МО художньо-естетичного циклу

Про матеріал

Матеріали голови методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу.

Що містить у собі мету, завдання, проблему методичного об'єднання.

Складений план роботи методичного об'єднання на 2017-2018 рр..

Перегляд файлу

                                                                              

                                                                                       Затверджено

 

    Директор школи………………Г.М. Гаєвська  

протокол засідання методичної ради

                                               від ….09.2018 року №1

 

 

 

 

План роботи

 

методичного об'єднання

художньо-естетичного циклу

 ЗОШ І-ІІ ст. с.Розжалів

на 2018 – 2019 н.р.

 

Методичне об'єднання художньо-естетичного циклу 2018 - 2019 н.р.

 

 

 

 

 

Голова методоб`єднання – Мисак Василина Ігорівна

 

 

До даного об'єднання входять:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ: 

 

 

 

 

 

«Розвиток творчих здібностей та загальних умінь та навичок школярів у процесі вивчення предметів художньо-естетичного циклу шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»

 

 

 

 

http://2.bp.blogspot.com/-ZJ7cMwh-M8Q/VFoD-YYHC6I/AAAAAAAAAPM/ptc6v-GVtGo/s1600/gallery_2_77_3927.gif http://3.bp.blogspot.com/-mYnJDB3JIEs/VFoD9y-5ewI/AAAAAAAAAPI/_d7oKiGy6SQ/s1600/96842219_2735861.gif http://1.bp.blogspot.com/-vJRsT1GsN64/VFoD90nJpWI/AAAAAAAAAPE/SIwbeE45UkE/s1600/828279.gif

 

 

 

 

 

 

МЕТА РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

 

 

  1. Продовжити роботу над проблемою «Розвиток творчих здібностей та загальних умінь та навичок школярів у процесі вивчення предметів художньо – естетичного циклу шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»

 

 

  1. Використовувати в роботі традиційні форми і методи, а також сучасні освітні технології

 

 

  1. Удосконалювати інформаційну культуру вчителів

 

 

  1. Формувати в учнів мистецький світогляд, виховувати духовність, шанобливе ставлення до культурної спадщини людства, почуття поваги до національної культури

 

 

  1.  Залучати учнів до ознайомлення з різними видами мистецтва

 

 

  1.  На уроках та позакласних заходах формувати модель творчої особистості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання:

 

  • Опрацювати інформаційні джерела з питань нової проблемної теми педагогічних працівників міста.             
  • Проаналізувати потреби педагогів в методичній допомозі, обговорення актуальних проблем, які виникають в процесі викладання.
  • Поліпшення ефективності та якості роботи через використання ІКТ, диференціацію навчання.
  • Збирати та систематизувати медіа теку (відео- і аудіо-матеріали) з художньої культури та образотворчого мистецтва з метою подальшого використання на уроках та обміну з іншими вчителями.
  • Всебічний розвиток творчих здібностей педагогів, формування в них зацікавленості до сучасних наукових ідей, дослідницької роботи, впровадження інноваційних технологій у педагогічну працю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План  роботи

методичного об’єднання класних керівників

І засідання

                                                                                                                          дата:

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про виконання

 1.

 

Обговорення та затвердження плану роботи МО на 2018-2019 н.р.

Голова МО

 

 2.

Коригування та затвердження тем самоосвіти вчителів

Голова МО

 

 3.

Особливості викладання   інтегрованого курсу «Мистецтво». Календарне планування з предмету

Педагог-організатор

 

 4.

Програмно-методичне забезпечення навчального процесу на уроках художньої культури та образотворчого мистецтва  (зміни та корекція програм, календарно-тематичне планування).

Голова МО

 

 

ІІ засідання

                                                                          дата:

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про виконання

 1.

 «Діяльнісний підхід до навчання художньо-естетичних дисциплін»

«Особливість художньо-естетичних дисциплін в контексті діяльнісного підходу до навчання»

 Голова МО

 

 2.

Методичні та дидактичні основи викладання інтегрованого курсу «Мистецтво».

Голова МО

 

3.

Формування творчої особистості та створення умов для самореалізації дитини.

Педагог-

організатор

 

4. 

Застосування технології формування творчої  особистості на уроках художньо-естетичного циклу.

Вчитель образотворчого

мистецтва

 

 5.

Огляд фахових Інтернет-ресурсів

Голова МО

 

ІІІ засідання

                                                                                                                             дата:

№ з/п

Зміст

                                                                         

Відмітка про виконання

 1.

«ІКТ як засіб підвищення  навчально-пізнавальної діяльності учнів»

 

Підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів за І семестр.

Голова МО

 

 2.

Впровадження інновацій та ІКТ в сферу мистецької освіти.

Педагог-організатор

 

 3.

Технології Веб  та відкриті освітні ресурси в роботі сучасного вчителя мистецьких дисциплін.

Голова МО

 

               

  ІV засідання                                                                                                                                                                                                                                              дата:

№ з/п

Зміст

Відповідальні

Відмітка про виконання

 

Підсумкове

 

 

 1.

Підведення підсумків роботи МО за 2018-2019 н.р

Голова МО

 

 2.

Планування роботи вчителя  та інноваційні технології навчання мистецтву

Вчитель образотворчого мистецтва

 

 3.

Підсумки роботи МО щодо реалізації заходів міського освітнього проекту «Простір відкритої  освіти».

Голова МО

 

 4.

Моніторинг якості знань учнів.

Голова МО

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота між засіданнями

Зміст роботи

Відповідні

Відмітка про виконання

1.

Участь у міських та обласних  предметних конкурсах, семінарах, конференціях, виставках

протягом року

 

2.

Участь у міських та обласних  професійних конкурсах

протягом року

 

3.

Взаємовідвідування уроків  художньої культури та образотворчого мистецтва з метою обміну досвідом, використання педагогічних технологій

протягом року

 

4.

Опрацювання змістовного компоненту програми «Мистецтво» для учнів 9 класу

протягом року

 

5.

Семінар-практикум «Педагогічна технологія  «Перевернутий клас»»

квітень

2019 року

 

6.

Створення дидактичних і методичних матеріалів з предметів освітньої галузі «Мистецтво»

протягом року

 

7.

Відвідування уроків вчителів, які атестуються.

протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Біднюк Юлія Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
10386
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку