Українська мова. РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ. Життя дано на добрі справи.

Про матеріал
Розширюємо уявлення про корисні справи, розвиваємо зв’язне мовлення. Бесіда «Що таке добрі справи». Робота з зошитом. С. 40-43. Читання тексту «Синички» та аналіз його змісту (усно). Читання тексту «Добра справа» та письмові відповіді на запитання, вміщені наприкінці твору. Робота з прислів’ями та приказками (завдання 3). Аналіз змісту зображень. С.42. Аналіз ситуацій. Самостійна робота (завдання 5).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯЖиття дано на добрі справи

Номер слайду 2

Бесіда «Що таке добрі справи». Діти, про які добрі справи ви читали на уроках читання? Якими добрими справами вам самим довелось займатися? Чи є у вас бажання приносити користь людям, прагнення творити добро?-Ви живете серед людей. Кожен ваш вчинок, кожне ваше бажання позначається на тих, хто вас оточує. І ви часто замислюєтеся над тим, як краще, як правильніше треба зробити, щоб усім було добре. Ви намагаєтеся бути чесними, захищаєте менших, поважаєте старших, прагнете творити добре. Саме від ваших добрих справ, добрих справ інших людей, від доброго слова світ стає добрішим.

Номер слайду 3

Робота з зошитом. С.40. Читання тексту «Синички» та аналіз його змісту (усно).

Номер слайду 4

Читання тексту «Добра справа» та письмові відповіді на запитання, вміщені наприкінці твору.

Номер слайду 5

Робота з прислів’ями та приказками (завдання 3).

Номер слайду 6

Робота із зображеннями, с.42. Чи можна назвати доброю справою, коли ви:проявите повагу до старших (у транспорті, на вулиці, вдома…);застережете друга/подругу від небезпечного вчинку на пішохідному переході; при поводженні з м’ячем на дорозі…);піклуватиметеся про тварин у притулку (вдома…).

Номер слайду 7

Аналіз ситуацій.- Уявіть собі, що ваші батьки господарюють у садку. Вони згрібають листя, складають сухі гілочки, обкопують і підбілюють дерева…Як ви поведете себе в такій ситуації? Розкажіть, яку добру справу ви готові здійснити?- Уявіть собі, що ви побачили, як хлоп’яткові на візочку важко одягнути курточку, бо у хлопчика рукав в гіпсі, а з ніжками – проблеми від народження. Він навчається у вашій школі, але ви незнайомі. Як учините ви? Чи запропонуєте свою допомогу? Що скажете незнайомцю?

Номер слайду 8

3. Уявіть собі, що бабуся пересаджує кімнатні квіти. Випадково один горщик розбився, земля розсипалася довкола. Бабуся занепокоїлася. З якою пропозицією ви звернетеся до бабусі? Як ви вважаєте, добрі справи потребують спонукання до них, прохання, вказівок, заохочень? Чи очікуєте ви винагороду за свої добрі справи?Діти, пам’ятайте, що добрі справи самі за себе говорять і якщо ми робимо щось хороше, то від цього нам стає також добре, приємно.

Номер слайду 9

Самостійна робота (завдання 5).

Номер слайду 10

Підсумки уроку- Про що ми сьогодні говорили на уроці? Які добрі справи вас вразили? Яку добру справу ви обов’язково зробите? Поміркуйте, про яку добру справу розповіла Лідія Компанієць у своєму вірші «Татова порада»? 

Номер слайду 11

Хлопчик вбіг із двору в хату, До тата голосно гука: А я провідав у лікарні Свого найкращого дружка! Тож правда, тату, я чутливий І маю серце золоте? – Замисливсь тато на хвилину І так сказав йому на те: Коли тебе в тяжку хвилину Людина виручить з біди, Про це добро, аж поки віку, Ти, синку, пам’ятай завжди. Коли ж людині щиросердно Ти зробиш сам добро колись, Про це забудь, аж поки віку, Мовчи й нікому не хвались! - Яку добру справу зробив хлопчик? Які добрі поради дав синові тато? І кожний з нас також має до них прислухатися, тому що життя нам дано на добрі справи.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку