Урок - квест " Подорож в країну цікавих завдань"

Про матеріал
формування навичок навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики, української та російської мови.
Перегляд файлу

                                           Урок – квест   у 3 класі

 

Тема: «Подорож в країну  цікавих  завдань»

 

Мета: формувати навички навчально-пізнавальної, інформаційної та комунікативної  компетенцій, а саме розвивати творчий потенціал учнів,вміння орієнтуватися в різноманітних ситуаціях,спілкуватися з учасниками квесту, працювати в команді,підвищити мотивацію до вивчення математики,  української  та  російської мови.

 

Увага! Увага! Запрошуємо всіх хлопчиків та дівчаток на цікаве свято. Не забудьте взяти з собою швидкість, винахідливість, увагу, кмітливість.

 

 

Вчитель. Добрий день, друзі!

Сьогодні тут відбудеться турнір знавців математики. Сьогодні ми проведемо   урок- квест.

            Перша  команда:

Всі (хором): «Розумники»!

 

            Друга  команда:

Всі (хором):«Всезнайки»!

 

             Третя  команда:

Всі (хором) : «Оптимісти»!

 

МАРШРУТ КВЕСТУ

1 «точка»-  «Мовно - літературна»

2 «точка»-  «Цікава  математика»

3 «точка»-  «Радуга»

4 «точка»-  «Все  хочу  знати»

 

 «мозковий штурм»

   1.  Відео – завдання  для  розминки

 

 

 

2. 1 «точка»-  «Мовно - літературна»

Завдання  для  першої  команди

Замініть   вислови  одним  словом  -  синонімом

 

Бити  байдики-

Набрати  в рот  води-

Викинути  з голови -

Вертітися    під  ногами -

Задирати  носа-

Розбити  глека-

Взяти  ноги  на  плечі-

 

Лінуватися

Побігти

Мовчати

Забути

Заважати

Задаватися

Посваритися

 

Завдання  для   другої  команди

Утворіть  словосполучення

 

Солов’їна            пісня

Солом’яний  

Капелюх           стіл

Дерев’яний   

Повітряна       кулька

Кольоровий    

Олівець           сік

Яблучний           замок    Залізний

Завдання  для   третьої  команди

 

Пронумеруй  речення  так,  щоб  утворився  текст.

 

Тепло  там і сухо.

Жив   у лісі   їжачок.

Приніс  його  до  своєї   хатинки.

Почав   їжачок   готуватися   до  зими.

Знайшов  він  собі  хатку   під  старою   липою.

Пішов  до  лісу,   наколов  на  голки  сухого  листя.

Тепло  буде  спатися   їжачкові  на  листячку.

 

 

 

2 «точка»-  «Цікава  математика»

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\математика картинки\rebus-2-1.jpg

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\математика картинки\cTpHRyRpEvU.jpg

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\математика картинки\FB_IMG_15491775210851.jpg

 

3 «точка»-  «Радуга»

 

Подели  слова  на слоги. Из  первых  слогов составьте и запишите  слова.

 

Спасатель + синева + борода =

Карамель + пуговица + станок =

Голуби + ролики + дача =

Умань + красота + иголка + начало =

Ракета + болото + тарелка =

Поле + минерал + дорога + рычаг =

 

Подберите  антонимы.

 

Глупый           низкий            тонкий  

Тёмный           плохой              враг

Высокий         умный               широкий

Друг                светлый             хороший

 

4 «точка»-  «Все  хочу  знати»

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\математика картинки\07484627.jpg

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\математика картинки\004.jpg

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\математика картинки\3.jpg

100лиця,       ві3ла,        3зуб,      р1а, 

  

 пі 2л,       100ляр,         ті100,      ак3са,

 

 40а,      7 я,         Нами 100,     100вп,

 

 3буна,        1000 000ер, 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 травня 2022
Переглядів
569
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку