6 травня о 18:00Вебінар: Література: секрети організації ефективних підсумкових уроків вивчення творчості письменника

Українська мова Поділ слів із подовженими м’якими приголосними звуками на склади.

Про матеріал
Поданий матеріал допоможе вчителям провести насичений урок,навчать учнів правильно писати слова з подовженими м'якими приголосними звуками, виконувати звуко-буквений аналіз; розвивати увагу; виховувати уміння співпереживати та приходити вчасно на допомогу.
Перегляд файлу

Українська мова

Тема Поділ слів із подовженими м’якими приголосними звуками на склади.

Мета навчати учнів правильно писати слова з подовженими м'якими приголосними звуками, виконувати звуко-буквений аналіз; розвивати увагу; виховувати уміння співпереживати та приходити вчасно на допомогу.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент, перевірка готовності учнів до уроку.                             

1. Створення відповідної емоційної атмосфери.                (слайд №1)

2. Повторення правил уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання   

1. Перевірка домашнього завдання. Гра «Так чи ні»          (слайд №2)

2.Орфографічна хвилинка.                                                     (слайд №3)

3. Гра «Утвори слово»                                                            (слайд №4)

4. Звуко-буквений аналіз слова:  знання.

5. Складання і розбір речення.

В школі діти отримують необхідні знання.

 III. Повідомлення теми і мети уроку.                               (слайд №5, №6)

 

  IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота в парах. Робота за підручником (с. 36)            (слайд №7)

Вправа 133(с.36)

— Прочитайте слова.

— Поміркуйте, як їх можна поділити на склади.

— Звірте свій висновок з правилом на с.36

Правило. Слова з подовженими м’якими приголосними звуками ділити на склади треба тільки так: зна-ння. 

2. Вправа «Займи позицію»                                                     (слайд №8)

  •  Можна ділити на склади як хочеться.
  • Дуже важливо дотримуватися правил переносу слів.

V. Фізкультхвилинка                                                               (слайд №9)                                         

VI. Колективна творча робота.

  1. Слухання оповідання «Подарована радість»                  (слайд №10)
  2. Вправа  «Мікрофон»:                                                         (слайд №11)
  • Який настрій був в Андрійка?
  • Кого він побачив? Який був хлопчик?
  • Що зробив Андрійко, щоб настрій малюка покращився?
  • Який, на твою думку, настрій у людей, що роблять добрі справи?

3.Створення асоціативного куща.                                             (слайд №12)

VIІ. Підбиття підсумків.

— За яким правилом поділяють слова з м’якими подовженими звуками на склади?

Групова гра «Мовна естафета»:                                                     (слайд №13)

І група                        ІІ група                       ІІІ група

волосся                       колосся                       завдання

читання                       насіння                       знаряддя

суддя                           взуття                         шиття

безладдя                      погруддя                    запитання

узлісся                         лікування                   цвітіння

 

VII. Домашнє завдання С. 61, вправа 166.                        (слайд №14)                         

  • Уважно прочитати та списати речення.
  • Поділити виділені слова дужками на склади.

 VIIІ.   Рефлексія.                                                                  (слайд №15)  

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
427
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку