Українська мова та читання 2 клас

Про матеріал

Календарне планування з української

мови та літературного читання (2 клас) за підручниками М. Захарійчук (Українська мова та читання, частина 1), Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання, частина 2)

(7 годин на тиждень)

Перегляд файлу

Календарне планування з української

мови та літературного читання (2 клас)

за підручниками  М. Захарійчук (Українська мова та читання, частина 1), Н. Богданець - Білоскаленко (Українська мова та читання, частина 2)

7 годин на тиждень

Українська мова (3,5 год)

І семестр

                                        Тема уроку

Дата

 

  Українська абетка. Звуки та букви                

 

1.

Українська абетка. Розташування слів за абеткою з орієнтацією на першу літеру

 

2.

Голосні звуки [а], [о], [у], [и], [е], [і]. Букви, що їх позначають 

 

3.

Звукове значення букви я .Звуко – буквений аналіз слів

 

4.

Звукове значення букви ю. Утворення слів з розсипаних складів

 

5.

Звукове значення букви є. Опис осіннього листочка. Звуко – буквений аналіз слів

 

6.

Звукове значення букви ї. Доповнення речень словами з довідки

 

7.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання порад, як користуватися книжкою

 

8

Зміна значення слова із зміною звука (букви). Мовні ігри

 

9.

Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки та склади.

 

10.

Зміна значення слова із зміною наголосу. Читання з другом.

 

11.

Приголосні звуки. Букви, що їх позначають

 

12.

Приголосні звуки [дз], [дз],[дж]. Позначення їх буквами

 

13.

 Звукове значення букви щ. Доповнення вірша

 

14.

 Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про бібліотеку, якою ти користуєшся

 

15.

Порівняння вимови звуків [г], [ґ],[к]

 

16.

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Правильне їх вимовляння і розрізнення на слух

 

17.

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими

 

18.

Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком мякшення (ь)

 

19.

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є

 

20.

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є, ь

 

21.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про осінь за малюнками

 

22.

 Подовжені м’які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів

 

23.

Апостроф. Удосконалення вимови слів з апострофом перед я, ю, є, ї

 

24.

Апостроф.

 

25.

Повторення вивченого про звуки та букви

 

26.

Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань і вмінь «Українська абетка. Звуки та букви»

 

 

                    Склад. Поділ слів на склади

 

27.

Аналіз контрольної роботи. Склад. Перенос слів із рядка в рядок по складах.

 

28.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання речень, які описують домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається

 

29.

Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою

 

30.

Правила переносу слів з літерами й та ь у середині слів

 

31.

Перенос слів з буквосполученнями йо, ьо

 

32.

Перенос слів з буквосполученнями  дж, дз

 

33.

Перенос слів з апострофом

 

34.

Перенос слів з подовженими приголосними звуками

 

35.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання речень за малюнками та початком казки  М. Людкевич «Цілюща аптека»

 

36.

Повторення вивченого про склад. Формування та корекція навичок письма, розвиток звязного мовлення

 

37.

Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Диктант

 

 

                                      Слово

 

38.

Аналіз контрольної роботи. Лексичне значення слова

 

39.

Лексичне значення слова. Тематичні групи слів. Складання груп слів за певною змістовою ознакою

 

40.

 Слова, протилежні за значенням

 

41.

Слова, близькі за значенням

 

42.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання листа Святому Миколаю

 

43.

Пряме й переносне значення слів

 

44.

Однозначні й багатозначні слова

 

45.

Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями

 

46.

Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Списування

 

 

                               Іменник

 

47.

 Аналіз контрольної роботи. Слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

48.

Слова, які відповідають на питання хто? і що?

 

49.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення вітальної листівки до Нового року

 

50.

Зміна іменників за числами (один – багато)

 

51.

Іменники, протилежні за значенням

 

52.

Іменники, близькі за значенням

 

53.

Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей

 

 

                              ІІ семестр

 

54.

Велика буква в іменах, по батькові та в прізвищах людей

 

55.

Велика буква в кличках тварин

 

56.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання зв’язного висловлення на тему «Моя мрія»

 

57.

Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір

 

58.

Повторення вивченого про іменник

 

59.

Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Диктант

 

60.

Аналіз контрольної роботи. Формування та корекція навичок письма, розвиток звязного мовлення

 

                                          Прикметник

61.

Слова, які називають ознаки предметів

 

62

Слова, які називають ознаки предметів

 

63.

Розвиток зв’язного мовлення. Доповнення й написання речень за малюнками та початком казки І. Савки «Обшивайко»

 

64.

Прикметники, протилежні за значенням

 

65.

Прикметники, близькі за значенням

 

66.

Сполучення іменників з прикметниками

 

67.

Повторення вивченого про прикметник. Формування та корекція навичок письма, розвиток звязного мовлення

 

68.

Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань і вмінь «Слово. Іменник. Прикметник»

 

 

                             Дієслово

 

69.

Аналіз контрольної роботи. Слова – назви дій

 

70.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е. Карла «Дуже голодна гусениця».

 

71.

Добір питань до дієслів

 

72.

Дієслова, протилежні за значенням

 

73.

Дієслова, близькі за значенням

 

74.

Добір дієслів для висловлювання власних думок

 

75.

Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Диктант

 

 

                                  Числівник

 

76.

Аналіз контрольної роботи. Слова, які називають числа

 

77.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання пропущених речень з оповідання О. Кротюк «Щедра кишеня»

 

78.

Питання до слів, які називають числа

 

79.

Сполучення числівників з іменниками

 

 

                          Службові слова

 

80.

Службові слова в реченні

 

81.

Контрольний діалог. Службові слова в реченні

 

82.

Правопис службових слів

 

83.                     

Мої навчальні досягнення. Перевірка мовних знань і вмінь «Дієслово. Числівник. Службові слова»

 

84.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою                           

 

 

                                 Речення

 

85.

Аналіз контрольної роботи. Речення. Ознаки речення

 

86.

Розповідні речення. Інтонація розповідних речень

 

87.

Окличні речення. Інтонація окличних речень

 

88.

Питальні речення. Інтонація питальних речень

 

89.

Спонукальні речення. Інтонація

 

90.

Спонукальні окличні та неокличні речення

 

91.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення й написання продовження казки І. Мацко «Загублена писанка» за початком і малюнками

 

92.

Розділові знаки в кінці речень

 

93.

Поширення речень за питаннями та поданими словами

 

94.

Деформовані речення

 

95.

Складання речень за малюнками

 

96.

Повторення вивченого про речення

 

97.

 Мої навчальні досягнення. Контрольна робота. Списування

 

98.

 Розвиток зв’язного мовлення. Упорядкування тексту казки Ю. Ярмиша «Дванадцятиголовий дракончик» відповідно до послідовності подій                                   

 

 

                                 Текст

 

99.

Аналіз контрольної роботи. Текст. Ознаки тексту

 

100.

Деформований текст

 

101.

Будова тексту

 

102.

Заголовок тексту

 

103.

Текст – розповідь

 

104.

Текст – опис

 

105.

Розвиток зв’язного мовлення. Створення вітальної листівки до Дня матері Порівняння текстів – розповідей і текстів – описів

 

106.

Порівняння текстів – розповідей і текстів – описів

 

107.

Виражальні засоби мови

 

108.

Складання тексту за ілюстрацією

 

109.

Складання тексту за серією малюнків

 

110.

Складання тексту про події з власного життя

 

111.

Повторення вивченого про текст.

 

112.

 Розвиток зв’язного мовлення. Створення зв’язної розповіді «Мрії про літні канікули»

 

113.

Мої навчальні досягнення. Узагальнення і систематизація знань

 

114.

Виконання тестових завдань

 

115.

Письмо для себе

 

116.

Робота зі словами

 

117.

Формування та корекція навичок письма, розвиток звязного мовлення

 

118.

Розвиток зв’язного мовлення. Опис сніжинки

 

119.

Підсумковий урок

 

 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

І семестр

                                           Моя Україна               

1.

Здрастуй, школо! Знайомство з новим підручником: обкладинка, форзац, звернення до читачів, умовні позначення.

 

2

Моя Україна. Як калина дівчину від полону врятувала(легенда)

 

3.

Вірш. Рима. А. Камінчук «Батьківщина» (напамять)

 

4.

Робота з дитячою книжкою

 

5.

З. Мензатюк «Український прапор». Вибіркове читання

 

 

                            Золота осінь

 

6.

Осінь – чарівниця. Л. Новикова. Осінь. Навчальне аудіювання.

 

7.

Ю. Збанацький. Щедра осінь

 

8.

Школа. Л. Левицька. Осінь чарівна. В. Гринько. День у день. Ребуси

 

9.

З. Мензатюк. Пригода із знаком мякшення. Абзац

 

10.

День учителя. В. Дворецька. Хто дає наук основу. Н. сиротич. Музикант

 

11.

Робота з дитячою книжкою

 

12.

А. Костецький. Головна професія. Розповідь про улюблену професію. Навчальне аудіювання

 

13.

Книжка – важливе джерело знань. Бібліотека. Словники, енциклопедії, електронні книжки. Будова книжки

 

14.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Правила поводження з книжками. Якими були перші книжки

 

15.

Контрольна робота.  Аудіювання

Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо)

 

16.

Аналіз контрольної роботи.

Усна народна творчість. Прислівя та приказки

 

17.

Загадки. Виразність читання                              

 

18.

Робота з дитячою книжкою

 

19.

Скоромовки

 

20.

Лічилки

 

21.

Мирилки.

 

22.

 Казки. Будова казки. Колосок (українська народна казка)

 

23.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Закопане золото (казка). Де починається хліб

 

24.

Покрова. В. Коломієць. Покрова. Легенда. Легенда про Богдана Хмельницького. Ребуси, прислівя про козаків

 

25.

Робота з дитячою книжкою

 

26.

 Осінь у твоєму місті чи селі. А. Григорук. Дивовижні імена

 

27.                     

 Міста України. Е. Каганов. Давній Київ

 

28.

Н. Поклад. Гарно жити у селі

 

29.

Контрольна робота. Аудіювання

 

30.

Аналіз контрольної роботи.

Музеї України. Опис улюбленого місця відпочинку

 

31.

Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо)

 

32.

Робота з дитячою книжкою

 

33.

Родина. М. Морозенко. Україночка. До любого тата

 

34.

М. Морозенко. Подбати про маму

 

35.

Працюємо в сімї. Оповідання. А. Мястківський. Мудра голка

 

36.

 В. Сенцовський. Як лопату вчили працювати. Прислівя про родину

 

37.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Бабуся Ввічливість (за матеріалами Інтернету). Слова ввічливості

 

38.

Красива осінь вишиває клени. Л. Костенко. Білочка (напамять). Н. Забіла. Листопад

 

39.

Робота з дитячою книжкою

 

40.

Осінь у малярстві. Опис картин. Прислівя про осінь

 

41.

Вирій у небі. О. Олесь. Ой навіщо мені листя. Як пташки знають, куди летіти? Хто їм показує дорогу?

 

42.

О. Копиленко «Осінній клопіт»

 

43.

 Сипле вітер дощиком. А. Качан. Дощова осінь                                   

 

44.

В. Табур. Вероніка й рожева парасолька

 

45.

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо)

 

46.

Робота з дитячою книжкою

 

 

                Зима морозяна надворі

 

47.

Ой весела в нас зима! О. Сенатович. Веселий сніг. М. Морозенко. Загадки.

 

48.

В. Сухомлинський. Як синичка будить мене. Контрольна робота. Усний переказ

 

49.

 День Святого Миколая. О. Цегельська. Дзвінок до Святого Миколая                                   

 

50.

І. Бевз. Загадка. З. Мензатюк. Витинанки. Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос

 

51.

Новий рік. М. Савка. Новий рік. Привітання з Новим роком

 

52.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як святкують Новий рік у різних країнах. Мої навчальні досягнення. Узагальнення за темою

 

53.

Робота з дитячою книжкою

 

 

                                          ІІ семестр

54.

Різдво. Святвечір.

 

 

Колядки

 

55.

Вертеп. Колядки. Добрий вечір тобі, пане господарю

 

56.

Щедрий вечір. Щедрівки. Ой сивая та і зозуленька.

 

57.

Робота з дитячою книжкою

 

58.

Щедрик, щедрик, щедрівочка

 

59.

Сію, вію, посіваю. Засівальні пісні

 

60.

Засівальні пісні. Сійся, родися

 

61.

Ой весела в нас зима! М.Морозенко. Снігурі. Н. Забіла. З неба падають сніжинки.

 

62.

А. Журавльова. Годівниця

 

63.

О. Олесь. Зима. А. Черниш. Прикмети.

 

64.

Робота з дитячою книжкою

 

65.

В.Сухомлинський. Протоптали стежечку

 

66.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку.                В.Сухомлинський. Як Наталя в лисиці хитринку купила

 

67.

М. Савка. Біла пані

 

68.

М. Морозенко. Звідки приходить сніг? Кросворд

 

69.

Г. Фалькович. Ми сьогодні снігопади. Римування вірша

 

70.

Контрольна робота. Аудіювання

 

 

Робота з дитячою книжкою

 

71.

Аналіз контрольної роботи. Формування навичок виразного читання

 

72.

Зима очима художника. Е. Бєлкіна. Давно це було

 

73.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку.  І. Бондарчук. Зимова пригода. План оповідання             

 

74.

Зимові забави. П. Король. Снігова баба і зайчик

 

75.

В. Скуратівський. Чого лютий лютим зветься?

 

76.

О. Сенатович. Лютий. Прислівя

 

77.

Робота з дитячою книжкою

 

78.

Узагальнення за розділом (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо)

 

 

            Ой весна – весна – днем красна

 

79.

Веснянки. Ой весна – весна – днем красна

 

80.

О. Олесь. Веснянка (напамять).

 

81.

О. Олесь. Все навколо зеленіє

 

82.

А. Костецький. Починається весна. К. Перелісна. Верба. Л. Костенко. Вербові сережки.

 

83.

В. Сухомлинський. Весняний вітер

 

84.

Робота з дитячою книжкою

 

85.

Л. Українка. На зеленому горбочку (напамять)

 

86.

Л. Українка. Вечірня година. Була весна

 

87.

Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати (напамять) Тече вода з – під явора

 

88.

Т. Шевченко. Тече вода з – під явора

 

89.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Будьте організованими в усьому, а особливо – у навчанні!

 

90.

Г. Бойко. Ділові розмови

 

91.

Робота з дитячою книжкою

 

92.

Весна очима художників. Робота за картиною К. Чепіги «Весняна вода». Складання усного твору за планом

 

93.

К. Перелісна. Зима і весна. Н. Забіла. Квітень. ГештеҐ

 

94.

Як Квітень до Березня в гості їздив (українська народна казка)

 

95.

Узагальнення за темою (творчі, дослідницькі завдання, ігри, інсценізації тощо)

 

96.

Контрольна робота. Аудіювання

 

97.

Аналіз контрольної роботи.

Формування навичок  читання

 

98.

Робота з дитячою книжкою

 

99.

М. Хоросницька. Тоненьким прутиком. Т.Строкач. Котики вербові

 

100.

Великдень. Р. Завадович. Великдень

 

101.

К. Перелісна. Писанка

 

102.

Літературні казки. І. Франко. Лисичка і рак

 

103.

Г. К. Андерсен. Принцеса на горошині

 

104.

Травнева пригода. А. Камінчук. Далекий голос зозулі

 

105.

Робота з дитячою книжкою

 

106.

З. Мензатюк. Іди, іди ,дощику

 

107.

Контрольна робота. Робота з літературним твором.

 

108.

Аналіз контрольної роботи. Формування навичок  читання

 

109.

Досліджуємо текст: висловлюємо думку. Як ми вшановуємо наших мам. В. Гринько. Мама. А. Костецький. Все починається з мами

 

110.

Як звучить дощ. Е. Зима. Дощі бувають різними. О. Диркавець. Вибіг дощик на дорогу

 

111.

Б. Харчук. Ромашка. Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос

 

112.

Робота з дитячою книжкою

 

113.

Мої навчальні досягнення. Узагальнення за розділом

 

114.

Читання для себе

 

115.

Читання з другом

 

116.

Складання віршів і загадок

 

117.

Інсценізація творів

 

118.

Поетична вітальня. Конкурс віршів

 

119.

Підсумки за рік

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Костоглодова Любов Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
9 жовтня 2020
Переглядів
10865
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку