Урок- презентація Тема: Порівняння, додавання і віднімання сотень.

Про матеріал
Урок - презентація. Математика 3 клас, за підручником В.Г.Бевз КРОК №33 Порівняння, додавання і віднімання сотень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УРОК №39 (крок 33 )Порівняння, додавання і віднімання сотень. Шкарупа Тетяна Сергіївна,вчитель початкових класів, ОЗОШ №52,місто Одеса

Номер слайду 2

Холодно в полі, в саду, на городі,Осінь мандрує по нашій господі. Тепло і затишно в наших домівках,Доброго дня, я вітаю вас, діти!Організаційний момент

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання№323, стор.43( 20 + 30) : ( 40 + 10 ) – 1 = 0( 10 + 10 ) : ( 70 – 50 ) + 1= 2

Номер слайду 4

3 листопада. Класна робота. Каліграфічна хвилинка Так, це число трицифрове. Воно має «сусідів» : Попереднє число 267 Наступне 269268 Давайте скажемо про це число все, що вже нам відомо

Номер слайду 5

267 268 269 Три розряди:8 одиниць , ( І розряд)6 десятків, ( ІІ розряд)2 сотні ( ІІІ розряд)Скільки розрядів має це число, назвіть їх.

Номер слайду 6

-ПРАЦЮЄМО УСНО

Номер слайду 7

Математична розминка -  Яке число йде за числом 199?

Номер слайду 8

Математична розминка     - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці.

Номер слайду 9

Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700

Номер слайду 10

Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700 ( 699 та 701) - Назвіть найменше трицифрове число

Номер слайду 11

Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700 ( 699 та 701) - Назвіть найменше трицифрове число ( 100 ) - А найбільше трицифрове число

Номер слайду 12

-Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700 ( 699 та 701) - Назвіть найменше трицифрове число ( 100 ) - А найбільше трицифрове число ( 999 )

Номер слайду 13

-Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700 ( 699 та 701) - Назвіть найменше трицифрове число ( 100 ) - А найбільше трицифрове число ( 999 ) Молодці!  

Номер слайду 14

Розв’яжіть. 1 • 4= 1 ∙ 5= 1 ∙ 3= При множенні 1 на будь-яке число у добутку отримаємо число. - Як розв’язали? - Що цікавого помітили? Зробіть висновок. 453

Номер слайду 15

Виконайте дії 0 • 5= 0 ∙ 3= 0 ∙ 6= 0 ∙ 4= При множенні нуля на будь-яке число отримаємо нуль.-Як розв’язали?-Що цікавого помітили? Зробіть висновок.0000

Номер слайду 16

0 • 4 1 • 6 9 • 1 7 • 0 1 • 0 1 • а а • 1 а • 0 Виконайте обернену операцію: замініть множення додаванням і знайдіть значення виразів

Номер слайду 17

Чи всі вирази можна замінити сумою?- Що робити?Який висновок можна зробити? Скористатися переставною властивістю дії множення. При множенні будь-якого числа на 1, одержимо те саме число. При множенні будь-якого-числа на 0, одержимо 0.

Номер слайду 18

Правила множення: 1 · a = а ∙ 1 = а, 0 · a = а · 0 = 0.

Номер слайду 19

-РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМСтор.46

Номер слайду 20

-

Номер слайду 21

Робота за підручником. № 344 с. 46 Виконай дії 200:200 = 300 : 1 = 500 • 0 = 700 : 10 = 400 • 1 = 90 : 10 = 30 • 10 = 100 •10=10400300300709 1000

Номер слайду 22

Робота за підручником.

Номер слайду 23

Робота за підручником. 7 • 100=100 • 7=1сот. • 7=7сот.=700 2 • 100=100 • 2=1сот. • 2=2сот.=200 5 • 100=100 • 5=1сот. • 5=5сот.=500

Номер слайду 24

Робота над задачею

Номер слайду 25

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1)

Номер слайду 26

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві сторони 2)

Номер слайду 27

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві сторони 2) 80 – 20 = 60 (см)- дві сторони 3)

Номер слайду 28

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві сторони 2) 80 – 20 = 60 (см)- дві сторони 3) 60 : 2 = 30 (см)Відповідь:

Номер слайду 29

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві сторони 2) 80 – 20 = 60 (см)- дві сторони 3) 60 : 2 = 30 (см)Відповідь: 30 см довжина більшої сторони прямокутника.

Номер слайду 30

Підсумок уроку ─ Чи сподобався вам урок? ─ Чим ми займалися на уроці? ─ Що більше всього запам’ятали? ─ Про що нове дізналися? ─ Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Важко Зрозумів, Все зрозумів але виникали труднощі

Номер слайду 31

-Домашнє завдання. Підручник, ч. 1, с. 46-47, завдання № 346, 350

Номер слайду 32

Дякую вам за урок!Ви молодці!До нових зустрічей на наступних уроках математики.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
1517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку