Властивості множення та ділення на 1,10,100. Одиниці вимірювання довжини. Метр.

Про матеріал
Математика 3 клас за підручником Бевз "Властивості множення та ділення на 1,10,100. Одиниці вимірювання довжини. Метр. Урок- прузентація
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Крок №35 Властивості множення та ділення на 1,10,100. Одиниці вимірювання довжини. Метр. Шкарупа Тетяна Сергіївна, вчитель початкових класів Одеської ЗОШ№52

Номер слайду 2

Організаційний момент. Нам урок уже давно. Час розпочинати. Будем знову разом з вами Математику вивчати.

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання. Підручник частина 1 стор.46 №341- Скільки кілограмів цукру було продано за два дні? А скільки центнерів?

Номер слайду 4

-Перевірка домашнього завдання. Підручник частина 1 стор.46 №341 Скільки кілограмів цукру було продано за два дні? А скільки центнерів? Розв'язання 1) 300+100=400(кг)-ІІ день2) 300+400=700(кг) – за два дні700кг=7ц. Відповідь:7центнерів цукру було продано за два дні.

Номер слайду 5

ПРАЦЮЄМО УСНО

Номер слайду 6

Математична розминка -  Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки?

Номер слайду 7

Математична розминка -  Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? (Дія ділення) - Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів?

Номер слайду 8

Математична розминка -  Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? (Дія ділення) - Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів? (Знак множення) - Якщо в задачі запитується скільки залишилося, яку дію виконуємо?

Номер слайду 9

Математична розминка -  Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? (Дія ділення) - Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів? (Знак множення) - Якщо в задачі запитується скільки залишилося, яку дію виконуємо? (Дію віднімання)-  Як знайти частину від числа?  

Номер слайду 10

Математична розминка -  Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? (Дія ділення) - Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів? (Знак множення) - Якщо в задачі запитується скільки залишилося, яку дію виконуємо? (Дію віднімання)-  Як знайти частину від числа?   (Дією ділення)- На яке число не можна ділити?

Номер слайду 11

-Математична розминка -  Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? (Дія ділення) - Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів? (Знак множення) - Якщо в задачі запитується скільки залишилося, яку дію виконуємо? (Дію віднімання)-  Як знайти частину від числа?   (Дією ділення)-  На яке число не можна ділити? (На 0)-  Назвіть компоненти при множенні.

Номер слайду 12

-Математична розминка -  Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? (Дія ділення) - Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів? (Знак множення) - Якщо в задачі запитується скільки залишилося, яку дію виконуємо? (Дію віднімання)-  Як знайти частину від числа?   (Дією ділення)- На яке число не можна ділити? (На 0)-  Назвіть компоненти при множенні. (Множник, множник, добуток)-  Яке число при множенні найбільше?  

Номер слайду 13

-Математична розминка -  Яку арифметичну дію виконуємо при знаходженні частки? (Дія ділення) - Який знак треба поставити між числами при збільшенні числа у кілька разів? (Знак множення) - Якщо в задачі запитується скільки залишилося, яку дію виконуємо? (Дію віднімання)-  Як знайти частину від числа?   (Дією ділення)- На яке число не можна ділити? (На 0)-  Назвіть компоненти при множенні. (Множник, множник, добуток)-  Яке число при множенні найбільше? (Добуток)

Номер слайду 14

Каліграфічна хвилинка 10, 11, 100, 101, 110, 111, 1000.- Складіть з цифр 0 і 1 всі можливі числа (в межах 1000) та запишіть їх у порядку зростання.

Номер слайду 15

Розв’яжіть вирази 1 • 4= 1 ∙ 5= 1 ∙ 3= При множенні 1 на будь-яке число у добутку отримаємо число на яке множили. - Як розв’язали? - Що цікавого помітили? Зробіть висновок. 453

Номер слайду 16

Виконайте дії 0 • 5= 0 ∙ 3= 0 ∙ 6= 0 ∙ 4= При множенні нуля на будь-яке число отримаємо нуль.-Як розв’язали?-Що цікавого помітили? Зробіть висновок.0000

Номер слайду 17

0 • 4 1 • 6 9 • 1 7 • 0 1 • 0 1 • а а • 1 а • 0 Зразок: 0•4=0+0+0+0=0 1•6=1+1+1+1+1+1=6 Виконайте обернену операцію: замініть множення додаванням і знайдіть значення виразів

Номер слайду 18

Чи всі вирази можна замінити сумою?- Що робити?Який висновок можна зробити? Скористатися переставною властивістю дії множення. При множенні будь-якого числа на 1, одержимо те саме число. При множенні будь-якого числа на 0, одержимо 0.

Номер слайду 19

Правила множення: 1 · a = а ∙ 1 = а, 0 · a = а · 0 = 0.

Номер слайду 20

-РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМСтор.46

Номер слайду 21

-

Номер слайду 22

Робота за підручником. № 344 с. 46 Виконай дії 200:200 = 300 : 1 = 500 • 0 = 700 : 10 = 400 • 1 = 90 : 10 = 30 • 10 = 100 •10=10400300300709 1000

Номер слайду 23

Робота за підручником СТОР.47. 3*100= 200:100= 4*100= 500:100=9*100= 800:100= .

Номер слайду 24

Робота за підручником СТОР.47. 3*100=300 200:100=2 4*100=400 500:100=59*100=900 800:100=8 .

Номер слайду 25

Робота над задачею

Номер слайду 26

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Периметр (Р ) – 80 см Розв'язання 1)

Номер слайду 27

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Р – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві ширини 2)

Номер слайду 28

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Р – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві ширини 2) 80 – 20 = 60 (см)- дві довжини 3)

Номер слайду 29

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Р – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві ширини 2) 80 – 20 = 60 (см)- дві довжини 3) 60 : 2 = 30 (см)Відповідь:

Номер слайду 30

Задача 347 Довжина - ?см Ширина – 10 см Р – 80 см Розв'язання 1) 10 • 2 = 20 (см) – дві ширини 2) 80 – 20 = 60 (см)- дві довжини 3) 60 : 2 = 30 (см)Відповідь: 30 см довжина прямокутника.

Номер слайду 31

Підсумок уроку ─ Чи сподобався вам урок? ─ Чим ми займалися на уроці? ─ Що більше всього запам’ятали? ─ Про що нове дізналися? ─ Як ви оцінюєте свою роботу на уроці? Важко Зрозумів, Все зрозумів але виникали труднощі

Номер слайду 32

-Домашнє завдання. Підручник, ч. 1, с. 46-47, завдання № 345, 346

Номер слайду 33

Дякую вам за урок!Ви молодці!До нових зустрічей на наступних уроках математики.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
13 грудня 2020
Переглядів
1840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку