11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Урок - презентація проекту ""Із літератури реалізму". Творчість Ф. Стендаля, О. де Бальзака, Ч. Діккенса (Контрольна робота)"

Про матеріал
Урок - презентація проекту ""Із літератури реалізму". Творчість Ф. Стендаля, О. де Бальзака, Ч. Діккенса (Контрольна робота)"
Перегляд файлу

Урок – презентація проекту « Із літератури реалізму. Творчість Ф. Стендаля, О. де Бальзака, Ч. Діккенса» ( Контрольна робота)

Тема уроку: Контрольна робота. «Із літератури реалізму (2 частина). Творчість Ф. Стендаля, О. де Бальзака, Ч.  Діккенса»

Мета уроку: перевірити знання учнів з теми «Із літератури реалізму. Творчість  Фредеріка Стендаля,  Оноре де Бальзака та Чарльза Діккенса»;

формувати вміння  знаходити інформацію відповідно до завдання, користуватися довідковою літературою, монографіями, статтями, узагальнювати дані у вигляді таблиці, схеми; навички критично підходити до підбору фактів; вміння виділяти головне, бачити ключові епізоди композиції твору, порівнювати образи, створені художником з образами, створеними письменником;  вчити давати аргументовану відповідь на запитання, оформляти виконану роботу;

розвивати усне та писемне мовлення, образне та абстрактне мислення.

формувати особисту позицію щодо прочитаного, інтерес до читання та колективної роботи.

Обладнання: портрети майстрів соціальної прози, ілюстрації учнів до творів, роздаткові матеріали із завданнями для учасників проекту, репродукції художників та ін.

Хід уроку

Епіграфи до уроку: 20 ст. відрізняється від усіх століть точним і виразним зображенням переживань людського серця   Стендаль

Автор має бути відвертим у своєму творі як Бог у Всесвіті   Г. Флобер

 У кожного кохання своя доля    Т. Драйзер

Роман – це дзеркало, з яким ідеш великою дорогою…То воно відтворює блакить небес, то брудні калюжі та вибоїни. Іде людина, зваливши на себе це дзеркало, а ви цю людину звинувачуєте в аморальності… Звинувачуйте тоді дорогу з її калюжами, а ще краще доглядача, який допускає, щоб на дорозі стояли калюжі Стендаль

1. Організація учнів до уроку

 

 2. Оголошення теми і завдань

Вчитель пропонує учням пояснити як співвідноситься зміст епіграфів з темою уроку. Чи є епіграф, який не співвідноситься з темою контрольної роботи?

3. Презентація виконаних завдань проекту

Завдання проекту

 Лінгвіст – скласти тлумачний словник до роману Стендаля «Червоне і Чорне» на тему : «Титули і державні посади в романі Стендаля « Червоне і чорне»

Біограф – зібрати з різних джерел цікаві факти біографії письменників, що відбилися у їх творчості на тему: «Україна в творчості О. де Бальзака» та «Роль Наполеона в житті Стендаля»

Майстер тестів – скласти тести за темою

Літературознавець – написати реферат із творчим завданням на тему «Реалізм як художній напрям в літературі 19 ст.» Завдання: порівняльна характеристика реалізму і романтизму

Мистецтвознавець – проаналізувати ілюстрацію художника до прочитаного твору за планом і підготувати повідомлення про цього художника

Лектор – створити і прокоментувати схеми на тему: «Карєрний ріст Жульєна Сореля» та «Структура «Людської комедії» Бальзака»

Журналіст – взяти віртуальне інтервю у письменника або в героя його твору та розіграти його

Художник – створити власну ілюстрацію до прочитаного твору і прокоментувати її за поданим планом та колаж із особистими враженнями товаришів від вивчених творів

Поет – написати власний вірш або  есе про твори

Філософ – написати твір – роздум на одну із запропонованих тем

Фахівець з компютерних знань – створити компютерні презентації на теми: «Соціально – психологічна проза 19 ст.» та «Образ Гобсека»

4. Підсумок уроку. Оцінювання учасників проекту

Презентація групи журналістів

  Інтерв’ю з Оноре де Бальзаком

1. Пане Оноре де Бальзак, ваш батько був нотаріусом і за рахунок цього збагатився. Чому ж ви не пішли по його слідах?

Звісно, бути нотаріусом в ті часи було поважно, я  навіть навчався в Паризькій школі права, але все ж мені це не до вподоби. Я творча людина і перебирати папірці не для мене.

2.Як відомо, ваші батьки і ви довгий час намагалися приєднати до свого прізвища частку «де». Чому для вас це було настільки важливо?

 В той час частка «де» означала приналежність до аристократів, а до них було  краще ставлення в суспільстві.     3. Ким для вас була мадам де Берні і коли ви з нею познайомилися?

                                                                            

З нею я познайомився в 1822 році,. Жінка була набагато старша за мене, її сусіди навіть думали, що я залицяльник дочки, але все ж вона поєднувала в собі риси матері і коханої.

4.Чи можете ви сказати, що мадам де Берні була найкращою жінкою у вашому житті?

Так, адже саме її я кохав понад усе.

5. Пане Оноре, існує думка, що ви одружились з Евеліною Ганською  заради зиску, грошей?

Ні, я кохав її, а гроші це дрібниці !

6. Але саме темі влади грошей над людиною присвячено багато ваших творів?

Так, гроші це важливо для проживання, але попри все це потрібно шанувати й духовні цінності.

7. Чи правда, що Евеліна зневажала вас за плебейське походження?

Звісно, це їй не подобалось, але найбільше її хвилювала нестача грошей.

 

 

Презентація групи «Майстри тестів»

Тестові завдання для перевірки змісту  творів, що входять до теми « Із літератури реалізму»

1.Що дала Анастазі де Ресто  Гобсекові в обмін на вексель?

А. Діамант

Б. Рубін

В. Намисто з дорогоцінним камінням

2.Як графиня залишила без спадку двох своїх молодших дітей?

А. Викинула конверт у ставок

Б. Спалила весь заповіт

В. Розірвала конверт з їхньою частиною

3. Куди був спрямований смертельний погляд Гобсека?

А. у вікно

Б. На камін

В. На двері

4.Про кого йдеться в цих рядках? Цей чоловік був дуже чесний, обізнаний у своїй справі, скромний, із гарними манерами, став  другом родини Гранльє…

А. Граф де Ресто

Б. Гобсек

В. Дервіль

Г. Ернест де Ресто

5.Яку першу робочу назву дав автор роману «Червоне і Чорне»?

А. «Хроніка 20 ст.»

Б. «Філософія Жульєна Сореля»

В. «Пригоди Жульєна Сореля»

6.Що сталося з пані де Реналь після страти Жульєна?

А. Наклала на себе руки

Б. Була щаслива з паном де Реналем

В. Померла, обнімаючи своїх дітей

Презентація групи «Художники»

docx
Додано
12 березня
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку