Українська мова
Тема Поділ слів із подовженими м’якими приголосними звуками на склади.
Мета навчати учнів правильно писати слова з подовженими м'якими приголосними звуками, виконувати звуко-буквений аналіз; розвивати увагу; виховувати уміння співпереживати та приходити вчасно на допомогу.
Хід уроку
І. Організаційний момент, перевірка готовності учнів до уроку.
1. Створення відповідної емоційної атмосфери. (слайд №1)
2. Повторення правил уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання
1. Перевірка домашнього завдання. Гра «Так чи ні» (слайд №2)
2.Орфографічна хвилинка. (слайд №3)
3. Гра «Утвори слово» (слайд №4)
4. Звуко-буквений аналіз слова: знання.
5. Складання і розбір речення.
В школі діти отримують необхідні знання.
III. Повідомлення теми і мети уроку. (слайд №5, №6)
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Робота в парах. Робота за підручником (с. 36) (слайд №7)
Вправа 133(с.36)
— Прочитайте слова.
— Поміркуйте, як їх можна поділити на склади.
— Звірте свій висновок з правилом на с.36
Правило. Слова з подовженими м’якими приголосними звуками ділити на склади треба тільки так: зна-ння.
2. Вправа «Займи позицію» (слайд №8)
V. Фізкультхвилинка (слайд №9)
VI. Колективна творча робота.
3.Створення асоціативного куща. (слайд №12)
VIІ. Підбиття підсумків.
— За яким правилом поділяють слова з м’якими подовженими звуками на склади?
Групова гра «Мовна естафета»: (слайд №13)
І група ІІ група ІІІ група
волосся колосся завдання
читання насіння знаряддя
суддя взуття шиття
безладдя погруддя запитання
узлісся лікування цвітіння
VII. Домашнє завдання С. 61, вправа 166. (слайд №14)
VIIІ. Рефлексія. (слайд №15)