Українська мова
(М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик)
№ п/п |
Тема |
Компетентності
|
Дата |
Примітки |
1. |
Що таке текст. Розпізнаю текст за його основними ознаками (с. 3-5, в. 1-4) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
2. |
РМ. Працюю з деформованими текстами |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
3. |
Мета тексту. Типи текстів. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 6-7, в. 1-5) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
4. |
Складаю тексти (с. 8-9, в. 6-10) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
5. |
Засоби зв’язку речень у тексті. Навчаюся визначати тему і мету тексту, розрізняти типи текстів (с. 10-11, в. 1-4) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
6. |
Будова тексту. Визначаю частини тексту (с. 12-13, в. 1-4) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
7. |
Навчаюся визначаю частини тексту-розповіді, будувати текст (с. 14-15, в. 5-9) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
8. |
Навчаюся визначаю частини тексту-есе, будувати текст (с. 16-17, в. 10-14) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
9. |
РМ. Розповідаю про літній відпочинок |
Організація власного навчального середовища |
|
|
10. |
Навчаюся визначаю частини тексту-міркування, будувати текст (с. 18-19, в. 15-19) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
11. |
Спостереження за ознаками текстів різних стилів. Навчаюся розрізняти тексти різних стилів ( с. 20-21, в. 1-6) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
12. |
Діагностична робота. Усний твір |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
13. |
Порівняння художніх і науково-популярних описів. Навчаюся визначати частини тексту-опису, будувати тексти-описи (с. 22-23, в. 1-5) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
14. |
Спостереження за роллю абзаців у тексті (с. 24-25, в. 1-3) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
15. |
Складання плану тексту (с. 26-27, в. 1-4) |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
16. |
Робота з медіатекстами (с. 28-30, в. 1-4) |
Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
17. |
РМ. Малюю словами осінь |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
18. |
Розпізнаю речення за його основними ознаками (с. 32-33, в. 1-6) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
19. |
Діагностична робота. Навчальний діалог (письмово) |
|
|
|
20. |
Аналіз діагностичної роботи. Працюю з деформованими реченнями. |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
21. |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією (с. 34-35, в. 1-4) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
22. |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію речень (с. 36-37, в. 5-11) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
23. |
РМ. Розповідаю про пікнік. Складаю розповідь за коміксом |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
24. |
Звертання. Роль звертань у реченні (с. 38-39, в. 1-6) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання |
|
|
25. |
Діагностична робота. Мовна тема «Текст. Речення» |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
26. |
Аналіз діагностичної роботи. Навчаюся виокремлювати звертання (с. 40-41, в. 7-12) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
27. |
Навчаюся розпізнавати члени речення (с. 42-43, в. 1-3) |
|
|
|
28. |
Зв'язок слів у реченні (с. 44-45, в. 1-4) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
29. |
Установлюю зв'язок між словами у реченні (с. 46, в. 5-8) |
|
|
|
30. |
РМ. Переказую текст «Пригода» |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
31. |
Багатозначні слова (с. 48-49, в. 1-5) |
|
|
|
32. |
Пряме і переносне значення слова (с. 50-51, в. 1-6) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
33. |
Синоніми (с. 52-53, в. 1-5) |
Організація власного навчального середовища |
|
|
34. |
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні (с. 54-55, в. 6-10) |
|
|
|
35. |
Антоніми (с. 56-58, в. 1-9) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
36. |
Закінчення слова, його роль у реченні (с. 60-61, в. 1-6) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
37. |
РМ. Малюю словами зиму |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
38. |
Нульове закінчення (с. 62-63, в. 7-11) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
39. |
Діагностична робота. Мовна тема «Будова слова» |
|
|
|
40. |
Аналіз діагностичної роботи. Основа слова (с. 64-65, в. 1-5) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
41. |
Спільнокореневі слова (с. 66-67, в. 1-7) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
42. |
Навчаюся правильно наголошувати слова (с. 68-69, в. 1-6) |
|
|
|
43. |
Навчаюся розпізнавати слова з орфограмами, перевіряти їх (с. 70-71, в. 1-6) |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей. Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
44. |
РМ. Пишу переказ тексту «Гарна» |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
45. |
Ненаголошені [Е], [И] в коренях слів (с. 72-73, в. 1-4) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
46. |
Навчаюся правильно записувати слова з ненаголошеними [Е], [И] (с. 74-75, в. 5-12) |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей. Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
47. |
Діагностична робота. Диктант |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
48. |
Аналіз діагностичної роботи. Навчаюся користуватися орфографічним словником (с. 76-77, в. 1-5) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
49. |
Застосування алфавіту (с. 78-79, в. 1-6) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
50. |
Діагностична робота. Списування
|
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
51. |
РМ. Пишу про враження від свята |
Прийняття власних рішень. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
52. |
Аналіз діагностичної роботи. Вимова і написання слів зі звуками [Ґ], [ДЖ], [ДЗ], [ДЗ’] (с. 80-81, в 1-5) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
53. |
Вимова і написання слів із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу (с. 82-83, в. 1-6) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
54. |
Префікс як значуща частина слова (с.84-85, в. 1-5) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
55. |
Навчаюся правильно записувати слова із префіксами РОЗ-, БЕЗ- (с. 86-87, в. 6-10) |
|
|
|
56. |
Навчаюся правильно записувати слова із префіксами С-, З-, ЗІ- (с. 88-89, в. 11-16) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
57. |
Правильно вимовляю і записую слова з апострофом (с. 90-92, в. 1-8) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
58. |
РМ. Переказую текст «Віщуни погоди» |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
59. |
Навчаюся переносити слова з апострофом (с. 93, в. 9-12) |
|
|
|
60. |
Навчаюся визначати суфікс у словах (с. 94-95, в. 1-6) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
61. |
Навчаюся творити слова з допомогою суфіксів (с. 96, в. 7-10) |
|
|
|
62. |
Навчаюсь моделювати будову слів (с. 97, в. 11-14) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
63. |
Подовжені м’які приголосні звуки (с. 98-99, в. 1-5) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
64. |
Навчаюся розбирати слова за будовою (с. 100, в. 6-7) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
65. |
РМ. Пишу про друга чи подружку |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
66. |
Діагностична робота. Письмовий твір |
|
|
|
67. |
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнюю знання про розбір слова за будовою |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
68. |
Іменник (с. 102-103, в. 1-4) |
|
|
|
69. |
Назви істот і неістот (с. 104-105, в. 5-9) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
70. |
Власні і загальні назви (с. 106-107, в. 10-14) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
71. |
Навчаюся правильно писати власні і загальні назви (с. 108-109, в. 15-21) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
72. |
РМ. Пишу переказ тексту |
|
|
|
73. |
Рід іменників (с. 110-111, в. 1-5) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
74. |
Закінчення іменників (с. 112-113, в. 6-10) |
|
|
|
75. |
Змінювання іменників за числами (с. 114-115, в. 1-5) |
|
|
|
76. |
Іменники, які вживаються тільки в однині чи множині (с. 116-117, в. 6-10) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
77. |
Діагностична робота. Мовна тема «Іменник» |
|
|
|
78. |
Аналіз діагностичної роботи. Прийменники (с. 118-119, в. 1-3) |
Організація власного навчального середовища |
|
|
79. |
РМ. Розповідаю про свою сім’ю |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
80. |
Узагальнюю знання про іменник (с. 120-121, в. 4-6) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
81. |
Прикметник (с. 122-123, в. 1-4) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
82. |
Зв'язок прикметників з іменниками (с. 124-125, в. 1-6) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
83. |
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками (с. 126-127, в. 1-5) |
|
|
|
84. |
Узгодження прикметника з іменником у різних формах (с. 128-129, в. 1-4) |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
85. |
Змінювання прикметників за родами (с. 130-131, в. 1-5) |
Прийняття власних рішень. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
86. |
Форми прикметника за іменником (с. 132-133, в. 6-10) |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
87. |
РМ. Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я |
Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
88. |
Роль прикметників у мовленні (с. 134-136, в. 1-6) |
Організація власного навчального середовища |
|
|
89. |
Діагностична робота. Списування |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
90. |
Аналіз діагностичної роботи. Закріплюю знання про прикметник |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
91. |
Числівник (с. 138-139, в. 1-4) |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
92. |
Вивчаю числівники (с. 140-141, в. 1-8) |
Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
93. |
Навчаюся читати числові вирази (с. 142-143, в. 9-14) |
|
|
|
94. |
РМ. Розрізняю опис художній і науково-популярний |
|
|
|
95. |
Узагальнюю знання про числівник |
Організація власного навчального середовища |
|
|
96. |
Дієслово (с. 144-145, в. 1-5) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
97. |
Зв'язок дієслова з іменником (с. 146-147, в. 1-5) |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
98. |
Зв'язок дієслова з іменником |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей. Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
99. |
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми (с. 148-149, в. 6-11) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
100. |
Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми |
|
|
|
101. |
РМ. Переказую текс «Дружні шпаки» |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
102. |
Час дієслів (с. 150-151, в. 1-5) |
Організація власного навчального середовища |
|
|
103. |
Навчаюся змінювати дієслова за часами (с. 152-153, в. 6-11) |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
104. |
Діагностична робота. Письмовий переказ |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
105. |
Аналіз діагностичної роботи. |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження |
|
|
106. |
Закріплюю знання про змінювання дієслів за часами |
Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
107. |
Написання НЕ з дієсловами (с. 154-155, в. 1-6) |
|
|
|
108. |
РМ. Пишу переказ тексту |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
109. |
Написання НЕ з дієсловами |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
110. |
Узагальнюю знання про дієслова (с. 156-157) |
Опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання. Організація власного навчального середовища |
|
|
111. |
Виконую вправи на закріплення написання слів з префіксами |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
112. |
Виконую вправи на закріплення написання слів зі суфіксами |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
113. |
Виконую вправи на закріплення знань про будову слова |
Вміння організовувати свою діяльність для досягнення цілей |
|
|
114. |
Закріплюю знання про звуко-буквений аналіз слів |
|
|
|
115. |
РМ. Пишу переказ тексту |
Готовність брати відповідальність за власні рішення |
|
|
116. |
Закріплюю знання про звуко-буквений аналіз слів |
Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб |
|
|
117. |
Діагностична робота. Диктант |
Організація власного навчального середовища |
|
|
118. |
Аналіз діагностичної роботи. Виконання вправ |
Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
119. |
Закріплюю вміння правильно переносити слова |
Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження. Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях |
|
|
120. |
Закріплюю вміння визначати частини мови |
Вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти |
|
|
121. |
Закріплюю вміння визначати члени речення |
|
|
|
122. |
Виконую вправи на закріплення вивченого |
|
|