План-конспект уроку англійської мови,
проведеного у 3-А класі загальноосвітньої школи
I-III ступенів №6 м. Глухова
студенткою III курсу, 31-ПО групи
денної форми навчання
факультету початкової освіти
Глухівського національного
педагогічного університету
імені Олександра Довженка
Гололоб Олесею Романівною
Тему одержано: 04.03.2020 р.
Дата проведення уроку: 17.03.2020 р.
Перша консультація вчителя: _________ "______" ______________20___р.
Друга консультація вчителя: __________ "______" ______________20___р.
Перша консультація методиста: __________"______" _____________20___р.
Друга консультація методиста: __________ "______" ______________20___р.
З конспектом згоден вчитель: ______________________________
Конспект затверджено методистом:_________________________
Оцінка за урок:___________
Клас: 3-А
Тема: Unit 5 Day by day. What did you do yesterday?
Обладнання уроку: Підручник англійська мова 3 клас Кар'пюк О.Д. 2013 р. (ст.98-100), роздатковий матеріал (додаток 1)
Мета:
Тип уроку: комбінований
Хід уроку
Teacher: Good morning, children!
Pupils: Good morning! Good morning to you!
Good morning! Good morning!
We are glad to see you!
Teacher: How are you today?
Учні (по черзі): Fine, thanks. And you?
Teacher: Repeat after me.
Worked, watched, washed, listened, phoned, played, opened, visited, repeated
Teacher: Now we play the game
"Miming game"
Mime something you did yesterday, e.g., danced or watched TV. Pupils guess what you did and call out the action in the past tense. Repeat and, if appropriate, encourage some pupils to take turns to come up to you and mime to the rest of the class.
Teacher: Я буду показувати дію яку я виконувала в минулому а ви повинні її назвати слово в минулому часі.
Показую worked, watched, cooked, phoned, played, opened, painted, visited.
Teacher: Сьогодні на уроці ми будемо говорити про «What did you do yesterday?». А також вивчимо деякі неправильні дієслова.
ІІ. Основна частина уроку
Teacher: Оpen your books. Рage 98. Ex.1. Read and translate (по черзі)
Teacher: look at the board. ( Написані слова на дошці у 2 стовпчиках )
present past
go did
see went
come had
learn came
do saw
havе learnt
Teacher: find word matching words (вибірково учні виходять і з'єднують слова)
Teacher: Open your copybooks. Write down.
Teacher: Прочитайте речення в низу сторінки 98. Що ви помітили?
Teacher: У заперечній та питальній формах неправильні дієслова вживаються в початковій формі.
Teacher: А зараз кожний варіант отримує невеликий текст, в якому потрібно знайти і підкреслити неправильні дієслова та надписати початкову форму.
1V Jane came home at 2 o’clock yesterday. She had dinner. Then she cleaned her room. She did her homework. Then she played games.
2V My mother came home from work at 6 o’clock yesterday. She cooked supper. Then she watched TV. She learnt a nice poem yesterday. She went to bed at 10 o’clock.
Пісня“Clap your hands”
https://www.youtube.com/watch?v=6XyRIpP1Qkw
Teacher: p. 99, ex. 2 Listen and say.(читаю діалог)
Teacher:
Teacher: Listen and say the rhyme (p. 100, ex. 4).
- What is the boy doing?
-What is he holding in his hand?
- What is he wearing? Is he happy?
- listen to me. (читаю вірш)
- What is this poem about?
- Read and translate
- Read the rhyme. Pupils listen. (читаю рядок з віршу, учні знаходять риму)
ІІІ. Заключна частина уроку
Teacher: Play a guessing game in a group (p. 100, ex. 3).
Teacher: Read the instructions of the guessing game.
(учні по черзі виходять і показують дію. Інші відповідають піднімаючи руку)
Pupil 1: Did you listen to the nurse?
Pupil 2: No, I didn’t.
Pupil 1: Did you phone to your friend?
Pupil 2: Yes, I did.
HOMEWORK
Teacher: Read p. 98, ex. 1; p. 100, ex. 4.
Portfolio Work: Draw or stick a picture of your weekend in the Portfolio.
Додоток 1
1V
Jane came home at 2 o’clock yesterday. She had dinner. Then she cleaned her room. She did her homework. Then she played games.
2V
My mother came home from work at 6 o’clock yesterday. She cooked supper. Then she watched TV. She learnt a nice poem yesterday. She went to bed at 10 o’clock.