Матеріал містить завдання для оцінювання знань учнів за минулий навчальний рік. Укладено два варіанти тестових завдань у форматі Зовнішнього незалежного оцінювання. Завдання доцільно використовувати для діагностичного оцінювання знань учнів 10 класу на початку навчального року. Також можна застосовувати для узагальнення знань учнів 9 класу
Діагностична робота з історії України 10 клас
Варіант 1
А) «Руської трійці» Б) Собору руських учених
В) Галицько-руської матиці Г) товариства галицьких греко-католицьких
священиків
А) В. Каразін Б) Я. Головацький В) М. Максимович Г) М. Осторградський
А) 1768-1774 Б) 1787-1791 В) 1806-1812 Г) 1828-1829
А) впровадженням стану тимчасовозабов’язаних
Б) відмовою викупу орних земель у поміщиків
В) відродження общинного землеволодіння
Г) запровадження зрівняльного землекористування
А) біженство Б) асиміляція В) депортація Г) трудова міграція
А) дрібних торговців Б) ремісників-кустарів В) малоземельних селян
Г) кваліфікованих робітників
А) Таврія Б) Галичина В) Слобожанщина Г) Наддніпрянщина
А) Створення Кирило-Мефодіївського товариства
Б) Поява видання «Зоря Галицька»
В) Поява товариства «Просвіта» у Наддніпрянській Україні
Г) Створення першої української політичної партії
А) економічна криза 1) скасування панщини і особистої залежності селян,
надання селянам громадянських прав
Б) революція 1905-1907 рр. 2) руйнування селянської общини, перетворення
Наддніпрянської України на одного з експортерів хліба
до країн Західної Європи
В) Столипінська реформа 3) посилення концентрації виробництва, зростання
питомої ваги українських земель у економіці Російської
імперії
Г) Перша світова війна 4) втрата чинності «Емського указу», легалізація
діяльності українських політичних партій
5) повалення самодержавства, розпад Російської імперії,
Українська революція
А) впровадження загального виборчого права
Б) відкриття українського університету
В) створення українського Галицького сейму
Г) заснування кафедри української історії у Львівському університеті
Д) відкриття українських гімназій
Е) перейменування Літературного товариства ім. Т. Шевченка на Наукове товариство ім. Т. Шевченка
Є) поділ Галичини на Східну і Західну
Діагностична робота з історії України 10 клас
Варіант 2
А) Ю. Бачинський Б) І. Франко В) Ю. Романчук Г) В. Стефаник
А) Кирило-Мефодіївського товариства Б) Братерства тарасівців
В) Руської трійці Г) Головної Руської Ради
А) тривало польське національно-визвольне повстання
Б) відбувалися події Кримської війни на території України
В) діяли українські парламентські громади у І та ІІ Державних Думах Росії
Г) працював Південно-Західний відділ Російського географічного товариства
А) формуванню ринку вільнонайманої праці
Б) витісненню іноземного капіталу національним
В) подоланню селянського малоземелля та безземелля
Г) розгортанню трудової еміграції до США та Канади
«Перша українська промова у семінарії, репрезентована «Голосом галичан», створеним народною мовою; була подією новаторською і стала доброю спонукою до ширших поза семінарських виступів рідною мовою, до нових національних маніфестацій»
А) «Руської трійці» Б) Кирило-Мефодіївського товариства
В) Товариства греко-католицьких священиків Г) Братерства тарасівців
А) Б) В) Г)
А) перехід до культурницького етапу національного відродження
Б) політизацію національно-визвольного руху в Австро-Угорській імперії
В) початок «нової ери» у польсько-австрійсько-українських відносинах
Г) занепад ідей москвофільства серед греко-католицьких священиків
А) Поява Емського указу
Б) Видання Валуєвського циркуляру
В) Заснування товариства «Просвіта» у Львові
Г) Заснування Головної Руської Ради
А)Б)В)Г)
А) убивство прем’єр-міністра Росії П. Столипіна
Б) повстання у Києві саперного полку під керівництвом підпоручика Б. Жаданівського
В) повстання на панцернику «Князь Потьомкін-Таврійський»
Г) утворення Української революційної партії
Д) повстання селян у Великих Сорочинцях
Е) створення Товариства українських поступовців
Є) «Справа Бейліса»