Ці тестові завдання розроблені для того, щоб перевірити рівень знань учнів 4 класу з теми " Іменник". Завдання відповідають вимогам щодо тестової перевірки мовних знань учнів: 4 завдання закритого типу, які передбачають вибір одного із запропонованих трьох варіантів відповідей, 4 завдання відкритого типу, що виконуються без опори на запропоновані варіанти відповідей (на встановлення відповідності; на встановлення правильної послідовності; з короткою відповіддю: самостійне утворення форм слова, добір слів за певною ознакою тощо; з розгорнутою відповіддю творчого характеру: побудова речень, продовження тексту, висловлення власної думки тощо)
Тема « Іменник».
Тести
І варіант
1.Що є початковою формою іменника?
а) форма Р.в. однини;
б) форма Н.в. однини;
в) форма Д.в.множини.
2. У якому рядку всі наведені слова — іменники?
а) Літера, галасливий, крик, дощ;
б) воля, соняшник, щедрість, ворота;
в) гнів, біжить, влітку, джміль.
3. У якому рядку всі іменники подано у формі множини?
а) Степи, гори, озеро, вечір;
б) буряки, мрії, серпи, вишні;
в) козак, борщі, м’ячі, книги.
4. Позначте рядок, у якому всі слова записані правильно.
а) ношою , школою,мишею
б) школею, мишою, ношею
в) мишею, ношею, школою
5. Запишіть іменники у місцевому відмінку однини.
Книга —
Вільха —
Фіалка —
6. Запишіть слова, вставляючи пропущені букви. Позначте наголос у кожному слові.
Інж..нер, д..ржава, трол..йбус, д..сципліна.
7. Запишіть словосполучення у давальному відмінку.
Учень —
добродій —
тренер —
8. Подані слова пов’яжіть між собою. Визначте число, рід, відмінок іменників.
Пишуть, ручка.
Відпочивати, галявина.
Дякувати, гості.
ІІ варіант
1. Як змінюються іменники?
а) За родами й числами;
б) за відмінками й родами;
в) за відмінками , родами й числами.
2. У якому рядку всі наведені слова — іменники?
а) Сузір’я, ягідний, злетіти, відповідальний;
б) обличчя, тінь, милість, лев’ячий;
в) солов’ї, українець, подруга, плащ.
3. У якому рядку всі іменники подано у формі множини?
а) Лани, задачі, краї, річки;
б) пальми, бур’яни, цвяхи, подвір’я;
в) вокзал, заєць, будинок, прохання.
4. Позначте рядок, у якому всі слова в реченні записані правильно.
а) кашою, кручою, водою
б) кручою,кашею ,водою
в) водою, кручею, кашею
5. Запишіть іменники у місцевому відмінку однини.
Дівчинка —
райдуга —
комаха —
6. Запишіть слова, вставляючи пропущені букви. Позначте наголос у кожному слові.
Ок..ан, гв..нтівка, ш..ренга, тра..вай.
7. Запишіть словосполучення у давальному відмінку.
Пан —
учитель —
брат —
8. Подані слова пов’яжіть між собою. Визначте число, рід, відмінок іменників.
Читати, книжка.
Зустрітися, Микола.