Україна - це Ми! До дня Гідності та Свободи.

Про матеріал
Не важливо скільки нам років, хто ми за професією, яке наше хобі.. головне що ми любимо Україну і готові за неї боротися. Саме тому, тисячі людей вийшли на Майдан у Києві, щоб об'єднатися і захистити нашу свободу і гідність. Але, на жаль, відважні герої, стали Небесною Сотнею, віддавши своє життя за майбутнє нашої нації. Сьогодні згадують загиблих протестувальників.
Перегляд файлу

Тема : Україна - це МИ!

Мета : викликати інтерес до навчання, мати власну думку, обґрунтовувати її; вчити налагоджувати взаємодію з іншими дітьми, працювати за правилами у команді ; розвивати критичне мислення; вдосконалювати вміння добувати, осмислювати, аналізувати та використовувати інформацію з різних джерел; поглибити знання дітей про Україну; виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю.

Обладнання: ТНЗ, нитки, ножиці,  голуби, ватман, символи України.

       Хід роботи

  1. Організація класу :

Ви почули всі дзвінок ?

Починаємо урок.

Вітаю всіх, прошу сідати за парти.

  • Давно ми з вами не бачилися. Промайнуло багато днів. Сподіваємося, за канікули ви гарно відпочили, набралися сил і готові здобувати нові знання.

    1.1 Гру “- Не хочу хвалитися, але я…” 

Діти по черзі розказують про найбільші досягнення під час зимових канікул.

-Отож, бачу ви відпочили та весело провели канікули..

- Ми готові розпочинати. 

 

2.Розкриття теми :

  • А хтось із вас знає легенду про Україну ?

Послухайте, будь ласка :

 

НАША ЗЕМЛЯ

 

Колись давно Бог створив народи і кожного наділив землею. Наші ж предки кинулися пізніше, але землі їм уже не дісталось. От вони й прийшли до Бога, а Він у цей час моливсь, і вони не сміли Йому щось сказати. Стали чекати. По якійсь хвилі Бог обернувся, сказавши, що вони чемні діти, хороші. Дізнавшись, чого прийшли до нього, запропонував їм чорну землю. «Ні, — відповіли наші предки, — там уже живуть німці, французи, іспанці, італійці». «Ну, тоді я вам дам землю ту, що залишив для раю, там є все: річки, озера, ліси, пустелі. Але пам’ятайте, якщо будете її берегти, то вона буде ваша, а ні — то ворога».

Пішли наші предки на ту землю, оселились і живуть донині. А країну свою назвали Україною.

2.1. Богатство українських земель.  

На екрані відео, про найгарніші місця на Україні.

 (“Україна з висоти пташиного польоту.”) https://www.youtube.com/watch?v=ay88MJgXDQQ&t=173s

Як бачите, наша земля надзвичайна і неперевершена !!!

 

2.2.Символи України.

У вас на парті є ілюстрації на яких зображено державні і народні символи України. Зворотної сторони є пояснення до  них. 

Будь ласка, попрацюйте у парі. Прочитайте та розкажіть про значення кожного символу. 

 - Як ви вважаєте, чому саме ці символи характерні для нашої Батьківщини ?

 - Переглянувши відео та опрацювавши символи, який висновок ми можемо зробити ? 

 

2.3. Вправа “Невидима сила українців”

Діти діляться на два варіанта. Перший передає по рядах, клубок із синьою ниткою, а другий жовтрою. Вони мають розказати за що вони люблять Україну, і чим або ким пишаються. (Без чого не може існувати Україна)

 Висновок: Наша земля дуже багата, розвинута, неповторна... Нам є за що боротися та відвойовувати !!! Ви об'єдналися синьо-жовтою нитками. Так і об'єдналися, але невидимою ниткою українці в 2013 на Майдані Незалежності. 

2.4. Гідність і свобода. 

Саме за наші права, свободу, гідність боролися тисячі українців, адже їм не байдужа доля країни. 

Давайте переглянемо відеоролик: (“21 листопада - День Гідності та Свободи”)

https://www.youtube.com/watch?v=B5nTHpduNSQ

Не важливо скільки нам років, хто ми за професією, яке наше хобі.. головне що ми любимо Україну і готові за неї боротися.

Саме тому, тисячі людей вийшли на Майдан у Києві, щоб об'єднатися і захистити нашу свободу і гідність. Але, на жаль, відважні герої, стали Небесною Сотнею, віддавши своє життя за майбутнє нашої нації. Сьогодні згадують загиблих протестувальників. 

2.5. Голуб як символ Небесної Сотні.

Символом Небесної Сотні є голуб. Давайте в пам'ять героїв виріжемо їх та   напишемо на них “Герої не вмирають” їх та приклеїмо на ватман. 

 

3. Підсумок заняття:

  • Отже, що ви дізналися щось нового ?
  • Що найбільше вас вразило ?
  • Які висновки ви зробили ?
  • Що найбільше вам сподобалося ?

Дякую за урок! Ви були дуже активними та кмітливими..

       До побачення !!!!

 

docx
Додано
7 травня 2020
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку