Інноваційний урок фізичної культури. Модулі: степ-аеробіка,баскетбол,рухливі ігри.

Про матеріал

Тема: «Баскетбол», «Степ-аеробіка», «Рухливі ігри».

Мета: Удосконалити навички і уміння з модулів «Баскетбол», «Степ-аеробіка», «Рухливі ігри» за допомогою цікавих методів та підходів. Активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури

Завдання уроку:

1. Закріпити техніку ведення баскетбольного м'яча та кидки у кошик.

2. Розвивати рухові навички під час виконання музично – ритмічних вправ з баскетбольними м'ячами на степ-платформах.

3. Сприяти розвитку фізичних якостей під час виконання естафет та рухливих ігор з елементами баскетболу.

4. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, моральних та вольових якостей.

Тип уроку: повторення та закріплення.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект

інноваційного уроку фізичної культури

«Інтегрований урок з елементами баскетболу, степ-аеробіки та рухливих ігор»

для учнів 6 класу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель фізичної культури

Розважівського ліцею

Іванківської селищної ради

Київської області

Гринцевич Валентина Леонідівна

 

2024

Тема: «Баскетбол», «Степ-аеробіка», «Рухливі ігри».

Мета: Удосконалити навички і уміння з модулів «Баскетбол», «Степ-аеробіка», «Рухливі ігри» за допомогою цікавих методів та підходів. Активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури

Завдання уроку:

  1. Закріпити техніку ведення баскетбольного м’яча та кидки у кошик.
  2. Розвивати рухові навички під час виконання музично – ритмічних вправ з баскетбольними м’ячами на степ-платформах.
  3. Сприяти розвитку фізичних якостей під час виконання естафет та рухливих ігор з елементами баскетболу.
  4. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, моральних та вольових якостей.

 

Дата проведення:

 

Місце проведення: спортивний зал

 

Інвентар: баскетбольні м’ячі, секундомір, свисток, інвентар для рухливих естафет та ігор, музична колонка, мультимедійне обладнання, парашут, «малювальники», повітряні кульки.

 

Тип уроку: повторення та закріплення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина. 12 хв.

1.

Організований захід у залу

 

 

 

Шикування  в  одну шеренгу

 

Оголошення теми, мети, завдань уроку та очікуваних результатів.

 

Правила техніки безпеки

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

 

 

 

 

 

30 сек

 

 

 

30сек.

 

30сек.

 

 

1хв.

 

 

 

20сек.

 

 

 

 

Перевірити наявність учнів і готовність до уроку

 

 

Організувати учнів до уроку.

 

Техніка безпеки на уроках

 

 

Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС.

 

2.

1.Стройові вправи:

Повороти:

-         праворуч;

-         ліворуч;

-         кругом;

 

2хв.

 

1р.

1р.

2р.

 

 

 

Слідкувати за чітким виконанням команд та вправ.

Повороти виконувати на п’яті та носку, руки вздовж тулуба.

 

3.

2. Різновиди ходьби:

-  звичайним кроком;

-  на носках, м’яч угору;

-   на п’ятах, м’яч  за голову;

-  широким кроком, м’яч вперед;

- з високим підніманням прямої ноги, м’яч обертаємо навколо ноги;

- присідом, з набиванням м’яча

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Біг:

- звичайний, м’яч перед грудьми;

- приставним кроком правим (лівим)боком  з веденням м’яча;

-спиною вперед з веденням м’яча;

-вистрибуванням вгору, м’яч вгору

По діагоналі:

- з високим підніманням стегна, м’яч вперед;

-  з закиданням гомілки, м’яч вперед;

- з винесенням прямих ніг вперед, м’яч вгору.

Ходьба. Вправи на відновлення дихання.

 

6. Комплекс  музично – ритмічних вправ з баскетбольними м’ячами на степ-платформах

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

      2 хв.

15 сек.

15 сек.

15 сек.

15 сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 сек.

20 сек.

20 сек.

10 сек.

10 сек

 

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

Виконання рухів під музичний супровід

По ходу руху учні беруть м’ячі

Стежити за поставою учнів.

Дотримуватись дистанції, поворот виконувати в сторону крокуючої ноги

 

Спину тримати прямо. Додержуватися дистанції. Йти на носках.

 

 

 

 

Дотримуватися дистанції. Слідкувати за поставою

 

 

 

 

 

Дотримуватись необхідного інтервалу

 

Стежити за виконанням вчителя, слухати музику. Додаток №1

Зробити аналіз

 

 

Основна частина.   26 хв.

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Виконання елементів баскетболу.

1. Повторення виконання стійки баскетболіста.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Закріплення техніки ведення м’яча:

 

-         набивання м’яча правою рукою;

 

-         набивання м’яча лівою рукою;

 

-         ведення м’яча по прямій в перестрибуванням степ-платформ;

-         ведення м’яча по прямій бігом зі зміною;

 

-         ведення м’яча по колу, по прямій та змійкою

 

 

 

 

   1 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек.

 

30 сек.

 

1 хв.

 

1 хв.

 

5 хв.

 

 

Ноги зігнуті в колінах. Одна нога видвинута на півкроки вперед – вбік, тулуб трохи нахилен вперед. Дивитися прямо перед собою. Руки опустити донизу                                 

                               

 

 

Коли ведеш м’яч, штовхай його рухами кісті та пальців однієї руки вперед – вниз з такою силою, щоб м’яч відскочивши від підлоги, був на рівні руки

 

 

 

 

 

2.

Поділити учнів на 2 команди, обрати капітанів за допомогою гри у колі зі степ-платформами.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  Виконання естафет

Естафета №1 «Кращий баскетболіст»

Учні стоять в колоні по одному з баскетбольними м’ячами в руках. За командою «Руш!», перший учень починає виконувати ведення баскетбольного м’яча. Коли він добіг, закидає м’яч в сітку,  повертається  назад бігом з веденням м’яча , пересікає лінію старту, стає в кінці колони. Рух починає наступний учень.

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

Степ-платформи стоять у колі, під музику учні рухаються, грає музика, коли музика зупиняється учні мають сісти на платформу. Той, кому не вистачить степ-платформи-сідає. І так допоки не залишиться 2 учнів.

 

Естафета на закріплення навчального матеріалу – ведення м’яча та кидок у кошик.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                           

Естафета №2 «Малювальник ».

Учні стоять в колі, взявшись за краї мотузок. 

За командою «Руш!», учні мають перенести м’яч на вказане місце і повернутися назад. Перемагає команда, яка першою дістанеться до фінішу.

     

 

 

 

     2 хв

 

 

 

 

Якщо м’яч падає на підлогу учні мають повернутися на старт і почати все з початку

Дотримуватись правил техніки безпеки

 

 

Естафета №3 «Влуч у ціль»

Учні стоять в колоні по одному. За командою «Руш!», перший учень має попасти в обруч, який знаходиться на відстані, якщо влучне попадання то передає м’яч наступному учню. Перемагає та команда, яка справиться швидше.

 

 

 

 

 

 

 

 

Рухлива гра «Атоми і молекули»

 

 

 

 

 

 

Ігри із «парашутом»

   

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

3 хв

 

Дотримуватись правил техніки безпеки

Виграє команда, яка дотримувалась правил техніки безпеки, практично без помилок виконувала завдання, працювала згуртовано та виграла більшу кількість естафет

За сигналом вчителя учні мають згрупуватися у відповідну кількість. Той, хто лишній-виходить і так до 2 переможців.

 

Діти тримаються за ручки парашута, по колу. За вказівкою вчителя піднімають і опускають парашут. Потім добавляється ускладнення з 1 і багатьма м’ячами.

 

 

Заключна частина. 5 хв.

8.

1. Шикування в шеренгу.

2. Вправи на відновлення дихання. Із використанням пакетів.

3. «Цікава вікторина»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Вимірювання ЧСС за 10 сек.

5. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія із використанням баскетбольних макетів.

 

 

6. Домашнє завдання:

   Виконати комплекс ЗРВ на місці і з музичним супроводом

 

 7. Організований вихід зі спортивного залу.

 

   

30 сек.

1хв

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 сек.

1 хв.

 

 

 

30 сек.

Дотримуватися дистанції

 

Вчитель лопає кульки відповідно до номерів, які обирають учні, задає запитання на які мають відповісти учні

 

 

 

 

 

Зробити аналіз

Учні відповідають на запитання і закидають м’яч в кошик.

 

Відзначити кращих учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс музично – ритмічних вправ з баскетбольними м’ячами на степ-платформах

 

1.В.п. –м’яч внизу, стйка перед степ-платформою. 1 – права нога на степ-платформу, м’яч вгору; 2 – ліва нога на степ-платформу; 3 – права нога на підлогу м’яч вперед; 4 – ліва нога на підлогу.

2.В. п. –м’яч внизу, стійка перед степ-платформою. 1 – 2 – V-step на платформу, м’яч вперед. 3 – 4 – в.п.

3.В. п. -  м’яч внизу, стійка перед степ-платформою. 1 – 2 – Step-up на платформу піднімаючись, коловий рух руками вправо; 3-4 – опускаємося у в.п., 5 – 8 – теж вліво.

4.В. п. – м’яч внизу, стійка перед степ-платформою. 1 – 4 - стрибаючи на двох ногах на степ-платформу, поступово підняти м’яч вгору, 5 – 8 –стрибаючи на двох ногах на підлогу поступово опустити м’яч вниз;

5.В. п. – м’яч внизу, стійка перед степ-платформою. Стрибки зі зміною положення ніг. 1 – стрибаючи правою вперед на степ-платформу, м’яч вперед, 2 – стрибаючи лівою ногою на степ-платформу, м’яч вперед;  3 – 4 – повторити.

6.В. п. – м’яч внизу,стіка перед степ-платформою. 1-піднятися на степ платформу, виконати 10 набивань м’яча з правої сторони,  2 опуститися зі степ-платформи виконати 10 набивань м’яча з правої сторони, 3-4 теж з лівої сторони.

7.Ходьба на степ-платформу.  1 – 2 – піднятися на степ-платформу, м’яч повільно підняти вгору – вдих, 3 – 4 – опуститися з степ-платформи, м’яч повільно опустити вниз – видих.

8.В. п. – стійка,  ноги нарізно,степ-платформа між ногами, м’яч внизу. 1 – м’ячем тянемося до носка правої ноги , 2- в.п., 3 – м’ячем тянемося до носка лівої ноги ноги нахил голови назад; 4 – в.п.

9.В. п. – стійка , ноги нарізно, степ-платформа між ногами,м’яч вперед. 1 – 2 – пружинний поворот тулуба праворуч, півприсід на лівій, м’яч вперед; 3 – 4 – пружинний поворот тулуба ліворуч, півприсід на правій, м’яч вперед.

10.В. п. – нахил прогнувшись, степ-платформа між ногами, м’яч вперед. 1 – 2 – пружинні рухи руками вгору, 3 – нахил зігнувшись, м’яч завести за ноги; 4 – В. п.                                                                                                                    

11.В. п. – стійка, ноги нарізно,степ-платформа між ногами, м’яч до грудей. 1 –м’яч догори; 2 – нахил  прогнувшись;

  1.        – нахил зігнувшись, торкнутися м’ячем підлоги; 4 – В. п.

      12. Сидячи на платформі виконати набивання м’яча з праої та лівої сторони  

      13. Ходьба на місці, відновлення дихання.                                    

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 березня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку