Уніфікована схема урочної діяльності з фізичної культури з впровадження компетентнісно-орієнтованих рухових завдань.

Про матеріал
Уніфікована схема урочної діяльності з фізичної культури з впровадження компетентнісно-орієнтованих рухових завдань. В таку схему можна вставляти будь які завдання для кожного модулю.
Перегляд файлу

Уніфікована схема урочної діяльності з фізичної культури з впровадження компетентнісно-орієнтованих рухових завдань.

Частини уроку

Рухове завдання

Тривалість, хв

Організаційно- методичні особливості

І

Вступна-адаптаційна 3-5 хв

1.1

«Паперовий носій»

2-3 хв

Учні об’єднані в дві шеренги. За кожним учнем на підлозі лежить папір формату А4.Вчитель веде брифінг  про правила безпеки на уроці і пропонує командам написати впродовж хвилини 3-4 правила (що можна робити в залі під час уроку 1 команда), що не можна (2 команда). Лідер кожної команди записує відповіді,решта учасників показує другій команді правило в русі. Учасники відгадують ,яке саме правило. І навпаки.

1.2

«Біологічні години»

1-2 хв

Учням пропонується закрити очі, і впродовж 30 секунд рухатися на місці. Вимога: треба зупинитися ближче до фактичної позначці 30 сек. (рухатися повільно, любим способом)

ІІ

Підготовча-пошукова 14-17 хв

2.1

Ігровий стретчинг

синхрогімнастика «Ключ» Хасая Алієва

 

«Хльоскання руками по спині»( махи руками по спині. Ритмічні махи руками, так, якби ми обнімали себе на морозі, щоб зігрітися. На рахунок «раз» - рух наперехрест, одночасно торкніться кожною рукою протилежного плеча; на «два» - відведіть руки назад і в сторони.

"Вис – назад» (Незручний напружений вигин спини назад. Трохи зігнути ноги в колінах та незручно вигнути спину, подавши плечі назад. Голову не закидати назад, руки покласти на живіт. Розслабити шию, ритмічно рухати головою на право-ліво

"Вис вперед» (Розслаблено нахилитись вперед, «кинути» руки вниз, видихнути повітря, так постояти, відпочити, розслабити хребет, поперек. Відпустити спину, вільно «впустити» тулоб і плечі вниз, торкнутись руками підлоги.)

2.2

Сенсомоторне тренування

«Фізкультурний диктант».

 

 

Вчитель пропонує дітям утворити зі свого папера м'яч. Учасники розташовані в парах на відстані. Учасники виконують ту вправу, хто перший з пари запропонував. Вчитель промовляє умову виконання вправи:

* м'яч не літає, не падає, не котиться, ви переміщуєтесь;

* м'яч літає, не падає, не котиться, ви переміщуєтесь;

* м'яч літає, падає, котиться, ви переміщуєтесь.

Додати «фішки» чи «конуси». Учні тримають одну фішку, один м'яч.

* м'ячі літають одночасно, попадають в ціль: перевернута фішка (різними способами).

ІІІ

Основна-тренувальна 41-17 хв

3.1

Кардіо-тренування

Завдання із серії «Спільний проект»

Колове тренування

Завдання із серії «Інтерактивне

коло»

Підібрати вправи і з’єднати їх між собою, але кожного наступного уроку змінюється фізична якість.

 

ІV

Заключна-мотиваційна 3-5 хв

4.1

Корекція+реабілітація

«Склади фігуру»

 

 

Учні об’єднанні в 2-4 групи за інтересами. Один із учнів однієї команди показує малюнок з геометричною фігурою, інші команди за допомогою мотузки або скакалки повинні викласти цю фігуру на підлозі, а потім об’єднавшись виконати самотужки і навпаки. Найкращою командою буде та, що справиться швидше за всіх.

4.2

Оргомомент

«Зворотній зв`язок”

 

Діти розташовані в колі. Вчитель проводить дибрифінг «чи було цікаво на уроці»?, «Що корисного було на уроці»?, «Які рухові завдання можна придумати із запропонованим  інвентарем»? тощо.

 

docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
171
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку