Холодно в полі, в саду, на городі,Осінь мандрує по нашій господі. Тепло і затишно в наших домівках,Доброго дня, я вітаю вас, діти!Організаційний момент
3 листопада. Класна робота. Каліграфічна хвилинка Так, це число трицифрове. Воно має «сусідів» : Попереднє число 267 Наступне 269268 Давайте скажемо про це число все, що вже нам відомо
Номер слайду 5
267 268 269 Три розряди:8 одиниць , ( І розряд)6 десятків, ( ІІ розряд)2 сотні ( ІІІ розряд)Скільки розрядів має це число, назвіть їх.
Номер слайду 6
-ПРАЦЮЄМО УСНО
Номер слайду 7
Математична розминка - Яке число йде за числом 199?
Номер слайду 8
Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці.
Номер слайду 9
Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700
Номер слайду 10
Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700 ( 699 та 701) - Назвіть найменше трицифрове число
Номер слайду 11
Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700 ( 699 та 701) - Назвіть найменше трицифрове число ( 100 ) - А найбільше трицифрове число
Номер слайду 12
-Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700 ( 699 та 701) - Назвіть найменше трицифрове число ( 100 ) - А найбільше трицифрове число ( 999 )
Номер слайду 13
-Математична розминка - Яке число йде за числом 199? ( 200 ) - У числі 196 назвіть сотні, десятки, одиниці. ( 1 сотня, 9 десятків, 6 одиниць ) - Назвіть «сусідів» числа 700 ( 699 та 701) - Назвіть найменше трицифрове число ( 100 ) - А найбільше трицифрове число ( 999 ) Молодці!
Номер слайду 14
Розв’яжіть. 1 • 4= 1 ∙ 5= 1 ∙ 3= При множенні 1 на будь-яке число у добутку отримаємо число. - Як розв’язали? - Що цікавого помітили? Зробіть висновок. 453
Номер слайду 15
Виконайте дії 0 • 5= 0 ∙ 3= 0 ∙ 6= 0 ∙ 4= При множенні нуля на будь-яке число отримаємо нуль.-Як розв’язали?-Що цікавого помітили? Зробіть висновок.0000
Номер слайду 16
0 • 4 1 • 6 9 • 1 7 • 0 1 • 0 1 • а а • 1 а • 0 Виконайте обернену операцію: замініть множення додаванням і знайдіть значення виразів
Номер слайду 17
Чи всі вирази можна замінити сумою?- Що робити?Який висновок можна зробити? Скористатися переставною властивістю дії множення. При множенні будь-якого числа на 1, одержимо те саме число. При множенні будь-якого-числа на 0, одержимо 0.
Номер слайду 18
Правила множення: 1 · a = а ∙ 1 = а, 0 · a = а · 0 = 0.
Номер слайду 19
-РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМСтор.46
Номер слайду 20
-
Номер слайду 21
Робота за підручником. № 344 с. 46 Виконай дії 200:200 = 300 : 1 = 500 • 0 = 700 : 10 = 400 • 1 = 90 : 10 = 30 • 10 = 100 •10=10400300300709 1000
Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1)
Номер слайду 26
Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві сторони 2)
Номер слайду 27
Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві сторони 2) 80 – 20 = 60 (см)- дві сторони 3)
Номер слайду 28
Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві сторони 2) 80 – 20 = 60 (см)- дві сторони 3) 60 : 2 = 30 (см)Відповідь:
Номер слайду 29
Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві сторони 2) 80 – 20 = 60 (см)- дві сторони 3) 60 : 2 = 30 (см)Відповідь: 30 см довжина більшої сторони прямокутника.
Номер слайду 30
Підсумок уроку ─ Чи сподобався вам урок? ─ Чим ми займалися на уроці? ─ Що більше всього запам’ятали? ─ Про що нове дізналися? ─ Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Важко Зрозумів, Все зрозумів але виникали труднощі
Номер слайду 31
-Домашнє завдання. Підручник, ч. 1, с. 46-47, завдання № 346, 350
Номер слайду 32
Дякую вам за урок!Ви молодці!До нових зустрічей на наступних уроках математики.