Використання інноваційних технологій на уроках у початковій школі

Про матеріал
Презентація містить інформацію про використання інноваційних технологій на уроках в початковій школі, а саме технологія «сторітелінг».Технологія сторітелінгу є однією з інноваційних педагогічних технологій, що допомагає учневі засвоїти матеріал, поданий у вигляді цікавої історії, сприяє розвитку його особистісних якостей, демонструє унікальність уяви кожної дитини, дозволяє проявити активність та творчість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання інноваційних технологій на уроках у початковій школі

Номер слайду 2

ДОДАВАННЯ2 + 863+ 5711 + 91 + 6

Номер слайду 3

КРАЇНА МАТЕМАТИКА ВІДНІМАННЯ8 - 296 - 15

Номер слайду 4

Номер слайду 5

8 + 2 = 10

Номер слайду 6

Номер слайду 7

8 – 2 = 6

Номер слайду 8

«Сторітелінг» – технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери учня. Англ. «STORY»ІСТОРІЯ«STORYTELLING»РОЗПОВІДАТИ ІСТОРІЇАнгл. «TELLING»РОЗПОВІДАТИ

Номер слайду 9

В чому суть «сторітелінгу» ? Технологія сторітелінгу є однією з інноваційних педагогічних технологій, що допомагає учневі засвоїти матеріал, поданий у вигляді цікавої захоплюючої історії, сприяє розвитку його особистісних якостей, демонструє унікальність уяви кожної дитини, дозволяє проявити активність та творчість. За допомогою сторітелінгу можна отримати два найбільш важливі результати:пожвавлення атмосфери у класі, зняття напру-женості, створення невимушеної обстановки;він є одним із найбільш простих та швидких шляхів встановлення контакту між вчителем та учнями, засобом привернення та утримання їх уваги.

Номер слайду 10

Чому історія Історії легше сприймаються учнями, ніж описи, визначення;реалізується принцип доступності навчання. Сучасні діти з «кліповим» мисленням краще сприймають динамічну історію, ніж текст іншого виду. В історії є герой, який в процесі боротьби та наполегливої праці змінюється і мотивує до цього ж дітей.Історія впливає на почуття дитини, а це підвищує рівень концентрації уваги. Історія викликає асоціації, адже при розповіді використовуємо малюнки, презентації; реалізується принцип наочності.

Номер слайду 11

Складові частини історії:Історія

Номер слайду 12

Історія повинна містити…

Номер слайду 13

Герой історії: Предмет Символ

Номер слайду 14

Історії можуть бути побудовані на основі:

Номер слайду 15

Історія Трагедія. Комедія

Номер слайду 16

Про що необхідно пам’ятати, створюючи історію?

Номер слайду 17

Правила складання історії: Правило 1 – «Все поступово»

Номер слайду 18

Правила складання історії: Правило 2 – «Використовуйте різні інгредієнти»Рецепт «правильної» історіїПрезентація. Цікавий герой. Динаміка подій. ЕмоціїІнтрига. Розумняшки

Номер слайду 19

Правила складання історії: Правило 3 – «Почніть писати просто зараз»Я просто боюсята не знаю з чогопочати писатиісторію!

Номер слайду 20

Використання технології «сторітелінг» на уроках. ЗОШ №14

Номер слайду 21

Використання технології «сторітелінг» на уроках образотворчого мистецтва

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Використання технології «сторітелінг» на урокахукраїнської мови Дуже цікавим та ефективним є заучування на уроках рідної мови словникових слів шляхом включення їх у зв’язну розповідь, що супроводжується схематично-малюнковою мнемонікою. Чим кумедніші і простіші ці історії -небувалиці, тим швидше запам’ятають їх діти, переказуючи один одному. Спочатку переказ спирається на малюнок, до речі, малюнки діти можуть складати і самі . Згодом лише історія переказується дітьми. І потім з історії вибирають тільки ті слова, які слід запам’ятати. Використання мнемотехнічних прийомів дає змогу дітям в грі, без особливих зусиль, запам'ятовувати необхідний матеріал.

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Київ – столиця України. Тут проживає допитлива дівчинка. Її ім’я - Оленка. Вона навчається у 1 класі і розмовляє українською мовою. Найбільше Оленка любить уроки читання. На цих уроках вона виразно читає вірші та відгадує загадки. Зараз дівчинка складає у пенал лінійку, гумку, новий олівець, готує кольоровий папір та ґудзики на урок трудового навчання. В цей час бабуся розмовляє по телефону зі своєю подругою про погоду. Оскільки завтра буде йти дощ, то потрібно взяти парасольку. Дідусь сидить біля комп’ютера і шукає інформацію про кукурудзу, яку планує вирощувати. Оленка взялася малювати різних тварин. Тут є їжак та олень, на дереві – зозуля, високо в небі летить лелека із довгим дзьобом, а на квітку сіли бджола та джміль. За гарний малюнок мама дала доньці цукерку і радісна Оленка пішла гратися дзиґою та улюбленою лялькою. Вивчаємо словникові слова у 1 класі

Номер слайду 26

Навколишній світ

Номер слайду 27

Яке значення має вода? Одного теплого літнього вечора хмаринка-мама з нетерпінням виглядала своїх діточок. Краплинки поверталися щасливі і задоволені. Відразу стали сперечатися, чия робота на землі була найважливішою. Від спраги бідолашні рослини нахилили свої голівки. Я врятувала їх! – розповіла одна краплинка. Пожежа! Пожежа! Дзвоніть 101! Тільки водою можна допомогти, – вихвилялась інша. Скажіть, як без їжі нам прожити? А без води її зробити? – наполягала третя краплинка. Ні! Ні! Найголовніша моя робота! Я бруд із хати вимиваю, жити в чистоті допомагаю. Тьфу! Чисто в домі! Кому це вже цікаво, якщо долоні у багнюці? Я головніша, наполягаю!Моря! Річки! Озера! Це домівка для багатьох істот, рослин. Допомагаю я їм! – переконувала остання. Почувши цю суперечку, хмаринка-мама зауважила: Серед вас немає найголовнішої. Робота кожної дуже важлива. Ви довели, що вода – це джерело життя на Землі, тому до неї потрібно ставитися дбайливо.

Номер слайду 28

Навколишній світ

Номер слайду 29

Кругообіг води в природі Високо в небі пропливала біла хмаринка. Сиділи на ній краплинки-сестрички і з цікавістю поглядали на землю. Хмаринка до хмаринки і пішов літній дощик. Одна краплинка, друга, третя… Весело дріботіли вони по травичці, листочках, гілочках, стежках. – Ой! – дзвеніла краплинка-веселинка Крап-Крап, – наздоженіть мене!– А ти на-а-а-ас! І ось їх вже не дві-три, а цілий потічок, який приєднався до бурхливого струмочка. Злився струмочок з річковою водою. Стрімко помандрувала краплинка разом з рікою до ставка. Краплинка Крап-Крап із захопленням поглядала навколо і ця мандрівка для неї ставала все цікавішою й цікавішою. Нарешті ставок! Краплинці-веселинці дуже захотілося повернутися на хмаринку і поділитися неймовірним почуттям радості, що охоплювало її, зі своїми сестричками-краплинками. Сонечко простягнуло краплинці свій чарівний промінець і запитало: – Хочеш, я перетворю тебе на пару і ти знову повернешся до своїх сестричок на небо? Крап-Крап зраділа і легко здійнялася вгору. Там вона знову зустрілася із сестричками-краплинками. Захоплюючою була розповідь краплинки-веселинки про свою пригоду. Слухачів ставало все більше і більше, у них виникло бажання самим здійснити таку подорож. Тисячі маленьких краплинок зібрались у велику білу хмарину і впали на землю рясним дощем. З того часу не люблять краплинки сидіти на одному місці. Так вони і подорожують завжди згори – вниз і знизу – вгору. А високо в небі пропливають білі хмаринки.

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Правила безпечної поведінки взимку Надворі ожеледиця. Двірник пройшовся по всіх доріжках і посипав їх піском.– Ні! Це не цікаво! – вигукнув Фантик і заходився розчищати крижані доріжки від піску.– Ох уже ці дорослі! Таке вигадали – піском усе посипати. Навіть покататися ніде. Ну і класно на крижаній доріжці. Так цікаво спостерігати за перехожими: он дядечко посковзнувся, гепнувся на спину. Ось тітонька впала: аж мандарини викотилися із пакету. Фантик так сміявся, так сміявся, а потім раз – і сам впав. Боляче. Не смішно. Щось він зробив неправильно. Не знаєте, що?– А що це у тебе з вухами? Чому вони побіліли? – здивовано запитав Фантика Фунтик.– А що з ними? Вушка, як вушка, вони не болять, на відміну від спинки. Я взагалі їх не відчуваю.– Як це не відчуваєш? Швидше додому!– Дурниця! – відмахнувся від товариша Фантик. – Зараз снігом розітру – і порядок.– У жодному разі! – стривожився друг. Ходімо додому. Будемо пити чай, гріти лапки у теплій воді та вушка відігрівати. А наступного дня так гарно було на вулиці: сонячно, і уже не так морозно! Сніг виблискує, а лід, немов самоцвіти, виграє! І раптом бабах! Розлетілася на дрібнесенькі шматочки бурулька якраз біля Фантикових лап. Бідне кошеня аж підстрибнуло від несподіванки:– Чого це вона? – з острахом задер голову Фантик і глянув на дах.– А нічого! – пробурмотів Фунтик. – Скільки разів мені казали, що під час відлиги не можна близько до будинку підходити – бурульки від даху відриваються й на землю летять. – А ти, Фантику, завжди норовиш яку-небудь пригоду знайти.– Ходімо звідси. Давай сьогодні татка попросимо, щоб він ці бурульки позбивав.

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Правила пожежної безпеки Сьогодні до кошеняти Фунтика завітав його найкращий друг Фантик, вони почали гратися. Удвох їм так весело. Та Фантик втомився і вирішив подивитися по телевізору мультики.– Не вмикай! – злякано вигукнув Фунтик. – Телевізор несправний! Але було пізно – щойно Фантик устромив вилку у дві дірочки в стіні, як телевізор зайнявся. Полум’я вмить стрибнуло на сусідній стілець, і сорочка, що висіла на ньому, загорілася. Кошенята вмить почали гасити пожежу. Вогонь на стільці – заливали водою, а на телевізор не лили воду, а лише висмикнули вилку з розетки та накинули на телевізор старе покривало.– Ой, боляче, я лапку обпік! – заплакав Фантик. – Потерпи! Зараз тобі допоможуть. Швиденько іди на кухню і підстав лапку під струмінь холодної води.– А може, змастити опік олією? – з надією звернулося до друга кошеня.– Ні-ні, цього не можна робити! Олія заважатиме надходженню повітря, опік не буде холонути й ще більше пектиме. – Звідки ти це все знаєш? – запитав Фунтик.– У мене дідусь був пожежником, – з гордістю відповів Фантик. – Дідусь мене навчив таким правилам :• Користуватися слід лише справними електроприладами.• Не торкатися ввімкненого електроприладу мокрими руками.• Якщо помітив неполадки в електроприладах, потрібно негайно повідомити дорослих. – Запам’ятав, Фунтику? Молодець!

Номер слайду 34

Основи здоров’я

Номер слайду 35

Правила пожежної безпеки Одного разу з нашими знайомими кошенятами сталася така пригода. Вони дуже любили складати різні фігурки, візерунки із сірників. Та так загралися, що сірнички черкнули один до одного і загорілися. Кошенята швидко кинули палаючі сірники на килимок, але ті не затухли. У квартирі сталася пожежа. Сидять кошенята з ніг до голови в сажі, від переляку ледь дихають, і не помічають, що килимок під стільцем жевріє. А коли помітили, було вже пізно – усе довкола затягло димом.– Ой-ой-ой! Допоможіть! Рятуйте! – закричали кошенята й заховалися під стіл. А так робити не можна. Кошенятам потрібно швидше вибиратися з квартири, щоб не задихнутися. Слід вибігати, притискаючись до підлоги, і затуляти рота шматочком тканини. На сходовому майданчику потрібно повідомити сусідів про пожежу (можна кричати) та набрати телефон пожежної «101». Та от біда – дим уже в під’їзді. Не можна користуватися ліфтом. Тоді слід евакуюватися за допомогою пожежної драбини з даху. А сталася така біда, бо не можна гратися сірниками, запальничками, адже це не іграшки. Запам’ятали? Молодці!

Номер слайду 36

STEM = Science + Technology + Engineering + Mathematics (природничі науки, технологія, інжиніринг, математика). STEAM = Science + Technology + Engineering + Arts + Mathematics (природничі науки, технологія, інжиніринг, мистецтво, математика). STREAM = Science + Technology + Reading+w. Riting + Engineering + Arts + Mathematics (природничі науки, технологія, читання + письмо, інжиніринг, мистецтво, математика). Використання технології « STEM  » на уроках Існує декілька варіантів цього терміну:

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Використання технології « STEM  » на уроках

Номер слайду 39

Використання технології « STEM  » на уроках

Номер слайду 40

Номер слайду 41

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
11 січня 2023
Переглядів
467
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку