Про матеріал
Ознайомлюємося з реченнями як синтаксичною одиницею на
функціональній основі, усвідомлюємо, що речення – необхідний мінімум для вираження думки, розвиваємо мовлення, виховуємо любов до природи. Послухайте текст.
Визначіть, скільки в ньому речень. Порівняння груп слів. Визначення серед них речення. Вправа 1 (усно) (с.95). Виділення паузами речень. Розв’язання завдань, указаних в інструкції до вправи 2 (усно; с.95). Побудова речень за запитаннями вчителя (усно). Робота з деформованим реченням. Узагальнення ознак поняття «речення». Виконання
вправи 3 (с.95) та її перевірка. Опрацювання змісту вправи 4 і завдань до неї (с.96; усно). Робота над правилом (с.96).Самостійна робота (вправа 5, с.96). Тест-узагальнення. Домашнє завдання. Вивчити правило, с.96. Вправа 6.