Тема: «Усна нумерація чисел в межах 1000»
Мета уроку: познайомити з новою одиницею – 1000; з утворенням чисел сотень, десятків, одиниць;з назвами цих чисел; закріпити вміння знаходити частку числа і число по його частці.
Хід уроку
Сьогодні я хочу запросити вас до подорожі в країну Математики. Ми повинні відвідати місто Найзаможніших, познайомитися з його мешканцями та, якщо все буде добре, познайомимося з новими друзями. Країну Математики ми з вами іще знає ще мало, і тому, щоб не заблукати, нам, по-перше, треба скласти мапу, а по-друге, скласти казкову історію, для цього треба когось покликати на допомогу.
У вагончиках є вирази, вам потрібно вірно розмістити арифметичні знаки.
Починаємо складати історію і мапу країни Математики.
Далеко-далеко за морями та горами знаходиться чудова країна Математика. Живуть в ній дуже чемні числа. В цій країні протікають чотири ріки, а називаються вони: Додавання, Віднімання, Множення і Ділення. Одного разу цифри з міста Сотні почули, що будується нове місто. В цьому місті на маленьких хатинках ростуть великі квіти, які накривають будиночки від спеки. Також на вулиці багато їздить машин, точніше вони літають. Також є багато чарівних водограїв з чарівною водою, яку можна випити та набрати багато сил.Мешкати в цьому місті захотіли всі. Але потрапити туди було дуже важко, тому числа вирішили об’єднатися (бо коли всі разом, долати набагато легше) і вишукались по черзі, щоб нікого не загубити, але зрушити з місця не можуть…. Що трапилось?
Діти знаходять помилку і виправляють її
0,1,2,3,4,6,5,7,8,9,10
Вишукались на цей раз числа вірно і побігли до будиночка, де мешкало число 10. Тут їх чекав Потяг «Блакитна стріла». Всілися числа і поїхали по Числовій вулиці біля станції, яка мала назву «Круглі десятки»
Щоб наш потяг не збився зі шляху, назвіть ці станції.
(10, 20, 30…..100.)
Ось і виїхав Потяг з міста Сотень і зупинився. Перед мандрівниками розтяглася велика пустеля, а по її краю простяглася річка Додавання.
Діти, утворіть далі сотні самостійно.
Відповів на запитання річки, числа опинилися на іншому боці, і Потяг поїхав далі. Всі разом проїхали міста: 200, 300, 400….
Запишіть їх в зошит, щоб не забути маршрут.
Допоможи числам розв’язати задачі.
Перекинувся через річку міст. Друзі попили води й пішли далі. Подорож їх наближалася до кінця. Сонце не так сильно пекло, наближався вечір. Йшли наші друзі йшли та ось пере їхніми очима з’явилося диво дивовижне. Велике місто с золотими дахами, пахучими вишневими садами та прохолодною кришталевою водою. Це місто називалось Заможний. Тут так було всього багато, що неможливо було перерахувати. Поспішати почав потяг, щоб встигнути до ночі, але тут… СТОП! Річка Множення.
1 тисяча = 1000 одиниць 1000=100 десятків 1000= 10 сотень |
В наступній подорожі познайомитись з його мешканцями. Вам треба буде запам’ятати їх довгі імена та адреси.