Українська мова Поділ слів із подовженими м’якими приголосними звуками на склади.

Про матеріал
Поданий матеріал допоможе вчителям провести насичений урок,навчать учнів правильно писати слова з подовженими м'якими приголосними звуками, виконувати звуко-буквений аналіз; розвивати увагу; виховувати уміння співпереживати та приходити вчасно на допомогу.
Перегляд файлу

Українська мова

Тема Поділ слів із подовженими м’якими приголосними звуками на склади.

Мета навчати учнів правильно писати слова з подовженими м'якими приголосними звуками, виконувати звуко-буквений аналіз; розвивати увагу; виховувати уміння співпереживати та приходити вчасно на допомогу.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент, перевірка готовності учнів до уроку.                             

1. Створення відповідної емоційної атмосфери.                (слайд №1)

2. Повторення правил уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання   

1. Перевірка домашнього завдання. Гра «Так чи ні»          (слайд №2)

2.Орфографічна хвилинка.                                                     (слайд №3)

3. Гра «Утвори слово»                                                            (слайд №4)

4. Звуко-буквений аналіз слова:  знання.

5. Складання і розбір речення.

В школі діти отримують необхідні знання.

 III. Повідомлення теми і мети уроку.                               (слайд №5, №6)

 

  IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота в парах. Робота за підручником (с. 36)            (слайд №7)

Вправа 133(с.36)

— Прочитайте слова.

— Поміркуйте, як їх можна поділити на склади.

— Звірте свій висновок з правилом на с.36

Правило. Слова з подовженими м’якими приголосними звуками ділити на склади треба тільки так: зна-ння. 

2. Вправа «Займи позицію»                                                     (слайд №8)

  •  Можна ділити на склади як хочеться.
  • Дуже важливо дотримуватися правил переносу слів.

V. Фізкультхвилинка                                                               (слайд №9)                                         

VI. Колективна творча робота.

  1. Слухання оповідання «Подарована радість»                  (слайд №10)
  2. Вправа  «Мікрофон»:                                                         (слайд №11)
  • Який настрій був в Андрійка?
  • Кого він побачив? Який був хлопчик?
  • Що зробив Андрійко, щоб настрій малюка покращився?
  • Який, на твою думку, настрій у людей, що роблять добрі справи?

3.Створення асоціативного куща.                                             (слайд №12)

VIІ. Підбиття підсумків.

— За яким правилом поділяють слова з м’якими подовженими звуками на склади?

Групова гра «Мовна естафета»:                                                     (слайд №13)

І група                        ІІ група                       ІІІ група

волосся                       колосся                       завдання

читання                       насіння                       знаряддя

суддя                           взуття                         шиття

безладдя                      погруддя                    запитання

узлісся                         лікування                   цвітіння

 

VII. Домашнє завдання С. 61, вправа 166.                        (слайд №14)                         

  • Уважно прочитати та списати речення.
  • Поділити виділені слова дужками на склади.

 VIIІ.   Рефлексія.                                                                  (слайд №15)  

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
1841
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку