КТП Українська мова Большакова 3 клас

Про матеріал
Вордовський документ, який можна редагувати, та підлаштовувати під себе. Календарне планування для 3 класу, за підручником Большакова. В календарному плануванні чітко виділені теми, план відповідає підручнику.
Перегляд файлу

 

 

 

уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

Мова і мовлення

1.             

 

Я вивчаю українську мову. Письмо для себе (Частина 1, с. 6-7).

 

2.

 

Повторення. Текст. Речення. Слово (Ч. 1, с. 7—10).

 

3.

 

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення (Ч. 1, с. 12-13).

 

4.

 

Стилі мовлення. Добір заголовку до тексту (Ч. 1, с. 13- 15).

 

5.

 

Культура мовлення. Редагування діалогу (Ч. 1, с. 15-16).

 

6.

 

Культура мовлення. Правила етикету (Ч. 1, с. 16-18).

 

7.

 

Усне мовлення. Діалог. Письмо для себе (Ч. 1, с. 18-20).

 

8.

 

Усне мовлення. Монолог. Звертання (Ч. 1, с. 20-22).

 

9.

 

Розвиток мовлення. Усний виступ (Ч. 1, с. 23).

 

10.

 

Писемне мовлення. Роди літератури. «Такі різні бібліоте­ки» (Ч. 1, с. 23-26).

 

11.

 

Я вибираю книгу. Відгук та анотація (Ч. 1, с. 26-27).

 

12.

 

Розвиток мовлення. Анотація до книги (Ч. 1, с. 27-29).

 

13.

 

Розвиток мовлення. Відгук про книгу (Ч. 1, с. 32).

 

14.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 33).

 

15.

 

Діагностична робота 1.

 

16.

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Мова і мовлення».

 

Звуки і букви

17.

 

Звуки і букви. Усна народна творчість (Ч. 1, с. 34-35).

 

18.

 

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфоепіч­ний словник (Ч. 1, с. 35-36).

 

19.

 

Наголошені і ненаголошені голосні Правильно пишу. Ор­фограма. Робота з орфографічним словником (Ч. 1, с. 37- 39).

 

20.

 

Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 39-40).

 

21.

 

Чергування голосних у коренях слів. Складання речень (Ч. 1, с. 43-44).

 

22.

 

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердо­сті і м’якості на письмі (Ч. 1, с. 45-46).

 

23.

 

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Чергування приголос­них (Ч. 1, с. 46-47).

 

24.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 51).

 

25.

 

Діагностична робота 2.

 

26.

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви»

 

Слово. Лексичне значення слова

27.

 

Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе (Ч. 1, с. 52-53).

 

28.

 

Власне українські слова та слова з інших мов (Ч. 1, с. 53- 55).

 

29.

 

Омоніми і багатозначні слова. Складання речень (Ч. 1, с. 55-57).

 

30.

 

Пряме і переносне значення слів (Ч. 1, с. 57—59).

 

31.

 

Синоніми (Ч. 1, с. 60-63).

 

32.

 

Антоніми  (Ч. 1, с. 65-66).

 

33.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 68).

 

34.

 

Діагностична робота 3.

 

35.

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова».

 

Слово. Будова слова

36.

 

Закінчення слова. Розрізнення форми слова і споріднених слів (Ч. 1, с. 69-71).

 

37.

 

Основа слова (Ч. 1, с. 71-74).

 

38.

 

Корінь слова. Споріднені слова. Складання речень (Ч. 1, с. 74-76).

 

39.

 

Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. Письмо для себе (Ч. 1, с. 76-78).

 

40.

 

Ненаголошені е, и в коренях слів (Ч. 1, с. 78-79).

 

41.

 

Розвиток мовлення. Діалог (Ч. 1, с. 79).

 

42.

 

Префікс. Утворення слів (Ч 1, с. 80).

 

43.

 

Префікси і прийменники (Ч. 1, с. 81-82).

 

44.

 

Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без-. Досліджу­ємо медіа (Ч. 1, с. 82-83).

 

45.

 

Правопис слів із префіксами з-, с-. Складання словосполу­чень і речень (Ч. 1, с. 83-84).

 

46.

 

Апостроф після префіксів (Ч. 1, с. 84-87).

 

47.

 

Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою (Ч. 1, с. 90-91).

 

48.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 92).

 

49.

 

Діагностична робота 4.

 

50.

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Будова слова».

 

Слово. Частини мови

51.

 

Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «За­гадка про того, хто ходить пішки». Дискусія (Ч. 1, с. 93- 95).

 

52.

 

Поняття про іменник.  Письмо для себе (Ч. 1, с. 95-97).

 

53.

 

Іменники. Назви істот і неістот. Складання списків імен­ників за темами (Ч. 1, с. 97-98).

 

54.

 

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних імен­никах (Ч. 1, с. 98-99).

 

55.

 

Розвиток мовлення. Вітання (Ч. 1, с. 102).

 

56.

 

Правопис власних іменників (Ч. 1, с. 103-105).

 

57.

 

Змінювання іменників за числами. Однина і множина (Ч. 1, с. 105-106).

 

58.

 

Розвиток мовлення. П’єса (Ч. 1, с. 109-110).

 

59.

 

Рід іменників (Ч. 1, с. 110-111).

 

60.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 111).

 

61.

 

Діагностична робота 5.

 

62.

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: іменник».

 

63.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.

 

ІІ семестр

Слово. Частини мови: прикметник

64.

 

Поняття про прикметник  (Частина 2, с. 6-7).

 

65.

 

Роль прикметників у мовленні (Ч. 2, с. 8-9).

 

66.

 

Розвиток мовлення. Опис предмета (Ч. 2, с. 9-10)

 

67.

 

Словосполучення прикметників з іменниками (Ч. 2, с. 10-11)

 

68.

 

Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників (Ч. 2, с. 18-19).

 

69.

 

Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20).

 

70.

 

Прикметники. Синоніми і антоніми (Ч. 2, с. 20-22).

 

71.

 

Розвиток мовлення. Твір про себе (Ч. 2, с. 25).

 

72.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 25-26).

 

73.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: прикметник». Діагностична робота 6.

 

74.

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

Слово. Частини мови: числівник

75.

 

Поняття про числівник (Ч. 2, с. 26-27).

 

76.

 

Числівник. Оповідання. Автор (Ч. 2, с. 27-30).

 

77.

 

Числівники, які відповідають на питання котрий? (Ч. 2, с. 35-36).

 

78.

 

Розвиток мовлення. Мій робочий день (Ч. 2, с. 37).

 

79.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 37-38).

 

80.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник». Діагностична робота 7.

 

81.

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

Слово. Частини мови: займенник

82.

 

Займенник. Редагування тексту (Ч. 2, с. 38-39).

 

83.

 

Особові займенники (Ч. 2, с. 39-42).

 

84.

 

Розвиток мовлення (Ч. 2, с. 44).

 

85.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 44-45).

 

86.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: займенник». Діагностична робота 8.

 

87.

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

Слово. Частини мови: дієслово

88.

 

Поняття про дієслово  (Ч. 2, с. 45- 47).

 

89.

 

Роль дієслів у мовленні (Ч. 2, с. 47-48).

 

90.

 

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання (Ч. 2, с. 49-50).

 

91.

 

Часові форми дієслів (Ч. 2, с. 51-52).

 

92.

 

Часові форми дієслів (Ч. 2, с. 53-54).

 

93.

 

Розвиток мовлення. Текст-розповідь (Ч. 2, с. 55).

 

94.

 

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (Ч. 2, с. 55—58).

 

95.

 

Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе (Ч. 2, с. 59-60).

 

96.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 60-61).

 

97.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово.

Частини мови: дієслово». Діагностична робота 9.

 

98.

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

Слово. Частини мови: службові частини мови

99.

 

Службові частини мови. Прийменник (Ч. 2, с. 61-62).

 

100.

 

Правопис прийменників (Ч. 2, с. 63).

 

101.

 

Правопис прийменників (Ч. 2, с. 63-65).

 

102.

 

Поняття про сполучник (Ч. 2, с. 66).

 

103.

 

Поняття про сполучник(Ч. 2, с. 66-69).

 

104.

 

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху». Письмо для себе (Ч. 2, с. 69-72).

 

105.

 

Вигук. Складання речень (Ч. 2, с. 72-73).

 

106.

 

Розвиток мовлення. Комікс (Ч. 2, с. 74).

 

107.

 

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо) (Ч. 2, с. 74-75).

 

108.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 77).

 

109.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: службові частини мови». Діагностична робота 10.

 

110.

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

Словосполучення і речення

111.

 

Слово і словосполучення (Ч. 2, с. 78-79).

 

112.

 

Словосполучення і речення (Ч. 2, с. 79-80).

 

113.

 

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами ін­терв’ю (Ч. 2, с. 80-82).

 

114.

 

Речення. Т. Шевченко «Встала весна» (Ч. 2, с. 83-84).

 

115.

 

Види речення за метою висловлювання (Ч. 2, с. 84-86).

 

116.

 

Види речення за метою висловлювання (Ч. 2, е. 86-89).

 

117.

 

Окличні і неокличні речення (Ч. 2, с. 89-90).

 

118.

 

Окличні і неокличні речення (Ч. 2, с. 90-92).

 

119.

 

Головні та другорядні члени речення (Ч. 2, с. 92-96).

 

120.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 96).

 

121.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово­сполучення і речення». Діагностична робота 11.

 

122.

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

Текст

123.

 

Текст. Тема і мета. Заголовок (Ч. 2, с. 97-98).

 

124.

 

Типи текстів (Ч. 2, с. 98-100).

 

125.

 

Текст-опис (Ч. 2, с. 100-101).

 

126.

 

Науковий і художній описи (Ч. 2, с. 102-103).

 

127.

 

Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини (Ч. 2. с. 103-104).

 

128.

 

Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» (Ч. 2, с. 105- 107).

 

129.

 

Розвиток мовлення. Чарівна казка (Ч. 2, с. 107-108).

 

130.

 

Текст-міркування. Будова тексту (Ч. 2, с. 108-110).

 

131.

 

Розвиток мовлення. Текст-міркування (Ч. 2, с. 110-111).

 

132.

 

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 111).

 

133.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст». Діагностична робота 12.

 

134.

 

Аналіз діагностичної роботи.

 

135

 

*Резервний урок

 

136.

 

*Резервний урок

 

137.

 

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
3387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку