Урок - презентація "Подарунок" Т.Кузьменко

Про матеріал

допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст оповідання; розвивати навички виразного читання, переказу, характеризування героїв, оцінювання їхніх дій і вчинків, виховувати кращі людські якості: доброту, милосердя, совісність, співчуття, відповідальність за свої вчинки.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ/4 КЛАС/Т. Кузьменко «Подарунок»

Номер слайду 2

ГРА «ШИФРУВАЛЬНИК»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}2019612124181915{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ПОДАРУНОК

Номер слайду 3

доброта людяність чуйність допомога піклування щирістьтурбота милосердність вдячність «ТЕПЛО ДУШІ»

Номер слайду 4

«ЧИТАННЯ З ЗУПИНКАМИ»

Номер слайду 5

ТЕМА: розповідь про те, як Ілько допоміг старенькій сусідці. Головна думка: «Я передумав поки що. Ще позбираю трохи…». Мета: заклик бути небайдужим і щедрим. Рід літератури: епос. Жанр: оповідання. АНАЛІЗ ОПОВІДАННЯ

Номер слайду 6

Доведення, що прочитали оповідання твір невеликого обсягу (дві сторінки) про деякі події з життя декількох персонажів (хлопчик і його мама, сусідка), яка тривала недовго (частину дня).

Номер слайду 7

ЕКСПОЗИЦІЯЗАВ’ЯЗКАРОЗВИТОК ДІЇКУЛЬМІНАЦІЯРОЗВ’ЯЗКАЗГАДАЙТЕ КОМПОНЕНТИ КОМПОЗИЦІЇ:

Номер слайду 8

Експозиція: Ількові на день народження подарували гроші, якими він може розпорядитися на власний розсуд, йому дуже хочеться купити нову іграшку. Зав’язка: у дворі Ілько зустрічає засмучену сусідку. Розвиток дії: бабуся шукає гаманець, хлопчик пропонує свою допомогу, зі 100-гривневою купюрою і списком ліків він біжить в аптеку. Кульмінація: ліки коштували чотириста сімдесят гривень, в Ілька аж дух забило. Розв’язка: хлопчик купує ліки, доплачуючи за покупку своїми коштами, тому на іграшку ще доведеться позбирати трохи. КОМПОЗИЦІЯ:

Номер слайду 9

Кульмінація: ліки коштували чотириста сімдесят гривень, в Ілька аж дух забило. Розв’язка: хлопчик купує ліки, доплачуючи за покупку своїми коштами, тому на іграшку ще доведеться позбирати трохи. КОМПОЗИЦІЯ:

Номер слайду 10

дя. Люність родожча аз вес. Людяність дорожча за все.биро реб. До лосмі лоді. Добре діло роби сміло.«ДЕФОРМОВАНІ РЕЧЕННЯ»

Номер слайду 11

ЗГАДАЙТЕ БУДОВУ ТВОРУ: ЗАЧИНОСНОВНА ЧАСТИНАКІНЦІВКА

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ЗАЧИН«Ілько вибіг із дому з радісним передчуттям…»ОСНОВНА ЧАСТИНА«На лавочці біля іншого під'їзду сиділа бабуся…»КІНЦІВКА«Привіт, сонце! Ну що, ходімо в магазин? — мама скуйовдила хлопчині волосся…»БУДОВА ТВОРУ:

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Радісний«Ілько вибіг із дому з радісним передчуттям»Небайдужий, співчутливий«Бабусю, у вас щось сталося? — запитав хлопчик»Схвильований«В Ілька аж дух забило. Хвилину він стояв у задумі»Вагається, як краще поступити«Про­майнула думка просто повернути список ліків бабусі, перед очима замиготіли образи новеньких іграшок, якими він хвалиться перед товаришами»Рішучий, щедрий«Ілько струснув головою і потягнувся рукою до внутрішньої кишені куртки, рішуче про­мовивши:— Давайте!»Викручується, говорить неправду«Так, там акція була, — збрехав Ілько»«Та ні, мам. Я передумав поки що. Ще позбираю трохи…»ЦИТАТНА ХАРАКТИРИСТИКА ІЛЬКА

Номер слайду 14

Я ставлюся до Ількового вчинку позитивно. Бабуся була знайомою сусідкою. Вона частенько пригощала хлопчика цукерками. Тому хлопчик вирішив віддячити їй у скрутну хвилину. Оскільки гроші йому дозволили витратити на власний розсуд, доклавши їх до бабусиної покупки, він не завдав шкоди нікому. Як я ставлюся до вчинку Ілька?

Номер слайду 15

На місці Ілька можна вчинити по-різному. Наприклад, поступити так, як хлопчик, якщо розуміти, що ліки бабусі більш потрібні, ніж мені нова іграшка. І коли ти можеш розпоряджатися коштами на свій розсуд. А можна пошукати бабусин гаманець на пошті. Не слід відкидати можливість, що його хтось знайшов і залишив у поштарки, щоб повернути власнику. Важливо допомагати старим людям. Не бути байдужим до чужої біди. Як би ти вчинив на місці Ілька?

Номер слайду 16

Підручник – с. 126 – 127 – читати;Скласти план за прочитаним оповіданням;Домашнє завдання:

Номер слайду 17

«МІКРОФОН»● Цей урок допоміг мені усвідомити…● Я сьогодні збагнув(-ла) одну життєву істину…● Ознайомлення із твором дало мені…● Найцікавішим на уроці для мене було…● З уроку я взяв(-ла) для себе…

pptx
Додано
4 березня
Переглядів
299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку