Українська мова . Правопис прийменників

Про матеріал
Розвиваємо мислення і зв’язне мовлення. Усвідомлюємо, що прийменник є самостійним словом, що його значення обумовлене іншими частинами мови (іменником, числівником), звертаємо увагу на те, що прийменники вживаються з іменниками, формуємо естетичні почуття, бажання допомагати старшим. Повторення правил про службові слова. Узагальнення знань учнів. Робота з текстом (усно). Робота над новим матеріалом. Опрацювання змісту правила, с.77. Зоро-слухове письмо з виконанням завдання (вправа 1, с.77). Виконання завдання з розгорнутим поясненням (вправа 4, с.78). Робота над вимовою і написанням слова «черевики» (вправа 5, с.78). Робота з розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. (Вправа 7, с.78) на тему «Помічники». Домашнє завдання. Повторити правило, с.77. Вправа 6, с.77.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правопис прийменників

Номер слайду 2

Повторення правил про службові слова. Закінчіть речення. Слова, до яких не можна поставити питання, називають…У реченні службові слова від інших слів пишуть…Службові слова у реченні служать…- Для чого вживають у мові, мовленні службові слова?

Номер слайду 3

Узагальнення знань учнів. Робота з текстом (усно).- Прочитайте текст. Поміркуйте, з якими службовими словами треба вжити слова в дужках, щоб текст звучав правильно і красиво. Я люблю гуляти …(парк). Там …(сосна, є гніздо. …(гніздо) сидять пташенята. Я стою … (сосна) і спостерігаю. Цілий день пташенята пищать. А їх батьки піклуються …(дітки): приносять їжу, оберігають. (в, на, у, біля, про).- Як у реченні пишуться службові слова з іншими?

Номер слайду 4

Робота над новим матеріалом. Повідомлення теми й уроку. Опрацювання змісту правила, с.77. Прочитайте правило. Наведіть приклади прийменників. Як пишуться прийменники з іншими словами?Складіть речення з прийменниками та іменниками, що запропоновані в правилі. (Вправа 2, с.77)

Номер слайду 5

Зоро-слухове письмо з виконанням завдання (вправа 1, с.77).

Номер слайду 6

Виконання завдання з розгорнутим поясненням (вправа 4, с.78). Які прийменники ви додали до запропонованих іменників? Чому окремі іменники написані з великої букви? З якими словами поєднані прийменники?

Номер слайду 7

Робота над вимовою і написанням слова «черевики» (вправа 5, с.78).- Правильно прочитайте слово. Скільки складів у слові? Який склад наголошений? Назвіть ненаголошені склади. Які букви, що позначають голосні звуки, пишуться в ненаголошених складах?- Яке весняне взуття ви знаєте? Складіть зі словом «черевики» і прийменниками «у», з, на» речення, змінюючи відповідно іменник.

Номер слайду 8

Робота з розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за серією малюнків. (Вправа 7, с.78) на тему «Помічники».

Номер слайду 9

Підсумки уроку. З якими службовими словами ви ознайомилися на уроці? Як в реченні пишуться прийменники з іншими словами? Як перевірити правильність написання прийменників з іншими словами? З якими словами у реченні пов’язані прийменники? Наведіть приклади прийменників з іменниками. Укажіть сполучення іменників з прийменником у реченні: «Калиновий чай – найкращі ліки від застуди».

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Повторити правило, с.77. Вправа 6, с.77.

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку