Про матеріал
Розпочинаємо формування поняття «спільнокореневі слова», проводимо спостереження над однаковим написанням кореня в спільнокореневих словах, звертаємо увагу на семантичну і структурну спільність
споріднених слів.
Актуалізація граматичних знань. Спостереження за спільнокореневими словами.Первинне закріплення нового матеріалу. Робота з підручником. С.81. Практичне засвоєння поняття «споріднені слова». Опрацювання змісту правила, с.81.Зоро-слухове коментоване письмо. (Вправи 6, 7, с.82). Робота над вимовою і написанням слова «четвер». Самостійний запис назв днів тижня. Робота в парах (вправа 5, с.82). Самостійна робота. Виписування спільнокореневих слів з тексту. (Вправа 2, с.82).
Домашнє завдання. Вивчити правило, с.81.Вправа 3, с.82.