Тема: Повторення таблиць множення числа 2 та ділення на 2. Розв’язування задач. Порівняння виразів.
Мета: закріпити знання таблиць множення числа 2 і ділення на 2; формувати вміння розв’язувати складені задачі, порівнювати вирази; розвивати логічне мислення, обчислювальні уміння; виховувати бажання вчитися.
Обладнання: сигнальні картки, слайди на мультимедійній дошці.
Хід уроку
І. Організація класу.
Встаньте всі рівненько
Вийдіть із-за парт
Посміхніться всім раденько
Урок математики будемо починати.
ІІ. Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності учнів.
«Працюй творчо, відповідай швидко, точно і правильно».
Для того, щоб Буратіно знайшов золотий ключик і потрапив до Палацу знань,йому треба виконати деякі завдання. Допоможемо йому?
ІІІ. Усний рахунок.
І ось у нього на дорозі з’являється перша перешкода. Щоб повернути золотий ключик потрібно усно розв’язати приклади показані на слайді.
50-17 54+44
18:2 16:2
27+33 2×7
42-25 8×2
10:2
ІV. Каліграфічна хвилинка.
Двоє друзів в садок ідуть,
По три саджанці несуть
Скільки ямок треба, діти,
Щоб саджанці посадити? (6)
Починаємо писати цифру шість нижче правого верхнього кута від правої сторони клітинки, робимо заокруглення ліворуч, що переходить у лівий півовал, який в низу переходить в малий правий півовал, що з’єднується ліворуч з першим елементом вище середини клітинки.
V. Гра «Мікрофон»
Та на дорозі йому зустрілася розумна дівчинка. Як її звати? (Мальвіна). Вона вирішила пограти з героєм у гру «Мікрофон» і перевірити як він знає математичні терміни.
VI. Повідомлення теми і мети уроку.
На сьогоднішньому уроці ми повторимо знання таблиць множення числа 2 і ділення на 2, будемо розв’язувати приклади і задачі, що містять в собі дії додавання, віднімання, множення та ділення. Якщо ми будемо старатися, то допоможемо Буратіно дістатися до Палацу знань.
VII. Математичний диктант.
П’єро запропонував написати математичний диктант.
10 17 18 33 54
VIII. Закріплення вивченого матеріалу.
1в. 2в.
12:2+25=31 14:2+27=34
2×7+17=31 2×6+15=27
18:2-9=0 16:2-8=0
Взаємоперевірка – помінятися зошитами, перевірити вирази у товариша і олівцем на полях поставити оцінку.
IX. Фізкультхвилинка.
Наш герой заморився і вирішив відпочити. Давайте і ми відпочинемо разом з ним.
Карабас-Барабас зустрів Дурімара і розповів йому про подорож Буратіно. Вони вирішили загадати таке завдання, яке не під силу нікому. Спробуємо допомогти.
Прочитати задачу №687. Замінити запитання до задачі так, щоб задача розв’язувалась двома діями. (Скільки коштує 4 рулони шпалер?)
X. Робота з геометричним матеріалом.
- По дорозі Буратіно зустрів Артемона. Той запропонував попрацювати з геометричними фігурами.
- Подивіться на екран. З яких геометричних фігур складається півень?
- Скільки кругів ви бачите?
- З якої фігури складається тулуб?
- Скільки трикутників?
- Чому так називаються трикутники?
- Якими бувають трикутники?
- З’єднати кути зі словами.
- Як знайти периметр трикутника?
XI. Розгадування кросворда
XII. Підсумок уроку.
Молодці, діти, ми допомогли Буратіно дійти до Палацу знань і знайти ключик, щоб відчинити двері Палацу.
Перевіримо. Чи уважні ви були на уроці
XIII. Домашнє завдання.
Знайти значення виразів № 688, розв’язати задачу № 689.