Українська мова. Сполучення числівників з іменниками.

Про матеріал
Поглиблюємо знання про числівники, навчаємося елементарній організованості використання числівників у мовленні, розкриваємо зв’язки числівників з іменниками, розвиваємо мислення. Трансформативна вправа. Активізація мисленнєвої діяльності учнів.Гра «Укажи числівники». Гра «Укажи числівники».Цікавинки для дітей. Робота над новим матеріалом: сполучення числівників з іменниками. Доповніть речення числівниками (усно). Поєднайте числівники з іменниками. Каліграфічна хвилинка. Робота з підручником. Робота в парах (вправа 1, с.66). Списування з завданням (вправа 2). Зоро-слуховий диктант (вправа 3). Творча робота (вправа 4, с.67).Домашнє завдання. Виконати завдання до вправи 5 (с.67).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сполучення числівників з іменниками Урок 1

Номер слайду 2

Трансформативна вправа. Від числівників, що відповідають на питання скільки?, утворіть числівники, що відповідають на питання котрий?Два – …, п’ять – …, сім – …, десять – …, одинадцять – …, двадцять – …, сорок – …, сто – … .

Номер слайду 3

Активізація мисленнєвої діяльності учнів.- Поміркуйте, для чого потрібні числівники? Які прислів’я, приказки, що містять числівники ви пам’ятаєте?- Котру годину показує годинник? Як правильно відповісти на запитання:«Котра година»? – якщо годинник показує такий час?

Номер слайду 4

Гра «Укажи числівники». Серед слів укажіть на числівники. Поставте до них питання. Небо, сьомий, зорі, дванадцять, весняне, четвертий, сонечко, тепла, три, восьмий, квітує, запашні, двадцять.

Номер слайду 5

Гра «Поєднай нас». Поєднайте числівники з іменниками. Три (учень), десять (дівчатка), одинадцять (олівці), тринадцять (зошити), два (село), п’ятдесят (туристи), шістдесят (дерева). Чи зрозумілими є утворені сполучення слів? Чи зрозумілими за значенням будуть такі словосполучення: три високі, десять малих, одинадцять мілких, два круглих, три ліплять, шістдесят летять?Висновок: зрозумілим є поєднання числівника з іменником.

Номер слайду 6

- Послухайте тексти. Почувши числівник, плесніть у долоньки. Блакитна планета. Давні римляни вважали: у води є свій бог – Нептун. Його ім’я носить«блакитна» планета, яка складається з газів і рідини. На Нептуні доба триває сімнадцять годин, а рік дорівнює ста шістдесяти шести рокам на Землі. Що цікавого ви довідалися з тексту? Скільки часу триває доба на планеті Нептун? Скільки років мине на Землі, щоб на голубій планеті минув рік?

Номер слайду 7

Чи багато ми говоримо? У середньому – одну годину на день, а за все життядва з половиною роки. А якщо записати все, що ми говоримо, то вийде тисяча книжок по 400 сторінок у кожній.

Номер слайду 8

Робота над новим матеріалом: сполучення числівників з іменниками. Доповніть речення числівниками (усно). Година має – … хвилин. Доба має – … годин. У році – … місяців. У березні – … днів.

Номер слайду 9

- Поєднайте числівники з іменниками.41 (дні), 52 (людина), 33 (буква), 20 (кілометр), 16 (годинники), 84 (рік).- Зробіть висновок: з якими словами поєднується числівник?

Номер слайду 10

Каліграфічна хвилинка: 4 березня. Класна робота. Чч чи че число

Номер слайду 11

Робота з підручником. Робота в парах (вправа 1, с.66).

Номер слайду 12

Списування з завданням (вправа 2).

Номер слайду 13

Зоро-слуховий диктант (вправа 3).

Номер слайду 14

Творча робота (вправа 4, с.67).

Номер слайду 15

Узагальнення.- З якими словами в реченні поєднуються числівники? Наведіть приклади.

Номер слайду 16

Домашнє завдання.- Виконати завдання до вправи 5 (с.67).

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
68
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку