Узагальнення знань з теми: «Хімічний зв’язок і будова речовин»
Номер слайду 2
Емоційне налаштування «екран настрою»
Номер слайду 3
ЦІЛІ УРОКУ:1. Повторити типи хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток, терміни і позначення в даній темі.2. Покращити уміння та навички у розв'язанні вправ. 3. Підготуватися до контрольної роботи.
Номер слайду 4
Девіз уроку:«Збиратися разом – це початок, триматися разом – це процес, працювати разом – це успіх.» Г. Форд
Номер слайду 5
I тур «Вірно-невірно» (правильна відповідь – 0,5 б.)
Номер слайду 6
1. Катіони – негативно заряджені частинки.
Номер слайду 7
2. Флуор має найбільшу електронегативність.
Номер слайду 8
3. Ковалентний зв’язок утворений за допомогою спільних електронних пар.
Номер слайду 9
4. В молекулі води (Н2 О) йонний зв’язок.
Номер слайду 10
5. У сполуках із ковалентним неполярним зв’язком електронегативності елементів однакові.
Номер слайду 11
6. Металічні елементи віддають електрони.
Номер слайду 12
II тур (правильна відповідь – 2 б.) «ПОРУШЕНА ПОСЛІДОВНІСТЬ»
Номер слайду 13
електронипритягуватиздатність. Електро-негативністьдо себе атома
Номер слайду 14
III тур (повне виконання завдання - 2 б., частково – 1 б.)«Що є що?»
Хімічна фізкультхвилинка. Вправа «4 кути». Учитель називає речовину. Учні рухаючись по класу обирають кут з позначенням кристалічної ґратки, що на їх думку відповідає даній речовині. Далі учитель називає правильну відповідь і продовжує вправу.
Номер слайду 19
V - тур(виконання завдання – 2б. )Побудувати кулестержневу модель молекули метану СН4.
Номер слайду 20
Командна гра (додаткові бали)https://create.kahoot.it/details/281e66ad-ecac-4799-9402-8ad1d4273030
Номер слайду 21
ПІДСУМКИ
Номер слайду 22
Рефлексія «Погода уроку»Обери свою погоду:
Номер слайду 23
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ. Переглянути відео. Підготуватися до контрольної роботи. Повторити 𝜉12-15