Мета заходу: Познайомити учнів перших класів з дитячою організацією «Квітка
семиквітка», за допомогою казкових героїв та гри показати напрямки
роботи організації, виховувати почуття колективізму, вчити жити за принципом "один за всіх та всі за одного"
Урочиста лінійка
присвячена прийняттю першокласників до лав дитячої організації
«Квітка семиквітка»
Мета заходу: Познайомити учнів перших класів з дитячою організацією «Квітка
семиквітка»,за допомогою казкових героїв та гри показати напрямки
роботи організації, виховувати почуття колективізму,вчити жити за
принципом « Один за всіх та всі за одного»
Обладнання: корабель для мандрівки,казкові герої, ноутбук, колонки, мікрофони…
Хід заходу
Урочисто прибраний зал. Звучить пісня « _____________________»
Ведучий. Добрий день, друзі.
Добрий день, вчителі.
Добрий день батьки та гості.
Треба разом привітатись:
- Добрий день! (граючі відповідають)
Дружно, голосно сказати:
- Добрий день!
Вліво, вправо поверніться,
- Добрий день!
Туди-сюди до всіх всміхніться ( - До сусіда посміхніться…)
- Добрий день!
У долоні поплескайте:
- Добрий день!
Дружно, всі, не відставайте:
- Добрий день!
Всі співають пісню « Приветик»
Ведучий. Сьогодні в нашій школі свято!
Ми приймаємо наших першокласників до лав дитячої організації
«Квітка семиквітка»
Звучать Фан-фари
Ведучий. Загони, струнко!
Під час вносу прапора України стояти струнко!
Звучить Гімн України.
Вноситься прапор України та прапор Дитячої організації
Ведучий. Загони, вільно!
Командирам загонів приготуватися і здати рапорти!
4-Б клас …
Командир загону:
-Загін!Рівняйсь!Струнко!
Наш загін …
Наш девіз…
Пісню заспівай!..
(Командир іде до педагога організатора )
на урочисту лінійку прибув!
Командир загону __________________________________________
Лідер. – Вільно!
(командир йде до свого загону)
Командир загону . – Загін, вільно!
4-А, 3 клас, 2-Б, 2-А.
Ведучий. Друзі, а як називають дітей старших класів,
які приходять до вас і разом ви граєте, розучуєте забавлянки, пісні
та танці?
Діти. – Вожаті!
Ведучий. В цьому році ми приймаємо в ряди вожатих нових учнів.
Запрошуємо вас на сцену!
Поки діти-вожаті піднімаються на сцену звучить « Пісня про вожатих»
Ведучий. – Скажіть,будь ласка, вам подобаються наші діти?
Вожаті: - Так!
Ведучий. Ви хочете з ними працювати?
Вожаті : - Так!
Ведучий. Тоді , дайте нам клятву вожатого!
Всі нові вожаті водночас промовляють клятву:
Ведучий: Ми раді працювати разом з вами!
Діти!Під ваші бурні оплески ми приймаємо наших старших
товаришів до лав вожатих!
Звучить « Пісня про вожатих»
Ведучий. Ми почули,що ви обіцяли розважати наших малюків.
Отож, вам слово!
Гра-активушка «Ту-ту-чі-чі! Ту-ту-чі-чі!...»
Зал ділиться на дві команди (два депо). Ведучий читає віршик. Після кожного рядка команди голосно кричать клич паровозика: «Ту-ту-чі-чі! Ту-ту-чі-чі!...» (перше «ту-ту-чі-чі» - перша команда, друге «ту-ту-чі-чі!...» - друга). Коли ведучий піднімає дві руки вгору, усі кричать одночасно « Ту-ту!»
Ту! Ту!
Є у мене паровозик!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
Він мене по рейках возить!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
Із труби іде димочок!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
На горі свистить свисточок!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
Ту! Ту!
Ми поїдемо з вокзалу!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
В нього є чотири зали!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
Ми повернемося влітку!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
Привеземо маргаритку!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
Хай це буде наш секрет!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
Ми рушаєм уперед!
Ту-ту-чі-чі!
Ту-ту-чі-чі!
Ту! Ту!
Ведучий. ( звертається до вожатих) – Шановні вожаті!
А ви не забули навіщо ми тут зібрались?
Хтось із вожатих каже: Ми хотіли прийняти першокласників
до лав дитячої організації «Квітка семиквітка»
Ведучий. Запрошуємо учнів 1-А класу на сцену!
Фоном звучить пісня «________________»
Діти піднімаються на сцену.
Ведучий.(звертається до дітей) – У вас є командир загону?
Діти: Є!
Ведучий. Виходь до мікрофону.
Командир загону: Загін ! Рівняйсь! Струнко!
- Наш загін …
Наш девіз…
Пісню заспівай!..
(Командир іде до лідера організації )
на урочисту лінійку прибув!
Командир загону __________________________________________
Лідер: Вільно!
Командир загону: Загін! Вільно!
Ведучий. Ми побачили, що назва загону у вас є.
Девіз ви розказали.
Пісню заспівали.
Діти: - Так!
Ведучий. – А виконувати доручення будете?
Діти: - Так!
Ведучий. А дружити,співати та грати обіцяєте?
Діти: Так!Так!Так!
Ведучий. Ми приймаємо до нашої дитячої організації загін ________________
Звучить пісня «_______________________».
Дітям пов’язують галстуки.
Ведучий. Запрошуємо загін ____________________________________
Зайняти свої місця в залі.
Ведучий. А на сцену вже поспішають учні 1- Б класу!
Звучить пісня «____________________________»
Діти піднімаються на сцену.
Ведучий.(звертається до дітей) – У вас є командир загону?
Діти: Є!
Ведучий. Виходь до мікрофону.
Командир загону: Загін ! Рівняйсь! Струнко!
- Наш загін …
Наш девіз…
Пісню заспівай!..
(Командир іде до Лідера )
на урочисту лінійку прибув!
Командир загону __________________________________________
Лідер: Вільно!
Командир загону: Загін! Вільно!
Ведучий. Ми побачили, що назва загону у вас є.
Девіз ви розказали.
Пісню заспівали.
Діти: Так?
Ведучий. А хлопчики дівчаток не ображають?
Діти: Ні!
Ведучий. Вам в нашій школі подобається?
Діти: Так!
Ведучий. Ви обіцяєте бути активними і в навчанні, і в різних заходах?
Діти: Так!
Ведучий. Тоді ми приймаємо вас до лав нашої дитячої організації
Квітка семиквітка.
Звучить мінус пісні « _____________________________»
Дітям пов’язують галстуки.
Ведучий. Запрошуємо загін ____________________________________
Зайняти свої місця в залі.
Всі співають пісню «Море,а на море чайки…»
По закінченню пісні на сцену виходять вожаті в костюмах
головуючих клубами : Пілюлькін, Мальвіна, Доганяй-ка,
Барвінок,Олівець, Веселі нотки .
Барвінок. Ми прибули на острів « Шкільної держави».
Мальвіна. Як тут багато мешканців!
Веселі нотки. І кожен з них хоче бути гідним школярем!
Пілюлькін. Подивіться в їхні очі!
Олівець. Вони прагнуть чогось новенького, цікавого!
Доганяй-ка. Ми допоможемо дітям жити цікаво і весело!
Ведучий. Добрий день , мої любі помічники!
Ми дуже раді бачити вас на нашому святі.
Розкажіть, що діти будуть робити в ваших клубах?
Всі герої. Із задоволенням!
Барвінок. Я буду очолювати клуб «Барвінок»
Мета цього клубу вивчати історію свого краю, його звичаї та
традиції…Поспішаємо у світ цікавого разом з Машею та
Ведмедиком
Всі співають пісню про сліди із м/ф «Маша та ведмідь»
Мальвіна. Я очолюю клуб « Мальвіна».
Ми будемо проводити заходи про ввічливість, будемо вчити
правила етикету….
“Как живешь”
(Веселая минутка)
На кожне питання ведучого діти дружно відповідають хором: “Ось так!”- и показуають потрібну дію жестом. Гра ведеться в швидкому темпі й жестикуляція не повинна “висовиватися” за рахунок « раз-два», який тут замінюється словами “Ось так!”
Вопрос ведущего: Дети: Действие:
Як живеш? Ось так! З настроєм показати великий палець.
Як пливеш? Ось так! Зігнувши руки у локтях, по черзі притопнути ногами.
Вдалечінь дивись Ось т так! Руки “козирьком” або “біноклем” до очей.
Чекаєш обіду? Ось так! Поза очікування: підперти щічку рукою.
Машеш рукою? Ось так! Жест прощання .
Вночі спишь? Ось так! Руки під щічку.
А дзуськи як? Ось так! Надути щічки и плеснути по ним кулачками - тут вже ніяк не скажеш: “Ось так!”.
П р и м і т ка: Збираючись грати в перший раз, можна спробувати деякі моменти гри, на
яких гра може "застрягти".
Тоді і темп гри буде гідним , а чим швидше, тим веселіше, повірте!
Всі танцюють «П’яточка, носочек»
Веселі нотки. Я працюю в клубі « Веселі нотки»
Разом з вами ми будемо влаштовувати концерти, виховні
години,треба буде співати та танцювати …
І зараз ми з вами теж затанцюємо…
Всі танцюють «Я учитель танцев»
Пілюлькін. В моєму клубі «Пілюлькін» ми будемо займатися питаннями,
пов’язаними з милосердям, будемо допомагати людям похилого
віку, ветеранам педагогічної праці, вивчати питання санітарії та
гігієни…
У зв’язку з цим, я пропоную розучити пісню-зарядку
Всі розучують зарядку « Солнышко лучистое »
Олівець. Наш клуб «Олівець» пропонує участь у різних виставках, конкурсах,
Будемо займатися випуском стінних газет та плакатів…
Я пропоную заспівати пісню « Мир похож на …»
Все співають пісню « Мир похож на цветной луг… »
Доганяй-ка. Всі клуби цікаві, а мій найкорисніший,
тому що ми будемо вчитися берегти своє здоров’я , бо
«Здорова нація – здорова держава»…
Я бачу, що у вас у всіх гарний настрій, а це запорука міцного
здоров’я. Я пропоную пісню «Соку-соку…»
Пісня – гра «Соку-соку,бачо,бачо…»
Ведучий. Ми познайомились з роботою кожного клубу.
Вам залишилось не бути байдужими, працюйте з заохоченням,
заробляйте бали в рейтинговій таблиці, тому що з сьогоднішнього
дня починається змагання за звання « Кращий клас року».
Ви повинні протягом року:
відвідувати в спортивній формі;
Ведучий. Всі діти початкових класів будуть працювати над проектом
______________________________________________________
Командири загонів підійдіть та візьміть завдання ,
над якими класи будуть працювати протягом року.
Фоном звучить пісня «Хорошее настроение»
Командири загонів беруть завдання.
Ведучий. Загони!Рівняйсь!
До виносу прапора України та прапора Дитячої організації
стояти Струнко!
Звучить гімн України
Виносяться прапори.
Ведучий. Традиційно ми закінчуємо свято улюбленою піснею
«Ти да я, да ми с тобой…»
Ведучий. До побачення. До нових зустрічей.
Клятва вожатого
. Учні протягом року зобов’язані :
відвідувати в спортивній формі;
Командир загону: Загін ! Рівняйсь! Струнко!
- Наш загін …
Наш девіз…
Пісню заспівай!..
(Командир іде до Лідера організації )
на урочисту лінійку прибув!
Командир загону __________________________________________
Лідер школи: Вільно!
Командир загону: Загін! Вільно!
Клуб
Мальвіна
Клуб
Веселі нотки
Клуб
Барвінок
Клуб
Олівець
Клуб
Доганяй-ка
Клуб
Пілюлькін