Урок з української мови 2 клас за програмою О.Савченко, підручником К.Пономарьової "Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в

Про матеріал
Формувати в учнів уміння визначати в тексті прикметники, утворювати прикметники від іменників, ставити потрібні питання, опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, робити висновки, узагальнення; збагачувати лексичний запас школярів; розвивати творчу уяву, критичне мислення, мовлення; виховувати любов до рідної мови
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

2 клас

(за програмою О.Савченко. Підручник К.Пономарьової)

ТЕМА. Утворення прикметників від поданих іменників. Знаходження прикметників у тексті. Розрізнення в тексті відомої і невідомої інформації. Складання меню соків ( 1-8, с. 76- 77)

Мета:

 формування предметних компетентностей: формувати в учнів уміння визначати в тексті прикметники, утворювати прикметники від іменників, ставити потрібні питання, опрацьовувати теоретичний матеріал підручника, робити висновки, узагальнення; збагачувати лексичний запас школярів; розвивати творчу уяву, критичне мислення, мовлення; виховувати любов до рідної мови;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: удосконалювати вміння дотримувати правильної постави під час письма, самоорганізовуватися до навчальної діяльності, виконувати завдання за зразком, співпрацювати в парі, виконувати розумові операції й практичні дії;

комунікативної: розвивати мовленнєві вміння (говорити чітко, повільно, виразно, дотримувати пауз);

соціальної: розвивати здатність продуктивно співпрацювати з однокласниками в групі;

інформаційної: удосконалювати вміння добувати й опрацьовувати інформацію з підручника.

Обладнання: кубик Блума, мультимедійне обладнання, презентація до створення меню соків, картки для роботи в групах.

Тип уроку: урок формування знань, умінь і навичок

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Психоформула

Продзвенів уже дзвінок,

Сповістив нам про урок.

Тож і ми часу не гймо,

Наш урок розпочинаймо

2. Девіз уроку

Мово рідна, слово рідне,

хто вас забуває,

той у грудях не серденько,

а лиш камінь має

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

1. Мозковий штурм

- З чого складається наша мова (мовлення)?

- З чого складається речення?

2. Метод кубування

Завітав сьогодні в клас

Кубик знов до нас

Кубик, діти, не простий

Кубик, діти, чарівний.

Він доріжку прокладає

Знання наші перевіряє.

(Діти розподілились на групи, завдання одержує кожна група)

1. Назви , над якими словами ми з вами вчора працювали?.

2. Поясни, що означають прикметники.

3          Поділись, на які питання відповідають прикметники

4.         Придумай декілька прикметників

5. Чому без прикметників наша мова сумна? (бо не можемо передати красу предметів)

 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомитися з прикметниками, будемо добирати прикметники до іменників і утворюватимемо прикметники від іменників.

ІV. Сприймання й усвідомлення матеріалу

1. Вправа «Банани»

- Розшифруйте слово:  змзезнзюз (меню)

- Що таке меню? Де ми з ним зустрічаємось?

2. Робота з підручником. С.76-77, впр.2

По ходу читання іде презентація.

3. Робота в групах. Складання меню.(записати назву соку і визначити, хто з героїв який сік собі вибрали)

1 група- який сік вибере Щебетунчик

2 група- Родзинка

3 група- Читалочка

4 група- Ґаджик

5 група-  який сік вибрали б вивибрали б ви

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

4. Робота над вправою 3.

А) Хвилинка каліграфії – Якою буквою починається слово «Сік»?

Б) Скласти і записати у зошиті два речення про свій улюблений сік.

5. Вправа «Інтерв’ю»

- Який сік вподобаєте ви?

6. Вправа «Цікавинки від Ґаджика» (за вправою 7 с.77)

- Прочитайте текст (читання ланцюжком групами)

- Про що дізналися від Ґаджика?

- Випишіть лише прикметники.

Самоперевірка з підказкою: с...й, к…й, п…й.

7. Вправи для очей.

5. Робота в групах. Розвиток зв’язного мовлення.

Гра « Утвори прикметник від іменника». Склади з ними речення.

Смак, користь, пожива, фрукти, овочі, свіжість,

(Свіжий фруктовий чи овочевий сік смачний, корисний, поживний)

V. Підсумок уроку. Рефлексія.

1. Узагальнююча бесіда

Висновок: прикметники дають можливість краще розповісти про предмет, точніше його описати , допомагають яскравіше уявити цей предмет. Без прикметників важко, а то й неможливо описати якийсь предмет або явище..

2. Вправа «Голосування ногами»

- Якщо моє твердження правильне – зберігайте тишу, помилкове – тупайте ногами.

* Прикметники називають ознаку предмета.

* Прикметники відповідають на питання Хто? або Що?

* Іменники називають предмет.

* Прикметники відповідають на питання Який? Яка? Яке? Які?

3. Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності.

Розкажіть про свої результати: Я знаю…. Я вмію….. Я можу пояснити….

Додаток:

МЕНЮ

 

 

  1.                          ____________________________________

 

2. Картинки по запросу картинки фруктів ананас,       _____________________________________

 

3. Похожее изображение    _________________________________________________

 

 

4. Картинки по запросу картинки фруктів виноград,    _____________________________________________________

 

 

5. Картинки по запросу картинки фруктів вишні    __________________________________________________________

 

 

 

 

 

Улюблений сік вашої групи

 

 

.

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
4017
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку