Урок - гра "Година веселої математики"

Про матеріал
Мета уроку: 1.Навчальна: розв’язувати завдання цікавого характеру, що вимагають кмітливості і вміння логічно мислити. 2.Розвивальна: формувати пізнавальний інтерес до предмету. 3.Виховна: виробляти вміння працювати в групі, прислухатися до думки інших, давати можливість кожному висловитися.
Перегляд файлу

Урок-гра «Година веселої математики»

 

Мета уроку:

 

1.Навчальна:

 

розв’язувати завдання цікавого характеру, що вимагають кмітливості і вміння логічно мислити.

 

2.Розвивальна:

 

формувати пізнавальний інтерес до предмету.

 

3.Виховна:

 

виробляти вміння працювати в групі, прислухатися до думки інших, давати можливість кожному висловитися.

 

Форма проведення: урок-гра

Обладнання: дошка, картки з питаннями, плакати з цікавими квадратами.

ХІД УРОКУ:

І. Організаційний момент:

Клас розбивається на 3 команди.

Кожна команда вибирає представника в лічильну комісію. Лічильна комісія (представники команд і вчитель) виставляє бали, підраховує кінцевий результат і називає в кінці уроку команду - переможця.

ІІ. Розминка

1 бал за правильну відповідь

На дошці записаний стовпчик чисел 1000

                                                                       30

                                                                    1000

                                                                       40

                                                                    1000

                                                                     20

                                                                  1000

                                                                    10

   Всі числа закриваються папером. Відкривається "стовпчик" число за числом, команди підсумовують усно і в кінці на дошці записують відповідь. Правильна відповідь: 4100 (зазвичай багато хто називає 5000).

ІІІ. Питання для команд

  1. Двоє підійшли до річки. Біля берега стояв човен, який може вмістити лише одного, але обидва переправилися. Як це могло бути?

      Правильна відповідь: двоє підійшли до різних берегів річки.

  1. Число 666 збільшити в півтора рази, не роблячи над цим числом ніяких арифметичних дій. Як це зробити?

Правильна відповідь: потрібно повернути листок з числом на 180 градусів.

  1. Розділіть 188 навпіл так, щоб в результаті вийшла одиниця.

Правильна відповідь: провести межу горизонтально через середину цього числа.

  1. Скільки вийде десятків, якщо три десятка помножити на три десятка?

Правильна відповідь: 30 х 30 = 900 - 90 десятків, зазвичай багато хто називає 9 десятків.

  1. Який знак треба поставити між двома п'ятірками, щоб отримати число більше п'яти, але менше шести?

Правильна відповідь: 5 <5, 5 <6.

 

IV. Конкурс

Назвіть художні фільми, мультфільми, в назві яких є числа.

Відповіді: "1+1", "12 місяців", "Три мушкетери", "Серця трьох", "Один вдома".

 

Оцінюється за кількістю: за один названий фільм (мультфільм) -1балл.

4.Арифметичний  конкурс:

 

  1. Написати число 2 трьома п'ятірками.

 

  1.  Написати число 5 трьома п'ятірками.

 

Відповідь: (5 + 5): 5 = 2

 

5 х 5: 5 = 5

 

5-5 + 5 = 5

 

5 + 5-5 = 5

 

V. Цікаві квадрати

По одному учаснику від кожної команди заповнюють свій квадрат цифрами від 1 до 9 (цифри не повторюються) так, щоб сума цифр по діагоналі, в рядку і в стовпці дорівнювала 15.

 

 

 

2

3

5

 

 

 

 

 

 

9

2

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

5

3

2

 

 

 

За 1 місце-5 балів, за 2-місце-4 бали, за 3 місце-3 бали.

 

VI. Питання одне одному

 Домашнє завдання:

За бажанням команди задають питання - жарти, головоломки. За правильні відповіді-1 бал. Найактивнішій команді заохочувальний бал.

 

VII. Підведення підсумків

Команді, яка виграла в цій грі, виставляються оцінки.

docx
Додано
26 травня 2019
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку