Діагностувальна робота з української мови . 3 клас. Частини мови: Прикметник.

Про матеріал
Пропоную діагностичну роботу з української мови для учнів 3-го класу. Робота спрямована на з’ясування рівня розуміння учнями даної теми. Для вчителя є загальний бланк оцінювання результатів з номерами завдань.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота  з української мови 3 клас.

Прізвище, ім’я___________________________________________________

Тема: Частини  мови. Прикметник.

1. Слова - назви ознак відповідають на питання:

А) Який ? Яка ? Яке ?

Б) Хто? Що?

В) Що робить? Що зробить?

2. Добери прикметники до поданих іменників.

Небо  (яке?)________________________________________________________

Друг (який?)________________________________________________________

3. Визнач рядок, у якому всі слова - прикметники?

А) лисеня, ручка, колиска;

Б) суворий, білосніжна, стрункі, маленьке;

В) дихають, розмовляє, стрибають.

4. Утвори прикметники від поданих іменників.

Фрукти __________________________________________________________

Вишня –­­­­__________________________________________________________

Дерево – _________________________________________________________

5. Утвори  з   виділених   слів о днокореневі    прикметники    за   зразком.      Визнач число та рід( де можливо)

Зразок. Сік і  з яблук –  яблучний   сік.

 

Ланцюжок із золота – _________________________________________________

Компот  із вишень – __________________________________________________

Іграшка з паперу – ___________________________________________________

Свято для  дітей – ____________________________________________________

 

6. Додай пропущені закінчення так, щоб прикметники узгоджувалися з іменниками.

    Липа - ласкав.. і могутн.. дерево . Люблять її бджоли і мудр.. бджолярі. Під її розлогою кроною добре відпочити в липнев.. спеку. Особливо шанован.. у народі липов.. цвіт.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7.  До слів першого стовпчика  дібрати слова другого .

Прудка                                            бабуся ;                     

Смачний                                          білка;

Нові                                                 борщ;                                

Лагідна                                                 черевики.

 

Обведи смайлик, який відображає твої почуття.

Смайлики на листе А4 для печати.

Завдання для мене були:

  • Дуже легкі.
  • Легкі.
  • Складні.
  • Дуже складні.
  • Не знаю.

 

 Характеристика результатів навчання

Результат навчання

Рівень

 

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.     Розпізнає  частини мови (прикметник)..Самостійно добирає частини мови

1-4

 

1

Дотримується загальних правил письма. Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки.             

5-7                                              

 

4

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. Узгоджує прикметники з іменниками.

5-7

 

6

Правильно визначає рід та число прикметників.

5

 

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

docx
Додано
26 січня 2022
Переглядів
3010
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку