Unit 5. "It was Yesterday"
Урок 63.
Мета уроку: уведення нових ЛО за темою розділу, розвиток навичок читання та розуміння прочитаного матеріалу, навчатися виділяти головну думку, вчитися на слух сприймати та розуміти іншомовне мовлення, розвивати фонематичний слух, розвивати логічне мислення, пам'ять, уяву; розширювати кругозір та підвищувати загальну культуру учнів; розвивати вміння вести бесіду щодо даної теми, розвивати інтелектуальну, емоційну та мотиваційну сфери особистості учня.
Очікувані результати: в кінці уроку учні можуть розповісти, про що прочитали, розуміють значення минулого часу та форм дієслова to be у минулому часі.
ХІД УРОКУ
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Warming Up
Роздаємо учням в міні-групах пазл. Складають та відповідають на питання:
What season it it?
What season is it now?
Do you like winter\spring?
What can you do in winter?
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Працюємо із малюнком пазлом. Що зображено на ньому. Уводимо нові слова.
Вправа 1 на сторінці 92
Обговорення теми діалогу:
T.: Look at the picture Exercise 1. What season is it? What can you say about this season& Do you like winter? Why?
Відповіді учнів
T.: What can you see here? What are these children doing?
Відповіді учнів
T.: Do you like winter holidays? Why?
Відповіді учнів
T.: Do you visit any places of interests or other cities in winter?
Відповіді учнів
T.: I offer you to listen to the dialogue and answer my questions. Look at the blackboard. These are my questions for you: Is Vicky in Scotland? Is the weather is fine?
Прослуховування діалогу або читання діалогу.
Обговорення прослуханого та запитань, що на дошці. Завдання учителя пояснити, що різниця між запитаннями в часових формах.
|
|
|
|
|
|
Після того, як ви прослухали чи прочитали діалог, розмістіть на дошці ці малюнки в хаотичному порядку. Нехай діти розставлять малюнки у послідовності за діалогом. Потім можна закріпити конструкції з was\were. Ви задаєте питання, а діти дивляться на малюнок і намагаються відповісти. Запишіть шаблони відповіді або самі відповіді в хаотичному порядку на дошці
Приклад питань:
- What did family do? - They WERE on winter holidays
- Where were they? - They were in Scotland
- Where did they live? - They were in a small hotel
- Were the rooms clean? - Yes, they were
- What was the weather? - It was snowy
Розглядаємо малюнки до вправи та просимо учнів описати, що вони там бачать. На дошці записуємо ймовірні фрази, які можуть зустріти в тексті.
Слухають текст перший раз - обговорюємо, про що йшла мова в цілому - listening (reading) for gist.
Працюємо із текстом. Читаємо по частинам (читає учитель, учні слідкують) та розбираємо кожну частину.
Слухаємо вдруге - детально розбираємо текст - listening (reading) for details
Слухаємо втретє текст, зупиняємось на кожній частині тексту та просимо учнів повторити інтонаційно вірно запитання та відповіді.
Даємо час учням почитати в парах самостійно. Читають в прах по бажанню.
Grammar Presentation
На дошці намальовано часову лінію:
Past Future
Present
Учитель пише слово "to be" та запитує у учнів, які є форми цього дієслова у теперішньому часі та відповіді записує під формою Present.
Потім учитель говорить, що у минулій формі це дієслово транформується у дві форми:was - were - відповіді записує під формою Past. Для повного розуміння різниці між двома формами, учитель пише такі речення:
I was at home/ She was at home.
We were at home/ They were at home.
Даємо час учням поміркувати, коли використовуємо ці форми. Учні виводять правило самостійно.
Повертаємося до вправи 1 та розбираємо приклади з формами минулого часу та учні пояснюють, чому вживається та чи інша форма.
Робота в парах або міні групах
Учням роздаємо листочки зі словами. За їх допомогою їм потрібно скласти речення, використавши правильно форму дієслова "to be" (див. додаток):
ІІI. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА
3.1. Підведення підсумків.
3.2. Рефлексія
Що сподобалось на уроці?
3.3. Домашнє завдання.