Урок - гра "Розв'язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 4"

Про матеріал
На уроці виконуються завдання в ігровій формі, що дає можливість учням цікаво працювати.
Перегляд файлу

 

Математичний  урок-гра(2  клас)

Тема:  Розв’язування  вправ  і  задач  на  засвоєння  таблиці  ділення  на  4.

Мета: працювати  над  засвоєнням  таблиці  ділення  на  4, вдосконалювати  обчислювальні  навички,вміння  складати  та  розв’язувати  задачі;закріплювати  вміння  розпізнавати  геометричні  фігури;  розвивати  пам'ять  та  мислення  учнів; виховувати  уважність.

Обладнання: картки  для  роботи  в  парах,картки  для  гри «Прикрась  дерево»,таблиці «Склади  задачу»,картки  для  роботи  в  групах.

ХІД  УРОКУ

 

1.Організація  класу.

2.Повторення  вивченого.

а)Каліграфічна  хвилинка

- Яке  сьогодні  число? (10)

- Запишіть  один  рядочок  число 1.

- Який  зараз  місяць? (четвертий)

- Запишіть  число  4.

б)Розумова  розминка

- Як  називаються числа  при  додаванні?

- Знайдіть  суму  чисел  15 і 24.

- Якою  дією  знайти  різницю?

- Знайдіть  різницю  чисел  50 і 25.

- Як  називаються  числа  при  множенні?

   називаються  числа  при  діленні?

- Якою  дією  знаходити  добуток?

- Знайдіть  добуток  чисел  4  і 8.

- Якою  дією  знайти  частку?

- Знайдіть  частку  чисел  36  і  4.

в)Гра « Прикрась  дерево»

(На  дошці зображено макет дерева. На  гілках-кружечки і листочки з числами.

Завдання: прикріпити  на  місця «яблучка» і «листочки» з  відповідними  прикладами)

3.Робота  по  темі  уроку

- Сьогодні ми закріплюємо  вивчені  таблиц і  і вміння  використовувати  ці  знання  при  розв’язуванні  прикладів  і задач.

а)Робота  в  парах: 1)поставити, де  потрібно,дужки, розв’ язати  приклади:


1)24:4+7=          

14+14:4=

16:4∙ 3=

42-30:4=

2)4∙ 8-15=

13+11:4=

2 ∙ 8:4=

39-15:4=

3)4∙ 9+13=

3∙8:4=

10+18:4=

34-14:4=


2)порівняти  вирази


4∙ 5*   3∙ 5

24:4*  2∙  3 

3∙  3* 36:4

12:4*4∙  4

4∙ 5*2∙ 5

20:4*15:3

3∙ 4*4∙ 6

32:4*4∙2

4∙ 7*4∙ 2

28:4*14:2

8:4*18:3

24:4*4∙8


4.Фізкультхвилинка

б)Гра « Хто  швидше?» (розв’язати  цікаві задачі)

  сім  братів  і  в  кожного-одна  сестра. Скільки  всього  сестер?(одна)

- Скільки лапок  у  чотирьох  кішок? (16).

 - Геометрична  фігура  без кутів та  сторін.(коло,пряма  лінія)

- Скільки  горошин  увійде  в  одну  склянку?(горошини  не  ходять)

- Якщо  о 12  годині  дня іде дощ,то  чи  можна  очікувати  через  12  годин  на  сонячну  погоду?(ні, адже  буде  ніч)

- Як  бабусі  розділити  сім  картоплин  між п’ятьома  внуками? (зварити  пюре)

в)Скласти  задачу  за  малюнком

(розв’язання записати у зошит)

г)Розв’язати  задачу за коротким  записом

д)Робота  з  підручником

- робота  над  задачею  № 830(розв’язати  задачу,побудувати  квадрат  у  зошит)

е) Робота  в  групах: порахувати  квадрати(завдання на картках)

4.Підсумок  уроку. Домашнє  завдання.

 

 

docx
Додано
1 березня 2019
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку