Мета: повторити відомості про прикметник як частину мови, його
роль у мовленні, виробляти вміння визначати прикметники у тексті,
добирати до них синоніми та антоніми;формувати мовленнєву
компетентністьучнів;виховувати повагу до однокласників.
Тема: Прикметник. Повторення вивченого про прикметник. Роль
прикметників у мові.
Мета: повторити відомості про прикметник як частину мови, його
роль у мовленні, виробляти вміння визначати прикметники у тексті,
добирати до них синоніми та антоніми; формувати мовленнєву
компетентність учнів; виховувати повагу до однокласників.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань.
Обладнання: таблиця, презентація, роздатковий матеріал.
Хід уроку.
І. Емоційно-настановчий момент.
Пам’ятайте, що успіх усіх залежить від успіху кожного.
Слухайте уважно, думайте швидко, відповідайте повно.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
А тепер каліграфічна хвилина:
Запишіть каліграфічно слова: Вродливий, гожий, поганий, славний, чудесний, прекрасний, елегантний, файний, мальовничий.
ІІІ. Оголошення теми та мети уроку
- Яку частину мови ми вивчали протягом останнього часу?
- На які питання відповідає прикметник?
- Що означає прикметник?
- З якою частиною мови узгоджується прикметник?
- Яку роль виконує прикметник у реченні?
Як ви здогадалися, тема нашого уроку : « Прикметник та повторення вивченого про прикметник. Роль прикметників у мові»
Вивчаючи тему «Прикметник як частину мови», ми урок за уроком долали мовні перешкоди, поки дійшли до вершини гори «Прикметник». Вправний альпініст мріє не тільки подолати вершину, але й повернутися … А чи зможемо ми з вами не просто зійти з гори, а ще й не втратити вантаж знань з теми? Яку б мету ви поставили перед собою відповідно до теми сьогоднішнього уроку?
На уроці ми повинні повторити відомості про прикметник як частину мови, з’ясувати його роль у мовленні, вчитися розпізнавати прикметники у тексті.
ІV.Формування практичних умінь і навичок учнів.
V.Фізхвилинка.
3. Словотворча робота.
- Розберіть прикметники за будовою. Утворіть слово, у якому корінь такий самий, як і у слові рідня; префікс як у слові найдовший; перший суфікс - як у слові сонний, другий – як у слові смачніший, а закінчення як у слові високі. (Найрідніші).
4. Орфографічна Самостійна робота учнів.
- Виберіть картку за рівнем складності та виконайте завдання.
Високий рівень:
Спишіть, виправляючи допущені помилки.
У сільскій хаті диревяний стіл застиляли чистим барвистим рушником. Раньою росою вмеваются квіти. Я поринуф у світ дитячої мріі.
Достатній рівень:
Спишіть, вставляючи пропущені літери.
У сільс.. кій хаті д…рев…яний стіл заст….ляли чистим барвистим рушником. Ра…ьою росою вм…вают…ся квіти. Я порину… у світ дитячої мрі… .
Середній рівень:
Спишіть текст. Розділи слова на склади.
У сільській хаті дерев’яний стіл застеляли чистим барвистим рушником. Ранньою росою вмиваються квіти. Я поринув у світ дитячої мрії .
5. Комп’ютерне тестування.
Дайте відповіді на запитання:
V. Оцінювання
VІ. Підведення підсумків уроку
Підсумовуюча бесіда.
Рефлексія.
Висловіть своє враження від уроку, використовуючи слова:
- Мені сподобалось ...
- Я закріпив..
- Мені заважало..
VІ. Домашнє завдання
С. 110, вправа 245 Б . Виберіть самостійно про який дощ літній чи весняний ви хочете написати.
59 слів.
Високий рівень:
Спишіть, виправляючи допущені помилки.
У сільскій хаті диревяний стіл застиляли чистим барвистим рушником. Раньою росою вмеваются квіти. Я поринуф у світ дитячої мріі.
Високий рівень:
Спишіть, виправляючи допущені помилки.
У сільскій хаті диревяний стіл застиляли чистим барвистим рушником. Раньою росою вмеваются квіти. Я поринуф у світ дитячої мріі.
Високий рівень:
Спишіть, виправляючи допущені помилки.
У сільскій хаті диревяний стіл застиляли чистим барвистим рушником. Раньою росою вмеваются квіти. Я поринуф у світ дитячої мріі.
Достатній рівень:
Спишіть, вставляючи пропущені літери.
У сільс.. кій хаті д…рев…яний стіл заст….ляли чистим барвистим рушником. Ра…ьою росою вм…вают…ся квіти. Я порину… у світ дитячої мрі… .
Достатній рівень:
Спишіть, вставляючи пропущені літери.
У сільс.. кій хаті д…рев…яний стіл заст….ляли чистим барвистим рушником. Ра…ьою росою вм…вают…ся квіти. Я порину… у світ дитячої мрі… .
Достатній рівень:
Спишіть, вставляючи пропущені літери.
У сільс.. кій хаті д…рев…яний стіл заст….ляли чистим барвистим рушником. Ра…ьою росою вм…вают…ся квіти. Я порину… у світ дитячої мрі… .
Середній рівень:
Спишіть текст. Розділи слова на склади.
У сільській хаті дерев’яний стіл застеляли чистим барвистим рушником. Ранньою росою вмиваються квіти. Я поринув у світ дитячої мрії .
Середній рівень:
Спишіть текст. Розділи слова на склади.
У сільській хаті дерев’яний стіл застеляли чистим барвистим рушником. Ранньою росою вмиваються квіти. Я поринув у світ дитячої мрії .