Конспект уроку в 4 класі на тему "Рухові ігри з оздоровчою спрямованістю на формування правильної постави"

Про матеріал
Конспект уроку з фізичного виховання на тему "Рухові ігри з оздоровчою спрямованістю на формування правильної постави" буде цікавим для викладачів, які працюють за прорамою НУШ в 4 класі.
Перегляд файлу

Тема: Рухові ігри з оздоровчою спрямованістю на формування правильної постави. 

 

Мета:

1.                    Вивчити вправи, рухливі ігри, які сприяють формуванню правильної постави.

2.                    Закріпити вправи на дихання.

3.                    Сприяти розвитку життєво-необхідних фізичних якостей: спритності, швидкості, швидкої реакції, уваги.

4.                    Розвивати м’язи спини.

5.                    Формувати доброзичливість, колективізм, дружбу, взаємовиручку.

6.                    Сприяти профілактиці захворювань порушень постави.

Обладнання:

Мішечки з сіллю 13x13 см - 19 шт., гімнастичні палки 19 шт., кубики - 17 шт., м’ячі -17 шт., м'ячі баскетбольні - 3 шт., секундомір, література про рухливі ігри, свисток, крейда, музичний супровід.

Частина уроку

Зміст уроку

дозування

Організаційнометодичні вказівки

image

1.   Шикування, привітання. Повідомлення теми і мети уроку. В залі працює бібліотечка на тему „ Рухливі ігри

2.   Стройові вправи — повороти на місці.

3.   Повторити домашнє завдання.

4.   Загально розвиваючі вправи.

а) звичайний біг;

б) біг за сигналом (по сигналу присісти; по сигналу побігти);

в) біг приставними кроками вперед;

г) біг спиною вперед;

д) стрибки на лівій нозі; стрибки на правій нозі; стрибки на обох ногах.

5.   Вправи з мішечками на голові на формування правильної постави (мішечки з сіллю 13x13 см під музичний супровід).

а) ходьба на носках, руки за головою, лікті в

сторони, лопатки з'єднані;

б) ходьба на п ’ятах, руки за головою, 

лікті в сторони, лопатки з'єднані;

в) ходьба з високим підніманням стегна, руки за головою, лікті в сторони, лопатки з 'єднані;

г) ходьба з захлестом, руки за головою, лікті в сторони, лопатки з 'єднані;

д) ходьба в напівприсіді, руки за головою, лікті в сторони, лопатки зблизити;

 

1 хв.

 

 

7хв.

 

 

 

3хв.30сек

 

 

image

е) ходьба в повному присіді, руки за головою, лікті в сторони, - лопатки з'єднані;

є) ходьба з круговими рухами руками назад.

ж) ходьба - в. п. руки до плечей долонями вперед, лопатки зблизить на 1-2 - руки в сторони на 3-4 вихідне положення.

6. Імітаційні вправи на дихання, під музичний супровід.

а) „Будьмо великі”

В.п. - о.с. 1-2 - підняти руки через сторони вгору, підвестись на носочки - вдих; 3-4 руки вниз, тулуб нахилити вперед - видих. б) „Метелик”.

В.п. - о. с. Руки скласти перед грудьми долоня до долоні 1 - 2 - підняти лікті в гору – вдих, 3- 4 опустити лікті - видих. в) „Пружина”.

В.п.- ноги нарізно, ступні паралельно, груди наблизити до колін, кистями обхопити коліна – видих, встати;  В.п. – видих.  г) „Зайчик.

В.п. - о. с. 1-2 - тулуб нахилити вперед, глибоко присісти, взятись за коліна лікті відвести в сторону - видих; 3-4 - в. п. - вдих;

д) „Дроворуб”.

В. п. - ноги на ширині плеч, руки вгору в „замок” 1-2 - вдих; 3-4 - тулуб нахилити руки з силою опустити — видих з вимовленням „хух!".

 

 

 

3хв.

1-5р.

 

1-5р.

 

1-5р.

 

 

1-5р.

 

1-5р.

 

image

Комплекс вправ на формування правильної постави з гімнастичними палицями (під музичний супровід)

1 вправа - В.п. - стоячи, палка у витягнутих догори руках. Хватка широка.

Почергові випади правою і лівою ногою вперед. Одночасно відведіть палку як можна далі назад. 2 вправа В. п. - стоячи в нахилі, спираючись на палку прямими руками. Два - три пружинних поколихування догори — донизу.

3                  вправа. В. п. - стоячи палка на лопатках. 3 - 4 пружні нахили вперед. Палку при цьому відводить як можна далі назад - догори.

4                  вправа. В.п. - о. с. Руки в сторони . 1 - захват руками за спиною .2 - в. п.

5                  вправа. В .п. - о. с. руки в сторони. 1 — долоні скласти за спиною одна до одної. 2— в .п.

 

 

 

1хв.

 

 

1 р.

 

 

 

1   р.

 

 

2   р.

 

 

2 р.

 

2р.

 

 

image

6                    вправа. В.п. - ноги нарізно, палка вгорі у витягнутих руках. Згинаючи ліву ногу, нахилитися в бік прямої правої ноги. Палку за лопатки . Вернутись у в. п. те ж зробити у другий бік.

7                    вправа. В.п. - палка на лопатках. Повороти тулуба в боки.

8                    - повторити впр. № 3 і № 4.

9                    - повторити впр. № 5 і№ 6.

10               - повторити впр. № 1.

11.             повторити впр. №7.

12.             - в. п. — стоячи на колінах, палка у витягнутих догори руках. Виконувати колові рухи тулуба вліво і вправо, окреслюючи кінцями палки коло.

4р.

 

 

 

 

4р.

image

Рухливі ігри на формування правильної постави.

Гра № 1 „ Колобок ”.

Учні діляться на 2 рівні команди стають в 2 колони паралельно одна від одної. В останніх учасників в руках м’яч. Вчитель говорить: „ Наш веселий колобок покотився на лужок”. З останнім словом останній учасник з м’ячем біжить до направляючого стає перед ним і прогинаючись назад на рівних руках над головою переднє м’яч. Останній учасник знову біжить наперед. Гра закінчується тоді, коли  направляючі в колонах знову будуть спереду. Вони піднімають м’яч вгору. Команда яка виконає завдання першою - виграє.

 

 

 

2-3 рази

image

image

Гра №2 „ Зайчики”                                           

Команди шикуються в колони по одному перед лінією старту. У направляючих на голові мішечок з піском. Руки на поясі, лікті назад спина пряма. По сигналу направляючі стрибають на двох ногах одноразово до заданої точки повертаються назад і передають мішечки слідуючому гравцеві, а самі стають в кінець колони.

Якщо мішечок впав, його треба підняти, покласти на голову і продовжувати стрибки. Гра продовжується до тих пір, поки направляючі знову стануть попереду своїх колон.

Вони піднімають руки вгору. Перемагає команда, яка першою закінчує естафету.

2-3 рази

image

 

Гра №3 „Горобці та гави”                              

Перед початком гри розповісти правила Т.Б. під час гри. Діти поділені на дві команди стоять в

2-3 рази.

 

 

 

колону по одному. Проїм однієї команди лежать кубики „ горобці", проти другої команди — м’ячі „гави". Предметів на один менше ніж учасників гри. Гравці за вчителя виконують вправи на формування правильної постави. Ненароком вчитель говорить одне із слів: „ горобці " або „ гави ".

При слові „горобці" всі біжать до кубиків і стараються вхопити один предмет. Команда, в усіх учасників якої в руках буде предмет перемагає. Гра повторюється два — три рази.

 

 

image

Гра №4 „Повар і кошенята” 

Перед початком гри розповісти правила Т.Б. під час гри. Діти згідно своїх команд стають у коло. В середині кола „повар”, біля нього лежать м ’ячі або м’які кубики (на 1 менше ніж гравців). Діти ідуть по колу і за вчителем виконують вправи на формування правильної постави, при цьому говорять „Плаче котик в коридорі, в кошенят велике горе, хитрий повар бідним кицям не дає узять сосиски” зразу ж після цих слів „кицьки” біжать в коло і хочуть взять «сосиски». Повар намагається спіймати одну з кицьок (вона потім буде поваром). Перемагає та команда, учасники якої всі встигли схопити „сосиску”. Гра повторюється декілька разів.

2-3 рази.

image

Вправи направлені на формування правильної постави, які рекомендується застосовувати в іграх.

1.   Ходьба на носках, руки за голову, лікті в сторони, лопатки звести.

2.   Ходьба з круговими рухами руками назад, голову прямо, дотримуватись дистанції.

1.   Ходьба, руки на пояс, лікті назад.

2.   Руки до плечей долонями вперед, лопатки звести.

3.   Стоячи на носках, руки на пояс, лікті назад «Стрекоза».

4.   Руки до плечей, пальці стиснути в кулак, лопатки звести «Силачі».

5.   Стоячи на носках, руки на пояс, лікті назад «Стрекоза».

 

 

image

 

 

6.   Руки до плечей, пальці стиснути в кулак, лопатки звести «Силачі».

7.   Стоячи на правій, зігнуту в коліні ліву назад, прямі руки за спину, пальці переплести «Рибка»

8.   Стоячи на правій, зігнуту ліву ступнею на коліно правої, руки за голову, лікті в сторони «Ялинка».

Значення рухливих ігор в житті людини. 1. Рухливі ігри дають змогу добре відпочити.

2.  Рухливі   ігри   сприяють    правильному фізичному розвитку.

3.  Рухливі   ігри   сприяють    оволодінню необхідними руховими навичками.

4.  Рухливі   ігри   дають          добрий       настрій, бадьорість.

5.Рухливі ігри зміцнюють наше здоров ’я.

 

 

image

1.            Шикування.

2.            Аутотренінг - 30 сек.

3.            Підсумок уроку.

4.            Оцінювання учнів.

Домашнє завдання:

1.                Виконувати комплекси коригуючих вправ на формування правильної постави та на дихання.

2.                Спробувати самим придумати нову рухливу гру на формування правильної постави та навчити в неї грати своїх друзів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
11 березня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку