Українська мова та читання

Про матеріал
Календарне планування розроблено для уроків з української мови для 3 класу за Програмою Р.Шияна. Кількість уроків на тиждень - 6 годин.Воно орієнтовне на першу чверть. Внесено види діагностичних робіт,що рекомендовані Методичними рекомендаціями (2021р.).
Перегляд файлу

Українська мова та читання

 

 

                                             Тема

 

Дата

Кориг.

дата

   1

Говоримо і слухаємо. Як ми спілкуємося

 

 

   2

Читаємо уважно і виразно. В.Нестайко « Одиниця з обманом»

 

 

   3

Вчимо мову. Що ми знаємо про слово.

 

 

   4

Вчимо мову.Збагачуємо мовлення.Г.Фалькович «Віршик про мови»(напам’ять).

 

 

  5 - 6

Пишемо правильно. Від речення до тексту. Діагностична робота.Вірш напам’ять .Г.Фалькович « Віршик про мови».

 

 

   6

Говоримо і слухаємо. Що , де , навіщо  ми читаємо

Діагностична робота. Вірш напам’ять.

 

 

   7

Читаємо та обговорюємо. Вивчаємо будову тексту.

В.Нестайко « Одиниця з обманом»(«Фігура»).

 

 

   8

Вчимо мову. Текст - розповідь і текст - опис.

 

 

   9

Складаємо тексти. Текст - міркування.

 

 

10-11

Передаємо настрій. « Одиниця з обманом»(«Фігура»).

 

 

 

  11

Діагностична робота.Списування тексту.

 

 

  12

Аналіз діагностичної роботи. Складаємо тексти.

Готуємося писати твір.

 

 

  13

Пишемо твір - міркування

 

 

  14

Пишемо правильно . Міркуємо самостійно.

 

 

  15

Вчимо мову . Навіщо текст ділять на абзаци.

 

 

16 -

 17

Говоримо і слухаємо . Добираємо заголовки до абзаців.

Н.Гузеєва «23 образи Петрика П’яточкіна».

 

 

 17

Діагностична робота. Диктант

 

 

 18

Аналіз діагностичної  роботи. Повторення та закріплення

вивченого.

 

 

 19

Читаємо та обговорюємо. Пояснюємо емоції.

Н. Гузеєва «23 образи Петрика П”яточкіна».

 

 

 20

Говоримо і слухаємо. Складаємо план тексту.

 

 

 21

Говоримо і слухаємо. Шукаємо ключові слова.

 

 

22-  23

Перевіряємо,що вміємо і знаємо.

 

 

23

Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь.

 

 

24

Аналіз діагностичної роботи. Повторення і закріплення вивченого.

 

 

25

Читаємо та обговорюємо. Читаємо діалог. М.Носов

« Як Незнайко складав вірші».

 

 

26

Вчимо мову. Визначаємо вид речення. Діагностична робота. Читання вголос.

 

 

27

Пишемо правильно . Уживаємо звертання. Діагностична робота. Читання вголос.

 

 

28-29

Читаємо та обговорюємо. Визначаємо позицію

героїв.М.Носов «Як Незнайко  складав  вірші».

 

 

29

Досліджуємо вірші. М.Вінграновський « Котик»,

М.Рильський « Віє вітер з - під воріт»(напам’ять).

 

 

30

Вчимо мову. Шукаємо підмет. Діагностична робота.

Вірш напам’ять.

 

 

31

Вчимо мову.Шукаєо присудок. Діагностична робота.

Вірш напам’ять.

 

 

32

Складаємо тексти. Описуємо відчуття− складаємо вірші.Визначаємо зв’язок слів у реченні.

 

 

33

Говоримо  і слухаємо. Створюємо подкаст.

Ю.Тувім «Паротяг»

 

 

34-35

Вчимо мову.Визначаємо зв’язок слів у реченні.

 

 

35

Дігностична робота. Аудіювання тексту. Визначаємо

зв'язок слів у реченні.

 

 

36

Аналіз діагностичної роботи. Говоримо і слухаємо.

Вчимо вірш напам’ять.О.Сенатович «Чапля і крапля»

 

 

37

Пишемо правильно. Поширюємо речення.

Діагностична робота. Вірш напам’ять.

 

 

38-39

Читаємо та обговорюємо.Визначаємо причину  і наслідок. Р.Єнжієвська – Врубель «Вередливий настрій

Іполита Собакевича». Діагностична робота. Вірш

напам’ять.

 

 

39

Читаємо та обговорюємо.Визначаємо причину  і наслідок. Р.Єнжієвська – Врубель «Вередливий настрій

Іполита Собакевича»

 

 

40

Читаємо та обговорюємо.Читаємо інтерв’ю.О.Чигран

«Є така мова!»

 

 

41

Читаємо та обговорюємо. Шукаємо відповіді на запитання.Н.Гузеєва «Любов та 17 страждань  Петрика

П’яточкіна»

 

 

42

Читаємо та обговорюємо. Шукаємо відповіді на запитання.Н.Гузеєва «Любов та 17 страждань  Петрика

П’яточкіна»

 

 

43

Перевіряємо,що вміємо і знаємо.

 

 

44

Перевіряємо,що вміємо і знаємо.

 

 

45

Діагностична робота.

 

 

46

Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого.

 

 

Джерела: 1.О.Іщенко,А.Іщенко «Українська мова та читання»

(частина перша,підручник).2. Орієнтовне календарно−тематичне планування на (2020/2021н.р.),видавництво «Літера ЛТД».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кабанюк Надія Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
16 липня 2021
Переглядів
4078
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку