Українська мова. Слова, які називають дію предмета (дієслова)

Про матеріал
Знайомимося зі словами, які називають дію предметів, навчаємося розрізняти слова за вказаними ознаками, формуємо вміння ставити запитання до дієслів, сприяємо розвитку культури мовлення, естетичних почуттів. Повторення про прикметник. Повідомлення теми і мети. Виконання усних завдань. Узагальнення. Опрацювання змісту правила (с.45). Робота з малюнковим матеріалом (вправа 1, с.45) (усно). Робота над вимовою і написанням слова «жайворонок». Списування ,вправа 2,с.45. Самостійна робота (вправа 4, с.46).Домашнє завдання. Вправа 5 (с.46), вивчити правило (с.45).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Слова, які називають дію предмета (дієслова) Урок 1

Номер слайду 2

Повторення про прикметник Що означає прикметник ; на які запитання відповідає; з якими словами пов’язаний у реченні

Номер слайду 3

Повідомлення теми і мети Діти, сьогодні ми будемо вивчати нову тему. Ви довідаєтеся багато цікавого про слова – назви дій. Дослідіть, від яких слів утворилося слово «дієслово» (діє-слово). А чи кожне слово може діяти, тобто щось робити? (Ні). Дію можуть виконувати слова, які називають предмет, істоту чи неістоту. Наприклад, літак (що робить?) летить, дівчинка (що робить?) вишиває, хлопчик (що робить?) читає.

Номер слайду 4

Поміркуйте, хто як голос подає. Собака…, Півень…, Корова …, Кішка… . Качка… . Жаба… . Коза… . Баран… .

Номер слайду 5

Поміркуйте, як хто пересувається. Риба… . Орел… . Змія… . Кінь… . Жаба… . Горобчик… . Людина… .

Номер слайду 6

Поміркуйте, хто що робить. Лікар оре Учитель лікуєТракторист продаєПродавчиня навчаєВолонтер граєАкторка допомагає

Номер слайду 7

Узагальнення- Усі слова, якими ви доповнювали, змінювали, добирали запропоновані завдання, означають дію предметів. - До них можна поставити запитання: що робить?, що робив? що робити?, що зробити?.. Наприклад, іде (що робить?), прийшов (що зробив?), жити (що робити?), насмішиш (що зробиш?)…

Номер слайду 8

Опрацювання змісту правила (с.45).

Номер слайду 9

Робота з малюнковим матеріалом (вправа 1, с.45) (усно).

Номер слайду 10

Списування.

Номер слайду 11

Робота над вимовою і написанням слова «жайворонок». Скільки складів у слові «жайворонок»? Який наголошений склад? Назвіть усі приголосні звуки. Який з них є завжди м’який? [й]. Назвіть усі голосні звуки. Який голосний звук повторюється тричі? [о]. Запам’ятайте вимову і написання цього слова. Назва якого птаха «заховалася» у слові? (Ворон). А ще яка? (Ворона). Біжить, дзюрчить, шумить…(струмочок)Дме, рве, завиває, виє…(вітер)Літає, дзижчить, жалить… (оса, бджола)На які запитання відповідають дієслова? Доберіть картку з питанням.

Номер слайду 12

Самостійна робота (вправа 4, с.46).

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Вправа 5 (с.46), вивчити правило (с.45).

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку