Тема: Математичний квест. Закріплення математичних умінь розв’язувати проблемні питання з тем «Порядок виконання дій», розв’язування задач «Ціна-кількість-вартість», «Одиниці часу», розпізнавання геометричних фігур.
Мета: Розв’язувати проблеми самостійно та в групі, вчити співпрацювати з іншими, уміння висловлювати власну думку, розвивати творчі здібності дітей.
Мотивуюча: показати значення математики в житті людини, повторити та закріпити знання, які отримали на уроках математики: вчити визначати кошторис покупки, працювати з одиницями часу…, показати, що досягнення мети – це є нагорода.
Радісна: перевірити своє припущення, виконуючи різні завдання, дати можливість всім дітям досягнути успіху під час гри-квесту, надати можливість всім дітям спілкуватися на рівних між собою.
Значуща: надати досвіду спілкування під час розв’язання завдань, дати можливість дітям навчатися в інших дітей тому, що викликає утруднення, вчитися працювати з грошима.
Активна: через підбір завдань надати дітям можливість виконувати завдання по рівнях, робити припущення та, можливо, відкриття для себе, передбачено рухливі хвилинки, переходи.
Соціальна: вчити спілкуватися в групі, показати що кожна дитина – важлива, вона виконує певну роботу допомагає досягнути результату.
Хід квесту:
1.Спробуйте розв’язати задачу та напишіть відповідь на окремому листочку.
Туристи вирушили в похід уранці у вівторок, а повернулися наступного тижня в середу ввечері. Скільки повних діб вони були у поході?
Тепер заховайте листочок в кишеню. А чи впевнені ви, що праві? Давайте відправимося в похід разом з туристами та перевіримо ваші припущення.
2. Для цього розділимося на команди (по 2парти 4дитини - перша парта повертається до другої, всі потрібні речі під рукою дітей)
Вперед, подорожуємо.
1доба - вівторок-середа: Ми збираємося вирушати о 8.15. Кожна дитина з групи повинна витягнути з коробочки намальований годинник. Якщо час 8:15- то залишаєте собі та більше не витягуєте, якщо інший час, то повторюєте по черзі, поки у кожного не буде годинника з вказаним (потрібним) часом.
Ввечері ми зупинимось тоді, коли годинник буде показувати такий саме час. Яка година буде? Напишіть на листочку великими цифрами та підніміть.
2 доба – середа-четвер: Підійшли до річки. Потрібно збудувати місток. Кожен з учасників розв’язує вираз та вибирає відповідь на кольорових цеглинках лего. З тих, що вибрали будуємо місток (потрібно, щоб було 1-2 кольори, тоді місток красивий, вирази розв’язані правильно, кожна дитина приєднує свої цеглинки сама).
3доба – четвер-п’ятниця: Зайдемо до магазину. Кожна дитина повинна взяти з коробки 50грн (різними купюрами). У вчителя вибрати товар, який вона бажає купити. Якщо грошей не вистачає, звернутися за допомогою до товариша по групі (сума вартості товарів групи не повинна перевищувати 200грн)
4доба – п’ятниця-субота: знайди пару іменованих чисел з іншої групи (1м5см та 105см….) 5 доба – субота – неділя: вихідний – відпочиваємо на фізкультхвилинці.
6доба – неділя-понеділок: Визначити за описом геометричні фігури, зробити з них незвичайну істоту. Діти читають опис геометричної фігури та шукають її на дошці (прямокутник із однаковими сторонами та прямими кутами – ….квадрат)
7доба – понеділок – вівторок: А чи знаєте, що 7- магічне число. Де його зустрічаємо? (сім гномів, сім днів тижня, 7разів відмір, один-відріж…) 8 доба – вівторок – середа: закінчили подорож. Дістаньте свої припущення. Чи справдились вони? Намалюйте смайлик на зворотному боці припущення, який відображає ваш настрій. Чим запам’ятався урок? Яке завдання було найцікавішим?
|
|
Додаткові матеріали:
- кількість дітей в класі (1 доба).
80+3*5 |
100- 45:5 |
60+10+25 |
18:6+(2+90) |
24:8-2 |
45:(78-69)-4 |
67:67 |
2*10-19 |
95 |
95 |
95 |
95 |
100 |
100 |
100 |
100 |
1 |
1 |
1 |
1 |
34 |
34 |
34 |
34 |
0 |
0 |
0 |
0 |
96 |
96 |
96 |
96 |
- кожній групі 200грн (3 доба)
Приклади товарів:
|
docx
Оцінка розробки
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки Щоб отримати, додайте розробку
Додати розробку |