Українська мова 1 клас Післябуквений період. Написання слів зі звуками [дж], [дз], [дз’]. Складання і записування речень. ПІДГОТУВАЛАВЧИТЕЛЬ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВФІЛІЇ МИРОГОЩАНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТ. В СЕЛІ ЛИПАТарасенко Валентина2021р.
Номер слайду 2
Мета: удосконалювати навички письма; вправляти учнів у правильному вимовлянні та написанні слів з буквосполученнями дж, дз; удосконалювати вміння складати і записувати речення, списувати з друкованого тексту;розвивати вміння розгадувати ребуси; розвивати спостережливість; формувати компетентність спілкування рідною мовою, соціальну, громадянську компетентності; виховувати уважність, старанність; підтримувати інтерес до навчання. Тип уроку: комбінований урок. Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна і здоров'язбережувальна.
Номер слайду 3
Ранкову зустріч День починаємо з привітання і зарядки. Доброго ранку! Привіт, всім hello! Щоб день вам удався і весело було! Встало вранці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися,За промінчики взялися. Будем дружно присідати,Сонечко розвеселяти. Встали-сіли, встали-сіли. Бачите, як звеселили. Стало сонце танцювати, Нас до танцю закликати: Нумо разом, нумо всіПотанцюєм по росі.
Номер слайду 4
«Я _(ім’я)________, але якби я був(була)…» Правила: група стає в коло і перший учасник називає своє ім'я, показує картинку із зображенням тваринки, якою він себе уявляє. Чому? Другий повторює і так до кінця кола.
Номер слайду 5
Обмінюємось інформацією. Тема тижня: «Весна»Тема дня: «Природа і погода»Щоденні новини з кубиком Блума. Який сьогодні день тижня?Яке сьогодні число?(28) Який місяць? (березень) – Який рік? (2021) Яка пора року надворі? (Весна) Які ще весняні і місяці ви знаєте?( квітень, травень)Якою погодою зустріла нас сьогодні природа?Які картинки розповідають нам про прихід весни?
Номер слайду 6
Виберіть речення де всі з’єднання вірні та спишіть їх. Каліграфічна хвилинка Перетворіть у дзвіночках друковані букви на рукописні і запишіть слова:
Номер слайду 7
Ґаджик приготував Родзинці подарунки з її улюбленим звуком. Назви ці подарунки. Чи здогадуєшся, який у Родзинки улюблений звук?
Номер слайду 8
Запиши назви Ґаджикових подарунків. Допиши своє слово з улюбленим звуком Родзинки.[ДЗ]
Номер слайду 9
Звуко-буквенний аналіз слів
Номер слайду 10
Вверх! Вверх! Вверх! Вверх!Вниз! Вниз! Вниз!Вверх і вниз! Вверх і вниз!Вниз! Вниз! Вниз!Вверх! Вверх! Вверх! Вверх!Вниз! Вниз! Вниз!Вверх і вниз! Вверх і вниз!Вверх і вверх, і вниз!Вправо повернись!Вліво повернись і кругом!Вліво повернись!Вправо повернись і кругом!https://www.youtube.com/watch?v=7p. Gn. VGCLSsk
Номер слайду 11
Родзинка намалювала малюнки для Ґаджика. Найбільше йому сподобались ті, у назві яких є звук [дж]. Обведи їх і запиши назви цих предметів.
Номер слайду 12
Склади й запиши в зошиті речення з двома із записаних слів
Номер слайду 13
Гімнастика для очей
Номер слайду 14
У траві, неначе дзвоник,Цілий день стрекоче коник,Раз стрибнув на стебельцеі знайшов там джерельце. Випиши ці слова у зошит. Гра “Знайди слова із звуками [дж], [ДЗ]»
Номер слайду 15
Спиши речення. Заміни малюнки словами.
Номер слайду 16
Гімнастика для рук
Номер слайду 17
Гра “Малюнковий словничок”Роздивись зображення і запиши слова із [дж]