Про матеріал
Навчаємося порівнювати слова й об’єднувати їх в групу за суттєвими лексико-граматичними ознаками, формуємо вміння
використовувати граматичні знання в самостійних
творчих роботах, виховуємо бажання робити добрі справи.
Гра «Вилучіть «зайве слово». У кожному прислів’ї назвіть прикметники, протилежні за значенням. Згрупуйте слова, близькі за значенням. Каліграфічна хвилинка. Уу Юю Яя Ул Як Ям
Слухо-зоровий диктант із завданням. Колективна усна робота над змістом завдань до вправ 11, 8 (с.34), 12, 13 (с.35).
Гра «Шифрувальники» (вправа 9, с.34). Самостійна робота (вправа 10, с.34). Домашнє завдання. С.35.Вправа 14.