Урок - тренінг для учнів 1-го класу за темою: "Ігри"

Про матеріал
Мета: формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час ігор; створити позитивний емоційний настрій від спільних ігор; виховувати дружні взаємини, доброту, чуйність.
Перегляд файлу

Урок-тренінг для учнів 1-го класу за темою: “Ігри”

Запорожченко Олена Анатоліївна

Мета: формувати поняття про необхідність дотримання правил безпеки під час ігор; створити позитивний емоційний настрій від спільних ігор; виховувати дружні взаємини, доброту, чуйність.

Навчальні завдання:

Наприкінці заняття учні повинні:

-   мати уявлення про розваги;

-   вміти сприймати невдачу не як обисту поразку, а як поразку у грі;

-   вміти змагатися, враховуючи думку товаришів під час гри та сприяти зміцненню міжособистісних взаємин у руховій діяльності.

Обладнання і матеріали: конструктор LEGO, зображення Королівства та спортивного приладдя, льяльки-мотанки

Що підготувати заздалегідь: улюблені іграшки дітей

Орієнтований план уроку

Вступна частина - 5 хв.

Основна частина - 20 хв.

Робота в колі - 5 хв.

Заключна частина - 5 хв.

Хід уроку

I Вступна частина

Знайомство

3ібралися малята

У цікаву гру пограти. Хто добрий настрій має, Хай зараз пострибає. А хтось чомусь сумує, Хай жваво покрокує.

Уcі щирі, усміхніться.

Уcі ввічливі, вклоніться. Ми будемо дружно грати, У грі всіх вас поважати.

(Діти стоять у колі і виконують рухи)

Правила роботи

- Які правила треба використовувати під час ігор, щоб не було образ і конфліктів? Бо в таких випадках доведеться припиниту гру.

Правила гри:

У грі може брати участь 1 або кілька гравців. Ігри для багатьох гравців ставлять перед собою завдання виграти, тобто така гра є змаганням. В іграх зі змаганням гравці можуть утворювати команди, які намагаються досягти спільної мети. Такі ігри називаються командними. У грі поважають лише чесних та справедливих. Уважно слухай вчителя і запам’ятовуй необхідні дії, їх послідовність. Не хитруй і не поспішай, будь

дисциплінованим.

II Основна частина

Діти, сьогодні ми переміщуємось у світ іграшок. Чи маєте ви удома найулюбленіші іграшки та ляльки? Вам подобається з ними грати? А багато іграшок - це вже ціле Королівство. В саме таке Королівство ми з вами і потрапили. Ось ваші улюблені іграшки, які хочуть, щоб ви стали почесними гостями у їхньому замку, якщо дасте відповіді на їх запитання.

-   Якщо ви граєте у спільні ігри, то кого повинні слухати? (Того, хто оголосив себе головним у грі)

-   Під час гри можна змінювати її правила? (Ні)

-   Кого потрібно запрошувати до гри? (Усіх присутніх в класі)

-   Як слід грати в ігри? (Чесно, не хитруючи) - Учасникам гри можна сваритися? (Ні, ніколи)

-   Дуже дякуємо за ваші відповіді!

От ви й стали почесними гостями Королівства та іграшки запрошують вас виконати вправи з ними.

Як раненько я встаю,

(Підводяться навшпиньки, потягуються.)

То багато справ роблю:

(Розводять руки.)

Личенько своє умию,

(«Миють» обличчя.)

Вушка, носик, очка, шию.

(«Миють» вушка, очка, шию.)

Одягнуся, причешуся

(Нахиляються, причісуються.)

І yсім я посміхнуся.

(Посміхаються.)

Робота у колі

НАШЕ КОЛО, МОВ СІМ'Я

Наше коло, мов сім'я.

Друзі ми: і ти, і я, - Добрий день сусіду зліва.

-   Добрий день сусіду справа.

Ми — одна сім'я.

Наше коло, мов сім'я.

Друзі ми: і ти, і я.

Обніми сусіда зліва.

Обніми сусіда справа.

Ми одна сім'я.

(Далі замінюють слова «добрий день» на «посміхнись», «поцілуй», «приголуб», «налякай»; усі завдання потрібно виконувати)

Повідомлення

Перед тим як розпочинати ігри, згадаймо правило дружби.

Утворімо разом коло!

Стільки друзів - глянь навколо.

Руку другу простягну,

З другом сварку не почну.

Будемо дружно грати, У грі всіх поважати.

Робота з LEGO

Наші бабусі та дідусі грали іграшками, які виготовляли самостійно (з ганчірок - ляльок, з гілок - конячок).

А ми з вами зробимо із конструктора LEGO спортивне приладдя, яке іграшки візьмуть у своє королівство.

Гра «Грім - ураган - землетрус»

Учні об’єднуються в трійки. У кожній трійці двоє учасників беруться за руки i, піднявши їх угору, утворюють «хатинку», а третій учень стає між ними — це «мешканець хатинки». Якщо ведучий каже «Грім», «мешканці хатинок» намагаються знайти собі нові «хатинки» й забігають усередину нової пари. Якщо він каже «Ураган», «хатинки» шукають собі нових       «мешканців».      За      сигналом    «Землетрус» усі     трійки         розпадаються,     і         гравці намагаються створити нові.

Завдання ведучого: знайти собі трійку. Той, хто не встиг знайти нову «хатинку» або нового «мешканця», стає ведучим.

III Заключна частина

Звортній зв’зок

-   Діти, що вам сподобалось найбільше на уроці?

-   Яких правил потрібно дотримуватися під час гри?

-   Чи хотіли ви б опинитися в Королівстві з вашими іграшками назавжди?

Прощання

-   А тепер попрошу вас по черзі висловити свої враження.

Ігри мене вчать...

Ігри допомагають мені бути...

Ігри моїх бабусі та дідуся мені цікаві тим, що...

Я хотів(-ла) би пограти з батьками в...

Я хочу створити свою гру про...

pdf
Додано
2 квітня 2023
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку