Урок - проєкт "Порозуміння та взаємодія в колективі"

Про матеріал
Дослідження порозуміння та взаємодії в колективі; залучення до виконання проєкту дітей з особливими освітніми потребами; сприяння впровадженню порозуміння та взаємодії в колективі; допомога у встановленні доброзичливих взаємовідносин між дітьми і батьками, школярами та педагогами, між однолітками та дітьми, які потребують допомоги. Вчитися толерантності, вчитися жити разом.
Перегляд файлу

Проєктна діяльність на уроках.

Я досліджую світ 2 клас.

 

Вид уроку: урок – проєкт

 

„ Щось пізнаючи, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати ” –  такою є філософія сучасного розуміння методу проектів.

   

Тема:  Порозуміння та взаємодія в колективі

Характеристика проєкту:

- дослідницько – пошуковий;

-  фронтальний (увесь клас);

-  короткотривалий;

-  міжпредметний.

Мета:
- дослідити порозуміння та взаємодію в колективі;
- залучити до виконання проєкту дітей з особливими освітніми потребами;
- сприяти впровадженню порозуміння та взаємодії в колективі;
- допомогти у встановленні доброзичливих взаємовідносин між дітьми і батьками, школярами та педагогами, між однолітками та дітьми, які потребують допомоги. Вчитися толерантності, вчитися жити разом.

Кінцевий продукт : “ Дерево толерантності ”

Актуальність проблеми : на сучасному етапі розвитку українського суспільства пріоритетним напрямком освітньої галузі стає інклюзивна освіта, тобто система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей з особливими потребами на освіту та права навчатися за місцем проживання в умовах загальноосвітнього закладу.

Підготовчий етап:

  • анкетування дітей;
  • робота з літературою;
  • робота зі словником;
  • бесіди, обговорення.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Методико – дидактичне забезпечення:

• підручники ;

• роздатковий матеріал;

• ножиці;

• папір.

Матеріально – технічне забезпечення:

• комп’ютер;

• проектор.

Хід уроку

 

I. Організація класу

II. Мотивація навчальної діяльності

  • Діти, згадайте той день, коли кожен з вас отримав завдання. Сьогодні той день, коли ми дізнаємося про кінцевий результат.

Час підбивати підсумки.

Завдання:

  •  дослідити порозуміння та взаємодію в колективі;
  •  впровадити у шкільному колективі принципи толерантності;
  • дослідити, які почуття до дітей з особливими потребами переважають в колективі. Чим і як можна допомогти дітям з особливими потребами.
  • відшукати, які видатні люди з вадами здоров'я досягли успіхів у житті.
  • робота з літературними творами

 

 III. Застосування знань, умінь, навичок.

 

Робота в групах

 

1-ша група: Анкетування дітей. Стратегія « Мікрофон» ( Діти висловлювали своє толерантне ставлення до дітей с особливими освітніми потребами)

2-га група: Обговорювання оповідання В. Сухомлинського « Горбатенька дівчинка» . ( Який іспит витримав клас? Чому  вчитель був тепер спокійний?)

 

 

 

 

Василь Сухомлинський «Горбатенька дівчинка»

       Клас розв'язував задачу. Учні схилились над зошитами. Коли це у двері хтось тихо постукав.

— Відчини двері й подивись, хто там стукає,— мовив учитель.

Чорноокий хлопчик, що сидів за першою партою, живенько відчинив двері. До класу зайшов директор школи з маленькою дівчинкою. Тридцять п'ять пар очей впилися в незнайому дівчинку. Вона була горбатенька.

Учитель затамував подих і повернувся до класу. Він дивився у вічі пустотливих школярів і мовчки благав: хай не побачить дівчинка у ваших очах ні подиву, ні насмішки.

У їхніх очах була тільки цікавість. Вони дивилися на незнайому дівчинку й лагідно всміхалися.

Учитель полегшено перевів дух.

— Цю дівчинку звуть Оля,— сказав директор.— Вона приїхала до нас здалеку. Хто поступиться їй місцем на першій парті? Бачите, яка вона маленька? Усі шість хлопчиків і дівчаток, що сиділи за передніми партами, піднесли руки:

— Я....

Учитель був тепер спокійний: клас витримав іспит.

 

 

 

 

 

3-я група: Робота зі словником ( Толерантність, милосердя, співчуття, доброзичливість, чуйність )

4-я група: Дослідити, де діти потребують допомоги ( одяг, взуття, їдальня, спортивна зала, сходи тощо)

 

 

 

5-я група: Які видатні люди з вадами здоров’я досягли успіху ?

 

Альберт Ейнштейн - найбільший учений 20 століття, який до трьох років зовсім не міг говорити, а крім цього страждав аутизмом та дислексією.

Ніколас Джеймс Вуйчич - австралійський мотиватор, оратор, людина – легенда.

Людвіг ван Бетховен - повністю оглух, але саме з цього часу композитор створив свої найвідоміші твори.

Стівен Вільям Гокінг - фізик-теоретик з Кембриджа був одним з найвідоміших вчених у світі.

Бойко Марія Володимирівна – відома Полтавська поетеса, журналіст, громадський діяч. Ім’я Марії Бойко занесено до “Енциклопедії сучасної України”, започаткованої Національним комітетом державної премії ім.Т.Г.Шевченка, а також до Музичного реєстру.

 

 

 

 

 

IV. Практична робота

  1. Оформлення роботи.
  2. Обвести на кольоровому папері руку.
  3. Написати слово, яке б відповідало твоїм почуттям до дитини з обмеженими можливостями.
  4. Вирізати шаблон.
  5. Прикріпити слово до дерева.

 

 

 

 

 

 

V. Узагальнення і систематизація знань

  •  Діти, скажіть, чи виконали ми план, який накреслили? Чи досягли мети?

VI. Підсумок уроку

Ми сьогодні демонстрували справжню людяність, чуйність і проявили ДРУЖБУ, СПІВЧУТТЯ, МИЛОСЕРДЯ, ЛЮБОВ, ДОБРОТУ, ДОБРОЗИЧЛИВІСТЬ, ТОЛЕРАНТНІСТЬ.

 

ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Толчинська Любов Василівна
    ЦІКАВИЙ ТА КОРИСНИЙ МАТЕРІАЛ. ДЯКУЮ АВТОРОВІ!
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Людина і світ, Розробки уроків
Інкл
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
1073
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку