Урок - тренінг "Школа активного відпочинку" 3 клас

Про матеріал
Надати учням інформацію про користь активного відпочинку; формувати уміння і навички активного відпочинку; сприяти формуванню у дітей свідомого та відповідального ставлення до свого здоров’я ; розвивати бажання активно відпочивати; виховувати бажання бути здоровим.
Перегляд файлу

Орлівщинська гімназія

Піщанської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області

 

 

 

 

 

Урок – тренінг з фізичної культури у 3 класі

«Школа активного відпочинку»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала: Синицька Валентина Олексіївна

 

 

 

Мета: надати учням інформацію про користь активного відпочинку;

 формувати уміння і навички активного відпочинку;

сприяти формуванню у дітей свідомого та відповідального ставлення до свого

здоров’я ;

розвивати бажання активно відпочивати;

виховувати бажання бути здоровим. 

Навчальні завдання

Наприкінці заняття учні мають:

- знати,що таке активний відпочинок;

- наводити приклади активного відпочинку;

- вміти планувати свій відпочинок.

Обладнання і матеріали:

-кольорові олівці, фломастери, папір;

- цеглинка;

- зошит «Фізкультуркін у спортивній країні»;

- картки для запису правил у формі ;

Що підготувати заздалегідь:

-картки для об'єднання;

- плакати із зображенням лісу, школи, велосипеда.

Орієнтовний план уроку

  1. Вступна частина – 5хв.
  2. Основна частина – 20 хв.
  3. Робота в колі – 10хв.
  4. Заключна частина – 5хв.

Хід уроку

І Вступна частина

Знайомство

Вправа «Віночок побажань»

Діти стають у коло, беруть за руку свого сусіда, називають своє ім'я, посміхаються і говорять йому побажання. ( Бажаю бути здоровим, веселим, успішним …)

Правила роботи на уроці

_Діти, а зараз повторимо основні правила нашого уроку-тренінгу (діти називають)

- слухати уважно;

- не перебивати товариша;

- бути активним;

- правило піднятої руки;

- взаємодопомога.

ІІ Основна частина

Мозковий штурм

   - Діти, як ви думаєте, що нам потрібно робити, щоб набратися сили для навчання? (відповіді дітей)

  - Як ви розумієте активно відпочивати?

Інформаційне повідомлення

    Активний відпочинок – це проведення свого вільного часу, під час якого людина активно рухається. Існують різні види відпочинку. Влітку це може бути відпочинок біля річки, моря, катання на велосипедах, роликах, скейтах, прогулянки до лісу, парку. Взимку можна покататися на лижах, ковзанах, санчатах, пограти в сніжки. Активний відпочинок – це і проведення рухливих ігор, веселі перерви, заняття танцями, плаванням, спортом. Не треба забувати і про фізичну працю. Адже вона не тільки зміцнює фізичне і психічне здоров'я, а й формує риси характеру.

Асоціативний кущ

(На столі лежать карточки з написами: катання на велосипеді, екскурсії, ігри на комп'ютері, рухливі ігри, катання на автомобілі, танці, катання на лижах та ковзанах, плавання, веселі перерви, прогулянки до лісу)

Діти, виберіть і прикріпіть ті карточки, що сприяють активному відпочинку.

 

                                                          Катання на велосипеді

                                                           

                   Рухливі ігри Екскурсії

 

Катання на лижах,   Активний Плавання

санчатах  відпочинок

 

 Танці  Веселі перерви

 

 Прогулянки до лісу

 

Руханка «Ураган»

Діти сидять на стільцях. Вчитель каже: «Ураган для тих, хто любить кататися на велосипеді. Усі, хто любить кататися на велосипеді, встають з місця і міняються місцями. «Ураган для тих, хто любить грати в рухливі ігри ( хто полюбляє танцювати, плавати, кататися на санчатах, подорожувати…)».

Робота в групах

Вправа «Правила відпочинку»

Об'єднання дітей у 3 групи : «Лісовички», «Стрибунці», «Велогонщики».

Завдання для груп:

Група «Лісовички» - скласти правила відпочинку в лісі. (Дітям роздати картки у вигляді листочка. Кожен учасник записує на листочку своє правило.)

Група «Стрибунці» - скласти правила проводження веселих перерв. ( У дітей картки у вигляді дзвіночка)

Група «Велогонщики» - пригадати і скласти правила катання на велосипеді. ( У дітей карточки у вигляді велосипедного колеса)

Групи презентують свою роботу

«Лісовички» називають правило і прикріплюють листочки на плакат із зображенням лісу;

 «Стрибунці» називають свої правила і прикріплюють дзвіночки на плакат із зображенням школи;

«Велогонщики» називають правила і прикріплюють колеса на плакат із зображенням велосипеда.

Робота з зошитом

Учні на сторінці 36 малюють свої улюблені вправи та ігри.

Робота в колі (під музику)

Грає музика, вчитель називає вид відпочинку (катання на ковзанах, ігри в сніжки, плавання, ігри на комп’ютері, катання на роликах, відпочинок на дивані, веселі перерви…). Якщо він відноситься до активного, то діти танцюють під музику, а якщо це не відноситься до активного відпочинку, то діти перестають рухатися.

ІІІ Заключна частина

Зворотний зв’язок

Діти стають у коло, передають цеглинку і по черзі називають, який вид активного відпочинку їм найбільше сподобався.

Прощання

    Дорогі діти, привчайте себе до активного і здорового способу життя. Пам’ятайте, що здоров’я – це найдорожче, що є у людини. Бережіть себе, будьте активними і здоровими.

docx
Додано
11 березня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку