№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
І семестр |
|||
Мова і мовлення |
|||
1. |
|
Я вивчаю українську мову. Письмо для себе (Частина 1, с. 6-7). |
|
2. |
|
Повторення. Текст. Речення. Слово (Ч. 1, с. 7—10). |
|
3. |
|
Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення (Ч. 1, с. 12-13). |
|
4. |
|
Стилі мовлення. Добір заголовку до тексту (Ч. 1, с. 13- 15). |
|
5. |
|
Культура мовлення. Редагування діалогу (Ч. 1, с. 15-16). |
|
6. |
|
Культура мовлення. Правила етикету (Ч. 1, с. 16-18). |
|
7. |
|
Усне мовлення. Діалог. Письмо для себе (Ч. 1, с. 18-20). |
|
8. |
|
Усне мовлення. Монолог. Звертання (Ч. 1, с. 20-22). |
|
9. |
|
Розвиток мовлення. Усний виступ (Ч. 1, с. 23). |
|
10. |
|
Писемне мовлення. Роди літератури. «Такі різні бібліотеки» (Ч. 1, с. 23-26). |
|
11. |
|
Я вибираю книгу. Відгук та анотація (Ч. 1, с. 26-27). |
|
12. |
|
Розвиток мовлення. Анотація до книги (Ч. 1, с. 27-29). |
|
13. |
|
Розвиток мовлення. Відгук про книгу (Ч. 1, с. 32). |
|
14. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 33). |
|
15. |
|
Діагностична робота 1. |
|
16. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Мова і мовлення». |
|
Звуки і букви |
|||
17. |
|
Звуки і букви. Усна народна творчість (Ч. 1, с. 34-35). |
|
18. |
|
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфоепічний словник (Ч. 1, с. 35-36). |
|
19. |
|
Наголошені і ненаголошені голосні Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником (Ч. 1, с. 37- 39). |
|
20. |
|
Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 39-40). |
|
21. |
|
Чергування голосних у коренях слів. Складання речень (Ч. 1, с. 43-44). |
|
22. |
|
Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі (Ч. 1, с. 45-46). |
|
23. |
|
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Чергування приголосних (Ч. 1, с. 46-47). |
|
24. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 51). |
|
25. |
|
Діагностична робота 2. |
|
26. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви» |
|
Слово. Лексичне значення слова |
|||
27. |
|
Однозначні і багатозначні слова. Письмо для себе (Ч. 1, с. 52-53). |
|
28. |
|
Власне українські слова та слова з інших мов (Ч. 1, с. 53- 55). |
|
29. |
|
Омоніми і багатозначні слова. Складання речень (Ч. 1, с. 55-57). |
|
30. |
|
Пряме і переносне значення слів (Ч. 1, с. 57—59). |
|
31. |
|
Синоніми (Ч. 1, с. 60-63). |
|
32. |
|
Антоніми (Ч. 1, с. 65-66). |
|
33. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 68). |
|
34. |
|
Діагностична робота 3. |
|
35. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова». |
|
Слово. Будова слова |
|||
36. |
|
Закінчення слова. Розрізнення форми слова і споріднених слів (Ч. 1, с. 69-71). |
|
37. |
|
Основа слова (Ч. 1, с. 71-74). |
|
38. |
|
Корінь слова. Споріднені слова. Складання речень (Ч. 1, с. 74-76). |
|
39. |
|
Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. Письмо для себе (Ч. 1, с. 76-78). |
|
40. |
|
Ненаголошені е, и в коренях слів (Ч. 1, с. 78-79). |
|
41. |
|
Розвиток мовлення. Діалог (Ч. 1, с. 79). |
|
42. |
|
Префікс. Утворення слів (Ч 1, с. 80). |
|
43. |
|
Префікси і прийменники (Ч. 1, с. 81-82). |
|
44. |
|
Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без-. Досліджуємо медіа (Ч. 1, с. 82-83). |
|
45. |
|
Правопис слів із префіксами з-, с-. Складання словосполучень і речень (Ч. 1, с. 83-84). |
|
46. |
|
Апостроф після префіксів (Ч. 1, с. 84-87). |
|
47. |
|
Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою (Ч. 1, с. 90-91). |
|
48. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 92). |
|
49. |
|
Діагностична робота 4. |
|
50. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Будова слова». |
|
Слово. Частини мови |
|||
51. |
|
Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія (Ч. 1, с. 93- 95). |
|
52. |
|
Поняття про іменник. Письмо для себе (Ч. 1, с. 95-97). |
|
53. |
|
Іменники. Назви істот і неістот. Складання списків іменників за темами (Ч. 1, с. 97-98). |
|
54. |
|
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках (Ч. 1, с. 98-99). |
|
55. |
|
Розвиток мовлення. Вітання (Ч. 1, с. 102). |
|
56. |
|
Правопис власних іменників (Ч. 1, с. 103-105). |
|
57. |
|
Змінювання іменників за числами. Однина і множина (Ч. 1, с. 105-106). |
|
58. |
|
Розвиток мовлення. П’єса (Ч. 1, с. 109-110). |
|
59. |
|
Рід іменників (Ч. 1, с. 110-111). |
|
60. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 111). |
|
61. |
|
Діагностична робота 5. |
|
62. |
|
Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: іменник». |
|
63. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|
ІІ семестр |
|||
Слово. Частини мови: прикметник |
|||
64. |
|
Поняття про прикметник (Частина 2, с. 6-7). |
|
65. |
|
Роль прикметників у мовленні (Ч. 2, с. 8-9). |
|
66. |
|
Розвиток мовлення. Опис предмета (Ч. 2, с. 9-10) |
|
67. |
|
Словосполучення прикметників з іменниками (Ч. 2, с. 10-11) |
|
68. |
|
Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників (Ч. 2, с. 18-19). |
|
69. |
|
Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20). |
|
70. |
|
Прикметники. Синоніми і антоніми (Ч. 2, с. 20-22). |
|
71. |
|
Розвиток мовлення. Твір про себе (Ч. 2, с. 25). |
|
72. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 25-26). |
|
73. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: прикметник». Діагностична робота 6. |
|
74. |
|
Аналіз діагностичної роботи. |
|
Слово. Частини мови: числівник |
|||
75. |
|
Поняття про числівник (Ч. 2, с. 26-27). |
|
76. |
|
Числівник. Оповідання. Автор (Ч. 2, с. 27-30). |
|
77. |
|
Числівники, які відповідають на питання котрий? (Ч. 2, с. 35-36). |
|
78. |
|
Розвиток мовлення. Мій робочий день (Ч. 2, с. 37). |
|
79. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 37-38). |
|
80. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник». Діагностична робота 7. |
|
81. |
|
Аналіз діагностичної роботи. |
|
Слово. Частини мови: займенник |
|||
82. |
|
Займенник. Редагування тексту (Ч. 2, с. 38-39). |
|
83. |
|
Особові займенники (Ч. 2, с. 39-42). |
|
84. |
|
Розвиток мовлення (Ч. 2, с. 44). |
|
85. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 44-45). |
|
86. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: займенник». Діагностична робота 8. |
|
87. |
|
Аналіз діагностичної роботи. |
|
Слово. Частини мови: дієслово |
|||
88. |
|
Поняття про дієслово (Ч. 2, с. 45- 47). |
|
89. |
|
Роль дієслів у мовленні (Ч. 2, с. 47-48). |
|
90. |
|
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання (Ч. 2, с. 49-50). |
|
91. |
|
Часові форми дієслів (Ч. 2, с. 51-52). |
|
92. |
|
Часові форми дієслів (Ч. 2, с. 53-54). |
|
93. |
|
Розвиток мовлення. Текст-розповідь (Ч. 2, с. 55). |
|
94. |
|
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (Ч. 2, с. 55—58). |
|
95. |
|
Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе (Ч. 2, с. 59-60). |
|
96. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 60-61). |
|
97. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: дієслово». Діагностична робота 9. |
|
98. |
|
Аналіз діагностичної роботи. |
|
Слово. Частини мови: службові частини мови |
|||
99. |
|
Службові частини мови. Прийменник (Ч. 2, с. 61-62). |
|
100. |
|
Правопис прийменників (Ч. 2, с. 63). |
|
101. |
|
Правопис прийменників (Ч. 2, с. 63-65). |
|
102. |
|
Поняття про сполучник (Ч. 2, с. 66). |
|
103. |
|
Поняття про сполучник(Ч. 2, с. 66-69). |
|
104. |
|
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху». Письмо для себе (Ч. 2, с. 69-72). |
|
105. |
|
Вигук. Складання речень (Ч. 2, с. 72-73). |
|
106. |
|
Розвиток мовлення. Комікс (Ч. 2, с. 74). |
|
107. |
|
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо) (Ч. 2, с. 74-75). |
|
108. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 77). |
|
109. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: службові частини мови». Діагностична робота 10. |
|
110. |
|
Аналіз діагностичної роботи. |
|
Словосполучення і речення |
|||
111. |
|
Слово і словосполучення (Ч. 2, с. 78-79). |
|
112. |
|
Словосполучення і речення (Ч. 2, с. 79-80). |
|
113. |
|
Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю (Ч. 2, с. 80-82). |
|
114. |
|
Речення. Т. Шевченко «Встала весна» (Ч. 2, с. 83-84). |
|
115. |
|
Види речення за метою висловлювання (Ч. 2, с. 84-86). |
|
116. |
|
Види речення за метою висловлювання (Ч. 2, е. 86-89). |
|
117. |
|
Окличні і неокличні речення (Ч. 2, с. 89-90). |
|
118. |
|
Окличні і неокличні речення (Ч. 2, с. 90-92). |
|
119. |
|
Головні та другорядні члени речення (Ч. 2, с. 92-96). |
|
120. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 96). |
|
121. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Словосполучення і речення». Діагностична робота 11. |
|
122. |
|
Аналіз діагностичної роботи. |
|
Текст |
|||
123. |
|
Текст. Тема і мета. Заголовок (Ч. 2, с. 97-98). |
|
124. |
|
Типи текстів (Ч. 2, с. 98-100). |
|
125. |
|
Текст-опис (Ч. 2, с. 100-101). |
|
126. |
|
Науковий і художній описи (Ч. 2, с. 102-103). |
|
127. |
|
Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини (Ч. 2. с. 103-104). |
|
128. |
|
Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» (Ч. 2, с. 105- 107). |
|
129. |
|
Розвиток мовлення. Чарівна казка (Ч. 2, с. 107-108). |
|
130. |
|
Текст-міркування. Будова тексту (Ч. 2, с. 108-110). |
|
131. |
|
Розвиток мовлення. Текст-міркування (Ч. 2, с. 110-111). |
|
132. |
|
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 111). |
|
133. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст». Діагностична робота 12. |
|
134. |
|
Аналіз діагностичної роботи. |
|
135 |
|
*Резервний урок |
|
136. |
|
*Резервний урок |
|
137. |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|