Про матеріал
Формуємо поняття «корінь» з орієнтацією на його ознаки: спільна частина споріднених слів, основа лексичного значення і визначення загальної семантики спільнокореневих слів, збагачуємо словниковий
запас Підготовка до засвоєння нового матеріалу. Робота з наочністю. Запис слів ; визначення спільної частини в споріднених словах. Формування висновку. Осмислення граматичного поняття «корінь». Ознайомлення з правилом на с.83, аналіз його змісту. Колективне виконання вправи 1 з частковим поясненням. Самостійне виписування з тексту вправи 2 (с.83) споріднених слів, позначення кореня. Засвоєння алгоритму визначення кореня слова. Робота з підручником (с.83). Тренувальні вправи (за матеріалами підручника) на закріплення матеріалу. Робота в парах (вправа 3, 6, 7 – усно; 9, 12 – письмово). Формулювання висновків: у споріднених словах корінь об’єднує їх за змістом, значенням (правило, с.84). Вправа для закріплення висновку. (Вправа 11, с.85). Домашнє завдання. Повторити правила.
Вправа 8, с.84.