Діагностувальна робота. Моніторинг навчальних втрат
Українська мова. 2 клас
Прізвище і ім’я___________________________ дата ______________
Джмелиний оркестр
Коли на луг приходила весна, першими вилітали джмелі.
Спочатку ласували медом. Потім облітали квітучий луг. Сідали на дахи хатинок із трави й гілочок. Кожен брав свій інструмент ‒ цимбали, скрипки, тромбони. А малий джмелик діставав калинову сопілочку. Над лугом лунав джмелиний оркестр.
Підкресли назви музичних інструментів.
сашко малює. Море
Літній день. На небі світить . По доріжці йде . За ним
біжить.
У кімнаті Маринка і Євген. Діти малюють фарбами. Маринка малює кошеня, а Євген – синє море. Бабусі сподобалися малюнки дітей.
Самооцінювання
Мій настрій: Завдання для мене були: Чи достатньо зусиль докладено?
Оцінювання
_____________________________________________________________________________________________________________________________