Використання інтернет- ресурсів
та медіа- технологій на уроках української
мови та літератури
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ- РЕСУРСІВ
ТА МЕДІА- ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ
УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Досвід роботи вчителя української мови та літератури
КЗШ І-ІІІ ступенів №103
Совпенко Світлани Анатоліївни
Моє педагогічне кредо:
«Справжній успіх учителя-це досягнення його дітей»
Шляхи реалізації проблеми:
1. Включення учнів у ситуацію вибору.
2. Програвання соціальних ролей.
3. Використання технологій розвивального навчання, співтворчості.
4. Забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до організації навчально - виховного процесу.
1) у тому, щоб забезпечити умови для розвитку творчої особистості учнів;
2) у тому, щоб сприяти виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти;
3) у тому, щоб сприяти мотивації учнів до пізнавальної діяльності, до самопізнання, самореалізації та самовдосконаленні;
4) у тому, щоб зробити можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.
- відмова від механічного перенесення знань
- урізноманітнити форми подання інформації та типів навчальних завдань.
- пошук шляхів розв’язання гіпотез, проблем
- формування понять та їх пояснення
- спонукання учнів до творчої діяльності
- злиття навчального процесу з рішенням реальних творчих задач
- проблемно-пошукова діяльність учнів
- створити навчальне середовища, яке забезпечує "занурення" учня в уявний світ, у певні соціальні і виробничі ситуації
- надати практичні рекомендації щодо впровадження Інтернет - ресурсів, медіа- технологій у процес викладання української мови та літератури.
-урок-презентація;
- Інтернет-урок;
- віртуальний експеримент;
- урок-дослідження;
- електронна лабораторна робота;
- тематичний проект;
- електронна вікторина;
- дистанційне навчання.
вивчення змісту електронних навчальних матеріалів |
засвоєння методів і прийомів застосування ІКТ на заняттях |
засвоення Internet в якості джерела методичної та познавальної информації
|
набуття умінь використовувати технічні засоби |
- керувати демонстрацією візуальних матеріалів;
- зберігати матеріали уроку для подальшого використання та редагування,
- повернутися до будь- якого етапу уроку;
- підключати та використовувати на уроці документ-камеру, цифровой фотоапарат або відеокамеру;
- використовувати вбудовані шаблони, інтерактивні вправи, список Інтернет сайтів із текстовим матеріалом за темою, колекцію медіа - ресурсів, де знаходяться посилання на текстові сайти, на фотографії, аудіо-файли, видеокліпи, анімаційні виртуальні тури;
- використовувати посилання на різноманітні сайти з даної теми, мультимедійні матеріали (фотографії, графичну інформацію). До кожного посилання додаються питання за змістом сайта. За допомогою питань учитель направляє діяльність учнів;
- використовувати сценарій организації проектної деятельності учнів.
(2011- (2012- А(2013)
2012) 2013) Ісеместр