Українська мова 3 клас (М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик)

Про матеріал
Українська мова (М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик) 3 клас НУШ за програмою Савченко
Перегляд файлу

Українська мова

(М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик)

№ п/п

Тема

Компетентності

 

Дата

Примітки

1.

Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками (с. 3-5, в. 1-4)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

2.

РМ. Працюю з деформованими текстами

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

3.

Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 6-7, в. 1-5)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

4.

Складаю тексти (с. 8-9, в. 6-10)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

5.

Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 10-11, в. 1-4)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

6.

Будова тексту. Визначаю частини тексту (с. 12-13, в. 1-4)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

7.

Навчаюся визначаю частини тексту-розповіді, будувати текст (с. 14-15, в. 5-9)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

8.

Навчаюся визначаю частини тексту-есе, будувати текст (с. 16-17, в. 10-14)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

9.

РМ. Розповідаю про літній відпочинок

Організація власного навчального середовища

 

 

10.

Навчаюся визначаю частини тексту-міркування, будувати текст (с. 18-19, в. 15-19)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

11.

Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів ( с. 20-21, в. 1-6)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

12.

Діагностична робота. Усний твір

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

13.

Порівняння художніх і науково-популярних описів. Навчаюся визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи (с. 22-23, в. 1-5)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

14.

Спостереження за роллю абзаців у тексті (с. 24-25, в. 1-3)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

15.

Складання плану тексту (с. 26-27, в. 1-4)

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

16.

Робота з медіатекстами (с. 28-30, в. 1-4)

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

17.

РМ. Малюю словами осінь

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

18.

Розпізнаю речення за його основними ознаками (с. 32-33, в. 1-6)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

19.

Діагностична робота. Навчальний діалог (письмово)

 

 

20.

Аналіз діагностичної роботи. Працюю з деформованими реченнями.

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

21.

Види речень за метою висловлювання та інтонацією (с. 34-35, в. 1-4)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

22.

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (с. 36-37, в. 5-11)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

23.

РМ. Розповідаю про пікнік. Складаю розповідь за коміксом

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

24.

Звертання. Роль звертань у реченні (с. 38-39, в. 1-6)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання

 

 

25.

Діагностична робота. Мовна тема «Текст. Речення»

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

26.

Аналіз діагностичної роботи. Навчаюся виокремлювати звертання (с. 40-41, в. 7-12)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

27.

Навчаюся розпізнавати члени речення (с. 42-43, в. 1-3)

 

 

28.

Зв'язок слів у реченні (с. 44-45, в. 1-4)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

29.

Установлюю зв'язок між словами у реченні (с. 46, в. 5-8)

 

 

30.

РМ. Переказую текст «Пригода»

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

31.

Багатозначні слова (с. 48-49, в. 1-5)

 

 

32.

Пряме і переносне значення слова (с. 50-51, в. 1-6)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

33.

Синоніми (с. 52-53, в. 1-5)

Організація власного навчального середовища

 

 

34.

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні (с. 54-55, в. 6-10)

 

 

35.

Антоніми (с. 56-58, в. 1-9)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

36.

Закінчення слова, його роль у реченні (с. 60-61, в. 1-6)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

37.

РМ. Малюю словами зиму

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

38.

Нульове закінчення (с. 62-63, в. 7-11)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

39.

Діагностична робота. Мовна тема «Будова слова»

 

 

40.

Аналіз діагностичної роботи. Основа слова (с. 64-65, в. 1-5)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

41.

Спільнокореневі слова (с. 66-67, в. 1-7)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

42.

Навчаюся правильно наголошувати слова (с. 68-69, в. 1-6)

 

 

43.

Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (с. 70-71, в. 1-6)

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

44.

РМ. Пишу переказ тексту «Гарна»

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

45.

Ненаголошені [Е], [И] в коренях слів (с. 72-73, в. 1-4)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

46.

Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [Е], [И] (с. 74-75, в. 5-12)

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

47.

Діагностична робота. Диктант

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

48.

Аналіз діагностичної роботи. Навчаюся користуватися орфографічним словником (с. 76-77, в. 1-5)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

49.

Застосування алфавіту (с. 78-79, в. 1-6)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

50.

Діагностична робота. Списування

 

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

51.

РМ. Пишу про враження від свята

Прийняття власних рішень.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

52.

Аналіз діагностичної роботи. Вимова і написання слів зі звуками [Ґ], [ДЖ], [ДЗ], [ДЗ’] (с. 80-81, в 1-5)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

53.

Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу (с. 82-83, в. 1-6)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

54.

Префікс як значуща частина слова (с.84-85, в. 1-5)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

55.

Навчаюся правильно записувати слова із префіксами РОЗ-, БЕЗ- (с. 86-87, в. 6-10)

 

 

56.

Навчаюся правильно записувати слова із префіксами С-, З-, ЗІ- (с. 88-89, в. 11-16)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

57.

Правильно вимовляю і записую слова з апострофом (с. 90-92, в. 1-8)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

58.

РМ. Переказую текст «Віщуни погоди»

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

59.

Навчаюся переносити слова з апострофом (с. 93, в. 9-12)

 

 

60.

Навчаюся визначати суфікс у словах (с. 94-95, в. 1-6)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

61.

Навчаюся творити слова з допомогою суфіксів (с. 96, в. 7-10)

 

 

62.

Навчаюсь моделювати будову слів (с. 97, в. 11-14)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

63.

Подовжені м’які приголосні звуки (с. 98-99, в. 1-5)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

64.

Навчаюся розбирати слова за будовою (с. 100, в. 6-7)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

65.

РМ. Пишу про друга чи подружку

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

66.

Діагностична робота. Письмовий твір

 

 

67.

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнюю знання про  розбір слова за будовою

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

68.

Іменник (с. 102-103, в. 1-4)

 

 

69.

Назви істот і неістот (с. 104-105, в. 5-9)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

70.

Власні і загальні назви (с. 106-107, в. 10-14)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

71.

Навчаюся правильно писати власні і загальні назви (с. 108-109, в. 15-21)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

72.

РМ. Пишу переказ тексту

 

 

73.

Рід іменників (с. 110-111, в. 1-5)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

74.

Закінчення іменників (с. 112-113, в. 6-10)

 

 

75.

Змінювання іменників за числами (с. 114-115, в. 1-5)

 

 

76.

Іменники, які вживаються тільки в однині чи множині (с. 116-117, в. 6-10)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

77.

Діагностична робота. Мовна тема «Іменник»

 

 

78.

Аналіз діагностичної роботи. Прийменники (с. 118-119, в. 1-3)

Організація власного навчального середовища

 

 

79.

РМ. Розповідаю про свою сім’ю

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

80.

Узагальнюю знання про іменник (с. 120-121, в. 4-6)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

81.

Прикметник (с. 122-123, в. 1-4)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

82.

Зв'язок прикметників з іменниками (с. 124-125, в. 1-6)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

83.

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками (с. 126-127, в. 1-5)

 

 

84.

Узгодження прикметника з іменником у різних формах (с. 128-129, в. 1-4)

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

85.

Змінювання прикметників за родами (с. 130-131, в. 1-5)

Прийняття власних рішень.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

86.

Форми прикметника за іменником (с. 132-133, в. 6-10)

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

87.

РМ. Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

88.

Роль прикметників у мовленні (с. 134-136, в. 1-6)

Організація власного навчального середовища

 

 

89.

Діагностична робота. Списування

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

90.

Аналіз діагностичної роботи. Закріплюю знання про прикметник

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

91.

Числівник (с. 138-139, в. 1-4)

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

92.

Вивчаю числівники (с. 140-141, в. 1-8)

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

93.

Навчаюся читати числові вирази (с. 142-143, в. 9-14)

 

 

94.

РМ. Розрізняю опис художній і науково-популярний

 

 

95.

Узагальнюю знання про числівник

Організація власного навчального середовища

 

 

96.

Дієслово (с. 144-145, в. 1-5)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

97.

Зв'язок дієслова з іменником (с. 146-147, в. 1-5)

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

98.

Зв'язок дієслова з іменником

 Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей.

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

99.

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми (с. 148-149, в. 6-11)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

100.

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми

 

 

101.

РМ. Переказую текс «Дружні шпаки»

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

102.

Час дієслів (с. 150-151, в. 1-5)

Організація власного навчального середовища

 

 

103.

Навчаюся змінювати дієслова за часами (с. 152-153, в. 6-11)

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

104.

Діагностична робота. Письмовий переказ

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

105.

Аналіз діагностичної роботи.

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження

 

 

106.

Закріплюю знання про змінювання дієслів за часами

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

107.

Написання НЕ з дієсловами (с. 154-155, в. 1-6)

 

 

108.

РМ. Пишу переказ тексту

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

109.

Написання НЕ з дієсловами

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

110.

Узагальнюю знання про дієслова (с. 156-157)

Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Організація власного навчального середовища

 

 

111.

Виконую вправи на закріплення написання слів з префіксами

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

112.

Виконую вправи на закріплення написання слів зі суфіксами

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

113.

Виконую вправи на закріплення знань про будову слова

Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей

 

 

114.

Закріплюю знання про звуко-буквений аналіз слів

 

 

115.

РМ. Пишу переказ тексту

Готовність брати відповідальність за власні рішення

 

 

116.

Закріплюю знання про звуко-буквений аналіз слів

Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб

 

 

117.

Діагностична робота. Диктант

Організація власного навчального середовища

 

 

118.

Аналіз діагностичної роботи. Виконання вправ

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

119.

Закріплюю вміння правильно переносити слова

Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях

 

 

120.

Закріплюю вміння визначати частини мови

Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти

 

 

121.

Закріплюю вміння визначати члени речення

 

 

122.

Виконую вправи на закріплення вивченого

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Фуголь Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2.  Larissa
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
28 серпня 2022
Переглядів
9497
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку