напишемо на них “Герої не вмирають” їх та приклеїмо на ватман.
3. Підсумок заняття:
Дякую за урок! Ви були дуже активними та кмітливими..
До побачення !!!!