Матеріали голови методичного об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу.
Що містить у собі мету, завдання, проблему методичного об'єднання.
Складений план роботи методичного об'єднання на 2017-2018 рр..
Затверджено
Директор школи………………Г.М. Гаєвська
протокол засідання методичної ради
від ….09.2018 року №1
План роботи
методичного об'єднання
художньо-естетичного циклу
ЗОШ І-ІІ ст. с.Розжалів
на 2018 – 2019 н.р.
Методичне об'єднання художньо-естетичного циклу 2018 - 2019 н.р.
Голова методоб`єднання – Мисак Василина Ігорівна
До даного об'єднання входять:
НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУ:
«Розвиток творчих здібностей та загальних умінь та навичок школярів у процесі вивчення предметів художньо-естетичного циклу шляхом індивідуалізації та диференціації навчання»
МЕТА РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
Завдання:
План роботи
методичного об’єднання класних керівників
І засідання
дата:
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1.
|
Обговорення та затвердження плану роботи МО на 2018-2019 н.р. |
Голова МО |
|
2. |
Коригування та затвердження тем самоосвіти вчителів |
Голова МО |
|
3. |
Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво». Календарне планування з предмету |
Педагог-організатор |
|
4. |
Програмно-методичне забезпечення навчального процесу на уроках художньої культури та образотворчого мистецтва (зміни та корекція програм, календарно-тематичне планування). |
Голова МО |
|
ІІ засідання
дата:
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
«Діяльнісний підхід до навчання художньо-естетичних дисциплін» «Особливість художньо-естетичних дисциплін в контексті діяльнісного підходу до навчання» |
Голова МО |
|
2. |
Методичні та дидактичні основи викладання інтегрованого курсу «Мистецтво». |
Голова МО |
|
3. |
Формування творчої особистості та створення умов для самореалізації дитини. |
Педагог- організатор |
|
4. |
Застосування технології формування творчої особистості на уроках художньо-естетичного циклу. |
Вчитель образотворчого мистецтва |
|
5. |
Огляд фахових Інтернет-ресурсів |
Голова МО |
|
ІІІ засідання
дата:
№ з/п |
Зміст |
|
Відмітка про виконання |
1. |
«ІКТ як засіб підвищення навчально-пізнавальної діяльності учнів»
Підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів за І семестр. |
Голова МО |
|
2. |
Впровадження інновацій та ІКТ в сферу мистецької освіти. |
Педагог-організатор |
|
3. |
Технології Веб та відкриті освітні ресурси в роботі сучасного вчителя мистецьких дисциплін. |
Голова МО |
|
ІV засідання дата:
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
Підсумкове |
|
|
1. |
Підведення підсумків роботи МО за 2018-2019 н.р |
Голова МО |
|
2. |
Планування роботи вчителя та інноваційні технології навчання мистецтву |
Вчитель образотворчого мистецтва |
|
3. |
Підсумки роботи МО щодо реалізації заходів міського освітнього проекту «Простір відкритої освіти». |
Голова МО |
|
4. |
Моніторинг якості знань учнів. |
Голова МО |
|
Робота між засіданнями
№ |
Зміст роботи |
Відповідні |
Відмітка про виконання |
1. |
Участь у міських та обласних предметних конкурсах, семінарах, конференціях, виставках |
протягом року |
|
2. |
Участь у міських та обласних професійних конкурсах |
протягом року |
|
3. |
Взаємовідвідування уроків художньої культури та образотворчого мистецтва з метою обміну досвідом, використання педагогічних технологій |
протягом року |
|
4. |
Опрацювання змістовного компоненту програми «Мистецтво» для учнів 9 класу |
протягом року |
|
5. |
Семінар-практикум «Педагогічна технологія «Перевернутий клас»» |
квітень 2019 року |
|
6. |
Створення дидактичних і методичних матеріалів з предметів освітньої галузі «Мистецтво» |
протягом року |
|
7. |
Відвідування уроків вчителів, які атестуються. |
протягом року |
|