Завдання для формування логічної складової математичної компетентності:
Який музичний інструмент був у кожного хлопчика, якщо у Гени і Василька, а також у Олега і Толі були різні інструменти, а у Гени і Олега - як у Мишка?
2.Які три числа, якщо їх скласти або перемножити, дають один і той же результат?
3.Іванко живе вище Петрика, але нижче Семена, а Миколка живе нижче Петрика. На якому поверсі чотириповерхового будинку живе кожен з них?
4.У родині четверо дітей, їм 5, 8, 13 і 15 років, а звуть їх Таня, Юра, Світлана і Олена. Скільки років кожному з них, якщо одна дівчинка ходить в дитячий садок, Таня старша, ніж Юра, а сума років Тані і Світлани ділиться на 3?
5.За книгу заплатили одну гривню і ще половину. Скільки коштує книга?
6.Кожну хвилину від колоди відпилюють метровий шматок. За скільки хвилин розпиляють на такі шматки колоду довжиною 6 метрів?
7.У шкільному буфеті Наталя, Яна і Олена купували тістечка - бісквітне з варенням, бісквітне з кремом і трубочку з кремом. Хто що купив, якщо кожна дівчинка з'їла по одному тістечку, Яна і Олена люблять тістечка з кремом, а Наталя і Олена купили собі по бісквітному тістечку?
8.У трьох подружок - Віки, Ані і Олени - дуже красиві куртки - зелена та жовта з капюшонами і зелена без капюшона. У кого яка куртка, якщо Аня і Олена ходять з капюшонами, а у Ані і Віки куртки зеленого кольору?
9.Бегемот важче носорога, а носоріг важче бика. Хто з цих звірів найлегший?
10. У Петрика, Сашка, Тараса було два рюкзаки та один портфель.
У кого з хлопчиків який предмет був, якщо відомо, що у Петрика і Сашка були однакові речі ?
11.У Марини, Каті і Наді було дві ручки та один олівець. Яке письмове приладдя було у кожної дівчинки, якщо у Каті та Наді були різні речі?
12.Мишко, Миколка і Настя вирішили допомогти мамі зібрати урожай - смородину, аґрус і вишню. Кожен з них збирав щось одне. Хто що збирав, якщо відомо, що найбільше було зібрано смородини, Мишко не збирав агрус, а Мишко та Миколка удвох набрали ягід менше, ніж Настя?