Unit 1. Who are you?
Урок 2.
What sort of people are you?
Warming Up
Використовуючи картки з додатку, учні витягають по слову, та швиденько складають речення.
Game "This is my friend"
Ділимо на команди учнів. За принципом гри Racing Game, перший учень команди пише перше речення на дошці: This is our friend, Tom. Учні з кожної команди беруть по листочку, біжать до дошки та пишуть на своїй половині речення про друга зі словом, що витягли, наприклад: This is our friend Tom. He is good at Maths. He has not sense of humor. По закінченню команди презентують свого друга.
PRESENTATION
Вправа 7 на сторінці 9
Учні знайомляться з текстом. Обговорюють з учителем прочитане. Знаходимо в тексті слова: cute, cool, fab, fight, folks, gear, guy, mate, hang out. Запитуємо у учнів, чи розуміють вони значення окремо від контексту слів? Після розглядаємо слова у контексті та намагаємось здогадатися, що означає це слово.
Вправа 8 на сторінці 10
1 - b 2 - c 3 - a 4 - d 5 - e 6 - g 7 - i 8 - f 9 - h
Вправа 9 на сторінці 10
A - 4 B - 1 C - 2 D - 3 E - 5
Пропонуємо закріпити завдання за допомогою карток (див. додаток).
Quick Test
Перевірка знань з лексики (див. додаток). Завдання різнорівневі.
завдання для слабкого рівня:
завдання для вищого рівня:
Вправа 11 на сторінці 11
Учні проходять тест самостійно.
ENDING
Feedback. Аналіз уроку
Homework. Використовуючи фрази (див. додаток "Speaking . All About My Family and Friends"), учні в своєму блозі розповідають про свою родину.