Українська мова та читання
№ |
Тема |
Дата |
Кориг. дата |
1 |
Говоримо і слухаємо. Як ми спілкуємося |
|
|
2 |
Читаємо уважно і виразно. В.Нестайко « Одиниця з обманом» |
|
|
3 |
Вчимо мову. Що ми знаємо про слово. |
|
|
4 |
Вчимо мову.Збагачуємо мовлення.Г.Фалькович «Віршик про мови»(напам’ять). |
|
|
5 - 6 |
Пишемо правильно. Від речення до тексту. Діагностична робота.Вірш напам’ять .Г.Фалькович « Віршик про мови». |
|
|
6 |
Говоримо і слухаємо. Що , де , навіщо ми читаємо Діагностична робота. Вірш напам’ять. |
|
|
7 |
Читаємо та обговорюємо. Вивчаємо будову тексту. В.Нестайко « Одиниця з обманом»(«Фігура»). |
|
|
8 |
Вчимо мову. Текст - розповідь і текст - опис. |
|
|
9 |
Складаємо тексти. Текст - міркування. |
|
|
10-11 |
Передаємо настрій. « Одиниця з обманом»(«Фігура»). |
|
|
11 |
Діагностична робота.Списування тексту. |
|
|
12 |
Аналіз діагностичної роботи. Складаємо тексти. Готуємося писати твір. |
|
|
13 |
Пишемо твір - міркування |
|
|
14 |
Пишемо правильно . Міркуємо самостійно. |
|
|
15 |
Вчимо мову . Навіщо текст ділять на абзаци. |
|
|
16 - 17 |
Говоримо і слухаємо . Добираємо заголовки до абзаців. Н.Гузеєва «23 образи Петрика П’яточкіна». |
|
|
17 |
Діагностична робота. Диктант |
|
|
18 |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
19 |
Читаємо та обговорюємо. Пояснюємо емоції. Н. Гузеєва «23 образи Петрика П”яточкіна». |
|
|
20 |
Говоримо і слухаємо. Складаємо план тексту. |
|
|
21 |
Говоримо і слухаємо. Шукаємо ключові слова. |
|
|
22- 23 |
Перевіряємо,що вміємо і знаємо. |
|
|
23 |
Діагностична робота. Перевірка мовних знань і вмінь. |
|
|
24 |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення і закріплення вивченого. |
|
|
25 |
Читаємо та обговорюємо. Читаємо діалог. М.Носов « Як Незнайко складав вірші». |
|
|
26 |
Вчимо мову. Визначаємо вид речення. Діагностична робота. Читання вголос. |
|
|
27 |
Пишемо правильно . Уживаємо звертання. Діагностична робота. Читання вголос. |
|
|
28-29 |
Читаємо та обговорюємо. Визначаємо позицію героїв.М.Носов «Як Незнайко складав вірші». |
|
|
29 |
Досліджуємо вірші. М.Вінграновський « Котик», М.Рильський « Віє вітер з - під воріт»(напам’ять). |
|
|
30 |
Вчимо мову. Шукаємо підмет. Діагностична робота. Вірш напам’ять. |
|
|
31 |
Вчимо мову.Шукаєо присудок. Діагностична робота. Вірш напам’ять. |
|
|
32 |
Складаємо тексти. Описуємо відчуття− складаємо вірші.Визначаємо зв’язок слів у реченні. |
|
|
33 |
Говоримо і слухаємо. Створюємо подкаст. Ю.Тувім «Паротяг» |
|
|
34-35 |
Вчимо мову.Визначаємо зв’язок слів у реченні. |
|
|
35 |
Дігностична робота. Аудіювання тексту. Визначаємо зв'язок слів у реченні. |
|
|
36 |
Аналіз діагностичної роботи. Говоримо і слухаємо. Вчимо вірш напам’ять.О.Сенатович «Чапля і крапля» |
|
|
37 |
Пишемо правильно. Поширюємо речення. Діагностична робота. Вірш напам’ять. |
|
|
38-39 |
Читаємо та обговорюємо.Визначаємо причину і наслідок. Р.Єнжієвська – Врубель «Вередливий настрій Іполита Собакевича». Діагностична робота. Вірш напам’ять. |
|
|
39 |
Читаємо та обговорюємо.Визначаємо причину і наслідок. Р.Єнжієвська – Врубель «Вередливий настрій Іполита Собакевича» |
|
|
40 |
Читаємо та обговорюємо.Читаємо інтерв’ю.О.Чигран «Є така мова!» |
|
|
41 |
Читаємо та обговорюємо. Шукаємо відповіді на запитання.Н.Гузеєва «Любов та 17 страждань Петрика П’яточкіна» |
|
|
42 |
Читаємо та обговорюємо. Шукаємо відповіді на запитання.Н.Гузеєва «Любов та 17 страждань Петрика П’яточкіна» |
|
|
43 |
Перевіряємо,що вміємо і знаємо. |
|
|
44 |
Перевіряємо,що вміємо і знаємо. |
|
|
45 |
Діагностична робота. |
|
|
46 |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення та закріплення вивченого. |
|
|
Джерела: 1.О.Іщенко,А.Іщенко «Українська мова та читання»
(частина перша,підручник).2. Орієнтовне календарно−тематичне планування на (2020/2021н.р.),видавництво «Літера ЛТД».