Презентація на тему"Використання інтернет- ресурсів та медіа- технологій на уроках української мови та літератури"

Про матеріал

Використання інтернет- ресурсів

та медіа- технологій на уроках української

мови та літератури

Перегляд файлу

 ВИКОРИСТАННЯ  ІНТЕРНЕТ- РЕСУРСІВ  

ТА МЕДІА- ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ

УКРАЇНСЬКОЇ  МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

  

 

 

                   

        

             

 

Досвід роботи вчителя української мови  та літератури

КЗШ І-ІІІ ступенів №103

Совпенко Світлани Анатоліївни

      Моє педагогічне кредо

«Справжній успіх учителя-це досягнення його дітей»

Шляхи реалізації проблеми:

1.            Включення учнів у ситуацію вибору.

2.            Програвання соціальних ролей.

3.            Використання технологій розвивального навчання, співтворчості.

4.            Забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до організації навчально - виховного процесу.

 

 

1)        у тому, щоб забезпечити умови для розвитку творчої особистості учнів;

2)        у тому, щоб сприяти виконанню завдань Національної доктрини розвитку освіти;

3)        у тому, щоб сприяти  мотивації учнів до пізнавальної діяльності, до самопізнання, самореалізації та самовдосконаленні; 

4)        у тому, щоб зробити можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.

 

-    відмова від механічного перенесення знань

-    урізноманітнити форми подання інформації та типів навчальних завдань. 

-    пошук шляхів розв’язання гіпотез, проблем

-    формування понять та їх пояснення

-    спонукання учнів до творчої діяльності

-    злиття навчального процесу з рішенням реальних творчих задач

-    проблемно-пошукова діяльність учнів

-    створити навчальне середовища, яке забезпечує "занурення" учня в уявний світ, у певні соціальні і виробничі ситуації

-    надати практичні рекомендації щодо впровадження Інтернет - ресурсів, медіа- технологій у процес викладання української мови та літератури.

 

 

 

 

1.   Електронні підручники та посібники  2. Презентації  3. Статистичні таблиці  4. Динамічні таблиці  5. Літературні портрети  6. Тестові завдання  7. Диктанти  8. Медіа-проект  9. Віртуальні екскурсії   



 

 

-урок-презентація;

 

-   Інтернет-урок;

 

-   віртуальний експеримент; 

 

-   урок-дослідження; 

 

-   електронна лабораторна робота; 

 

-   тематичний проект; 

 

-   електронна вікторина; 

 

-   дистанційне навчання. 

 

 

  

 

вивчення змісту електронних навчальних  матеріалів

засвоєння

методів і    прийомів             

застосування ІКТ    

 на заняттях 

 

 

засвоення Internet

 в якості джерела

 методичної

 та 

познавальної

информації 

 

 

набуття  умінь  використовувати 

технічні засоби

-   керувати  демонстрацією візуальних матеріалів; 

-   зберігати матеріали уроку для подальшого використання та редагування,

-   повернутися до будь- якого етапу уроку;

-   підключати та використовувати на уроці документ-камеру, цифровой фотоапарат або   відеокамеру; 

-   використовувати вбудовані шаблони, інтерактивні вправи, список Інтернет сайтів із текстовим матеріалом за темою, колекцію  медіа - ресурсів, де знаходяться  посилання  на текстові сайти,  на фотографії, аудіо-файли, видеокліпи, анімаційні виртуальні тури;

-   використовувати посилання на різноманітні  сайти з даної теми, мультимедійні матеріали (фотографії,  графичну інформацію). До кожного посилання додаються питання за змістом сайта. За допомогою питань учитель направляє  діяльність учнів;

-   використовувати сценарій организації проектної деятельності учнів.

 

 

з української мови за 3 роки: 6-А – 8-А

                                      (2011-     (2012- А(2013)

                                        2012)      2013) Ісеместр

pdf
Додано
25 листопада 2018
Переглядів
2374
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку